Jep jep juu juu, uskotaan..Mä olen hirveen, hirveen, hirveen humalassa.
-Leena Hefner, omaa sukua Herpeenluoma.
No en edes ole, vitsi, vitsi. Tanssittu on kyllä ettei ole ehtinyt edes pahemmin juomaan
Siis kisse kynsi sisäreisiäsOnpa kivaa...menin katsomaan leffaa ja heräsin äsken siihen että kissa hieroi pohkeita...ja tottakai kynnet esillä
No ei kun pohkeita vaan edelleen ja öitä MajurilleSiis kisse kynsi sisäreisiäs
Muutama suuttui jostakin. Mä olen vähentänyt harmaan kiusaajan takia.Missä kaikki ketjun vakkari mustat ovat ja miksi he poistuivat tai harmaantuivat?
Lapsellista porukkaa. Vittuilevat ja kiusaavat kaikkia harmaina ja sitten suuttuvat toisiinsa ja lähtevät itkien palstalta pois. Ihme hiekkistouhua aikuisilta ja porukassa oli myös miehiä mukana repimässä toistensa hiuksia!??Missä kaikki ketjun vakkari mustat ovat ja miksi he poistuivat tai harmaantuivat?
Niin on. Selvittäisivät riidan ja jatkaisivat eteenpäin. Mua ihmetyttää että sotketaan kaikki ketjulaiset siihen. Mulla ei ollut osaa eikä arpaa siinä touhussa.Lapsellista porukkaa. Vittuilevat ja kiusaavat kaikkia harmaina ja sitten suuttuvat toisiinsa ja lähtevät itkien palstalta pois. Ihme hiekkistouhua aikuisilta ja porukassa oli myös miehiä mukana repimässä toistensa hiuksia!??
Sitäkö pitää erikseen korostaa ettei ollut siinä? Kyllähän se sisäpiiri ja sotkut jo on selvillä kaikilla jotka vähänkin on ketjua lukenut.Niin on. Selvittäisivät riidan ja jatkaisivat eteenpäin. Mua ihmetyttää että sotketaan kaikki ketjulaiset siihen. Mulla ei ollut osaa eikä arpaa siinä touhussa.
Eikä mulla mutta silti mut siihen sotkettiin jollain ihme konstilla.Niin on. Selvittäisivät riidan ja jatkaisivat eteenpäin. Mua ihmetyttää että sotketaan kaikki ketjulaiset siihen. Mulla ei ollut osaa eikä arpaa siinä touhussa.
Tottakai pitää. Kukaan itseään hiukankin arvostava ihminen ei halua tulla sotketuksi sisäpiirin lapselliseen piirileikkiin.Sitäkö pitää erikseen korostaa ettei ollut siinä? Kyllähän se sisäpiiri ja sotkut jo on selvillä kaikilla jotka vähänkin on ketjua lukenut.
Erikseen korostaa??? Ketjusta luin jotakin. Mulla ei ole muuta tietoa. Ymmärrätkö mitä sanon?Sitäkö pitää erikseen korostaa ettei ollut siinä? Kyllähän se sisäpiiri ja sotkut jo on selvillä kaikilla jotka vähänkin on ketjua lukenut.
Niinpä. Ei kaikki ketjulaiset kuulu siihen vaikka eräät luulevat niin.Tottakai pitää. Kukaan itseään hiukankin arvostava ihminen ei halua tulla sotketuksi sisäpiirin lapselliseen piirileikkiin.
Juurihan sinä korostit ettet ainakaan SINÄ kuulunut siihen. Ei tiedon laajuudella ole väliä mutta SINÄ korostit ettet SINÄ ainakaan kuulunut siihen. Se jos mikä on korostamista että pitää erikseen mainita ettei kuulunut siihen.Erikseen korostaa??? Ketjusta luin jotakin. Mulla ei ole muuta tietoa. Ymmärrätkö mitä sanon?
Mun mielestä se ei ole korostamista.Juurihan sinä korostit ettet ainakaan SINÄ kuulunut siihen. Ei tiedon laajuudella ole väliä mutta SINÄ korostit ettet SINÄ ainakaan kuulunut siihen. Se jos mikä on korostamista että pitää erikseen mainita ettei kuulunut siihen.