Ootko kipeenä vai muuten vaan rentoilu päivä?Aamusmoothiet & kahvit hörpitty
Iisisti vois ottaa tämän päivän,illalla kauppaan.
Lomalla tään viikon on tullu useempana päivänä juoksenteltua kaupungilla,niin pitää yhtenä päivä ottaa iisistiOotko kipeenä vai muuten vaan rentoilu päivä?
Hoh, mikä se sellanen loma on jos ei ehi kunnolla löhöilemään?Lomalla tään viikon on tullu useempana päivänä juoksenteltua kaupungilla,niin pitää yhtenä päivä ottaa iisisti
Kiitti,joo lepäilen & nautin,on tässä pari päivää viellä aikaa.Hoh, mikä se sellanen loma on jos ei ehi kunnolla löhöilemään?
Nauti. Tästä päivästä. Ja muistakin lomapäivistä. Vaikka ne meniskin juoksennellessa
Ääni on mennyt melkein kokonaan..hirvee nuha ja yskä mutku ei auta itku markkinoilla.
Mä oisin voinu poistaa sen ilmasiksMä voi paheksua toistenkin edestä nyt hammaslääkäreitä.
Mulla on ilmeisesti ollut hammas useamman vuoden ilman juuritäytettä tai jotain. Loistosti kyllä toimi, ei sattunut eikä mitään. Kunnes se ilmeisesti väliaikainen paikka irtosi.
En siis selvinnyt yhdellä käyntikerralla ja olen jo nyt satkua köyhempi. Kakkinakki!
ei tuota saa viedä, se näkyisi kun hymyilee!Mä oisin voinu poistaa sen ilmasiks
Huomenna saa kuulla kunniansa muutama johtava virkamies keravalla, kun menen niiden kanssa keskustelemaan keravan palveluiden tasosta
..ttu. ...kele. ...tana.
Niin kovin kuin omaa ääntäni rakastankin..kun on pari viikkoa ollut tauotta äänessä ja framilla, iltaisin haluaa vaan heittää luurin, koneen, valot ja ukkokullan huit helvettiin ja käpertyä nurkkaan nyyhkyttämään.
Mie floppaan.
AustraliassaTäällä laski aurinko jo yli tunti sitten, näin ne päivät taas lyhenee.
Winter Is Coming
Kahvia naamaan ja yövuoroon