Kokeileppa puhallella pulloon nii se vois irrottaa limat keuhkoista.Viddu, hengitys on vaikeaa, yskittää ja keuhkoissa vieläkin rohisee.
Ei jaksais mennä terkkariin. Kellään hoitavaa piippua?
Kokeileppa puhallella pulloon nii se vois irrottaa limat keuhkoista.Viddu, hengitys on vaikeaa, yskittää ja keuhkoissa vieläkin rohisee.
Ei jaksais mennä terkkariin. Kellään hoitavaa piippua?
Sä varmaan oot semmonen, joka tuijottaa vaan hyvin kiinteesti siihen ulkokuoreen eikä osaa kohdata ihmistä kokonaisuutena ollenkaan. Harmi, jos et anna toiselle minkäänlaista mahdollisuutta näyttää kuka oikeasti on ajatuksiaan myöten. Sun menetys, toisaalta et varmaan sitä hoksaiskaan..ja ehkä sen toisen siunaus.Jessus mitä lässytinää taas. Läski on läski eikä ne läskit ketään kiihota tai kiinnosta varsinkaan roikkuva liha.
Höyryhengitys on kans hyvä, jos ois vielä eteeristä eucalyptys yms öljyä siihen niin sitä parempiKokeileppa puhallella pulloon nii se vois irrottaa limat keuhkoista.
PuspusPUS;
Kävin kaupassa, tein jauelihakastikkeen, keitin pottuja ja lapseni kävi syömässä, sekä rakenteli yhden tietokoneen mulle lisää, jonka kautta saan videosingaalin videotykille
Entä kurkuma sieraimissa?Höyryhengitys on kans hyvä, jos ois vielä eteeristä eucalyptys yms öljyä siihen niin sitä parempi
No vois tuntua huonolta mutta kun ruokaan laittaa, niin ei siitä haittaakaan oleEntä kurkuma sieraimissa?
Ottaako setä nakkeja?PusNusPus
Höyrykeitettynä, kiitoshOttaako setä nakkeja?
Olis jääkaapissa.
Katoin että lukeeko viittuuu.
Mitä ihmettä? Köyttäen?Iltaa. Nyyh, minua on loukattu käyttäen lasta lyömävälineenä meni tunteisiin.
Luin väärin anteeksi.Mitä ihmettä? Köyttäen?
Naiset äitiä on helppo loukata, kun tölväisy kohdistuu omaan lapseen. Mulla on aika paksu nahka, mutta rajansa kaikella.Luin väärin anteeksi.
Missä? Kuka? Miksi?
Ei kaikkea tartte sulattaa. Ei se tosin sitä poista että saa pahan mielen siitä.Naiset äitiä on helppo loukata, kun tölväisy kohdistuu omaan lapseen. Mulla on aika paksu nahka, mutta rajansa kaikella.
*halaan*Naiset äitiä on helppo loukata, kun tölväisy kohdistuu omaan lapseen. Mulla on aika paksu nahka, mutta rajansa kaikella.
Niinpä. Eipä tartte olla jatkossa näiden kanssa tekemisissä, olkoot. On vaan typerä olo. Sillai, jos aikoinaan koulussa kiusattiin ja lälläteltiin eikä leikitty.Ei kaikkea tartte sulattaa. Ei se tosin sitä poista että saa pahan mielen siitä.
Jotkut ovat vaan idiootteja
Huonolla äidillä tommoiset tölväisyt ei tunnu suussa eikä perseessä.Naiset äitiä on helppo loukata, kun tölväisy kohdistuu omaan lapseen. Mulla on aika paksu nahka, mutta rajansa kaikella.
Pöh *hali*Naiset äitiä on helppo loukata, kun tölväisy kohdistuu omaan lapseen. Mulla on aika paksu nahka, mutta rajansa kaikella.