No jestas sentään, johan olikin muuttuvat tekijät...tsemppiä*halaan*! Onhan kipulääkkeet kohdillaan*huolehtii*..?Ei kyl mittää vakavaa, mut kipeetä tekee ja kenties operaatiota tulossa.
Valitettavasti lääkitys ei kohillaan, muutoin pittäis osastolle jäähä.No jestas sentään, johan olikin muuttuvat tekijät...tsemppiä*halaan*! Onhan kipulääkkeet kohdillaan*huolehtii*..?
Mutta kyllä sä tuosta toivut ja sitten niitä uusia suunnitelmia kohti vain !
Nääh, Bruce Willis- leffa mielumminOn aika laittaa lisää maggaraa pannulle koska Arskaleffa alkaa ihan kohta.
Valitettavasti lääkitys ei kohillaan, muutoin pittäis osastolle jäähä.
Waaas??! Sieltä tulee Brucea...ja meillä on näemmä nuoriso tiirailemassa Johnny Englishiä...Nääh, Bruce Willis- leffa mielummin
Jep, subilta Viimenen partiopoikaWaaas??! Sieltä tulee Brucea...ja meillä on näemmä nuoriso tiirailemassa Johnny Englishiä...
..ja täällä kans on yhet viimoset partiovellokset menossa...lomatunnelmiin todellakin laskeuduttu!Jep, subilta Viimenen partiopoika
Mulla ei ollut tuota ongelmaa kun selkään sattui ja lonkkaa juili ja niska oli jumissa ja teki kauhiasti mieli kahvia!Huomenta. Viittiskö nousta ylös?
On mullakin noita kipuja. Mutta nukuin huonosti koska oli vaikea hengittää. Enkä käyttänyt nukkumalaitetta.Mulla ei ollut tuota ongelmaa kun selkään sattui ja lonkkaa juili ja niska oli jumissa ja teki kauhiasti mieli kahvia!
Mä ota yhden mömmön kun olen syönyt.Otin jo aamumömmöt, söin puuron ja join aamukaffet ja tulin takasi sänkyyn
Oo ihan niinkuin sitä ei ois olleskaa ja hyppele nakkena ympäri kämppääNyt on kiva käydä suihkussa. Miks ei voitu ilmoittaa tulosta.