JooNoin myöhään. Olin nukkumassa.
JooNoin myöhään. Olin nukkumassa.
Mun piti käydä kävelyllä. Nousin vasta 12.00. Nukkuminen meni ketuiksi.Just tulin, kävin ulkoilemassa, tein n. 4km kävelylenkin. HK:n blöö kattilassa kiehumassa
Mun piti käydä kävelyllä. Nousin vasta 12.00. Nukkuminen meni ketuiksi.
Taas maggaraa. Yritä vähentää sen syömistä Majuri.
Ota vaikka paketillinen valmiita kasvispihvejä seuraksi. Siitä voi haukata kylmiltään niinko makkarasta. Tai tunkea ne yhdessä mikroon.No, ku sen on niin helppo ja vaivaton ruoka
Käytä edes pakastevihanneksia. Niin on.No, ku sen on niin helppo ja vaivaton ruoka
Ei ne vihannekset nälkää vie
Esitän vastalauseen maggararajotuksilleMä olen kuulkaa pyhästi sitä mieltä että makkaransaantia pitäisi säännöstellä. Maksimissaan paketti per viikko per nenä. Ja sekin on jo helkutisti liikaa!
Lisukkeena, ei sellaisenaan. Kyllä nälkä lähtee.Ei ne vihannekset nälkää vie
Onko se jokaviikkoista?Mun pitäis taas keskiviikkona kävästä aamusta meikun kolmiosairaalan päiväsairaalassa hengittelemässä lääke.
Ei, lääkkeen hengittely oli alussa jokaviikkoista, sit se muuttukertaan kuukaudessa ja nyt se muuttu kuuden viikon välei otettavaksi. Lisäksi käyntejä tulee mm. kontrolleistaOnko se jokaviikkoista?
sun vastalause on nyt kuule Majuri hylätty äänin 3-1Esitän vastalauseen maggararajotuksille
sun vastalause on nyt kuule Majuri hylätty äänin 3-1
mutta se vaikuttaa sun makkaransyönnin vapauteen, koska softyn perustama ja ohjaama makkarakomitea alkaa käymään tästä lähin säännöllisesti tyhjäämässä sun hk blöö varastotPaheksun, mutta hylkäys ei vaikuta toimiini
OkEi, lääkkeen hengittely oli alussa jokaviikkoista, sit se muuttukertaan kuukaudessa ja nyt se muuttu kuuden viikon välei otettavaksi. Lisäksi käyntejä tulee mm. kontrolleista
Peesi! Syön 1-2 kertaa kuukaudessa.Mä olen kuulkaa pyhästi sitä mieltä että makkaransaantia pitäisi säännöstellä. Maksimissaan paketti per viikko per nenä. Ja sekin on jo helkutisti liikaa!
Mä ajattelen sun terveyttä.Esitän vastalauseen maggararajotuksille
Mä ajattelen sun terveyttä.
En sano kiusalla.
Ole kiltti ja kokeile seuraavan kerran kaupassa ottaa jotain muuta -siis myös rehuja sisältävää- valmista ja helppoa. Joooooko? *räpsyttelee*Siinä oot kyllä oikeessa, mun ruoka on useimiten epäerveellistä, kun en viitti aina tehä kunnollista, vaan tulee syötyä jotain nopeeta ja helppoa
PeesiOle kiltti ja kokeile seuraavan kerran kaupassa ottaa jotain muuta -siis myös rehuja sisältävää- valmista ja helppoa. Joooooko? *räpsyttelee*
Kun ois kiva pitää sut mahdollisimman pitkään seurassamme.