Jokos on aamukahvit juotu ?Huomenta
Mä just hörpin kahvia
Jokos on aamukahvit juotu ?Huomenta
Kolme kuppia Kohta päivän työmaan kimppuun, suursiivous ja erityiskohteena mun työhuone.Jokos on aamukahvit juotu ?
Mä just hörpin kahvia
Mukavaa siivouspäivääKolme kuppia Kohta päivän työmaan kimppuun, suursiivous ja erityiskohteena mun työhuone.
Koitetaas parantua.Päivenpää.
Kamala yö. Vuoroon palelin, vuoroon hikoilin. Päätä särki ja särkee edelleen ja kärsä oli niin tukossa että heräilin omaan kuorsaukseeni
Siirryn päiväksi sängystä sohvalle
OKEkat lukulasit hommattu
Kuvia voi lähettää toiselle ihmiselle monella tavalla.
Mä pärjään vielä ilman. Tiukkaa tekee.Ekat lukulasit hommattu
Hyvä kun pärjäät viellä. Pientä tekstiä ei nähny enää eikä oikein pystynyt nettisivuja pitkään lukemaan kännykällä,silmät rasittu liikaa.Mä pärjään vielä ilman. Tiukkaa tekee.
Nettisivua on helppo lukea. Pienempää on vaikeampi lukea.Hyvä kun pärjäät viellä. Pientä tekstiä ei nähny enää eikä oikein pystynyt nettisivuja pitkään lukemaan kännykällä,silmät rasittu liikaa.
Mitä hittoa?Söin, tiskasin ja keitin kaffetta, jota ny ryystän isosta mukista
Joko sait kananmunat viipaloitua?Söin, tiskasin ja keitin kaffetta, jota ny ryystän isosta mukista
En vielä, ne on jäätymässäJoko sait kananmunat viipaloitua?
NiinpäMitä hittoa?
Majuri on seonnut nikkiä myöten.
Plääh. Ainaskaan mä en viitti vittuilla kenellekään.Onks tää ketju nyt The Vittuilu?
Vilasin aikaisempia sivuja.
Ja jotkut kehtaa sanoa, että kukaan koskaan ei noudata palstalla annettuja ohjeita?En vielä, ne on jäätymässä
OngelmamunatOnko majurilla ongelmia munien kanssa?
Välillä joskus hermostuu.Plääh. Ainaskaan mä en viitti vittuilla kenellekään.
Tai siis... saatan provosoitua ... öööh joskus.
Mut pyrkimyksenäni ei o koskaan vittuilla kenellekään.
Joka ei tykkää mielipiteestäni niin sit ei tykkää mut en mä ole sillä kenellekään tahtonut vittuilla. Paitti jos erikseen sanon niin.
Pitäiskö auttaa?Ongelmamunat