The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Min koitin tuossa ennen saunaa soittaa yhelle asianomaiselle kysyäkseni, et mitä tääl oikeesti tapahtuu ja voisko keskustella ihan aikuisten tavalla. No, mutta puhelun kulku jotakuinkin näin:

- Moi, soitanko pahaan aikaan vai ehditkö puhumaan hetken?
- Joo ehdin, ei oo paha paikka.
- Kai sä tiedät kuka soittaa?
- En.
- Raffi.
- Aha.
- Mä oon saanu tässä lähipäivinä kolmelta henkilöltä yksityisviestiä, jossa kerrotaan, että sä oot sanonut musta.........
- Ei mulla oo aikaa keskustella tästä asiasta.
Ja sitten luuri korvaan.

Sääntö numero 1: Älä koskaan poista numeroa, jotta tiedät kenelle jättää vastaamatta.
Kohta 2: Ravisteleppa pikkuhiljaa se santa pois miestoosastasi ja kasva aikuiseksi TAI lopeta se ulina, jos sussa ei oo edes sen vertaa munaa, että keskustelisit asiasta mun kanssa suoraan sen sijaan, että lähettelet yksäreitä kaikille mun tuntemille palstalaisille SEKÄ sellaisille, joita mä en millään tavalla tunne.
Kohta 3: uliuliuliuli ja hauskaa viikonloppua sullekin :love:

Miksi et anna vain olla,Krutin ei tarvitse jutella kanssasi.Jos itse olet sopan keittänyt niin niele se äläkä ulise että syy on Krutin jos ei halua sinun kanssa keskustella.Hänellä on siihen oikeus.
 
Min koitin tuossa ennen saunaa soittaa yhelle asianomaiselle kysyäkseni, et mitä tääl oikeesti tapahtuu ja voisko keskustella ihan aikuisten tavalla. No, mutta puhelun kulku jotakuinkin näin:

- Moi, soitanko pahaan aikaan vai ehditkö puhumaan hetken?
- Joo ehdin, ei oo paha paikka.
- Kai sä tiedät kuka soittaa?
- En.
- Raffi.
- Aha.
- Mä oon saanu tässä lähipäivinä kolmelta henkilöltä yksityisviestiä, jossa kerrotaan, että sä oot sanonut musta.........
- Ei mulla oo aikaa keskustella tästä asiasta.
Ja sitten luuri korvaan.

Sääntö numero 1: Älä koskaan poista numeroa, jotta tiedät kenelle jättää vastaamatta.
Kohta 2: Ravisteleppa pikkuhiljaa se santa pois miestoosastasi ja kasva aikuiseksi TAI lopeta se ulina, jos sussa ei oo edes sen vertaa munaa, että keskustelisit asiasta mun kanssa suoraan sen sijaan, että lähettelet yksäreitä kaikille mun tuntemille palstalaisille SEKÄ sellaisille, joita mä en millään tavalla tunne.
Kohta 3: uliuliuliuli ja hauskaa viikonloppua sullekin :love:

No ompas touhua :(
 
Joo..mä olen tullut muutamaankin lopputulokseen tässä parin päivän aikana...eli eikö olis jo aika rauhottua ja heittää draamat/riidat hevonkuuseen ja antaa mahollisuus anteeks annolle ja vaikka hyvälle musiikille?
En tiiä johtuuko tästä tilanteesta, ilmapiiristä vai mistä mutta mä olen alkanut tykkäämään tämän heebon musiikista enemmän:confused:
coveritkin kuulostaa oikein hyviltä(y)
 
Joo..mä olen tullut muutamaankin lopputulokseen tässä parin päivän aikana...eli eikö olis jo aika rauhottua ja heittää draamat/riidat hevonkuuseen ja antaa mahollisuus anteeks annolle ja vaikka hyvälle musiikille?
Sepä. Musta ois esim. ihan fine, jos ton keissin antais joko kokonaan olla ja eräs lopettelis sen yksäreiden kierrättämisen, tai sit tulis märisemään suoraan mulle.

Mun lempparibiisi mansonilta on muuten (s)aint. :love:

 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Sepä. Musta ois esim. ihan fine, jos ton keissin antais joko kokonaan olla ja eräs lopettelis sen yksäreiden kierrättämisen, tai sit tulis märisemään suoraan mulle.

Mun lempparibiisi mansonilta on muuten (s)aint. :love:

Mä tykästyin ihan simona tähän! mutta tosiasiassa hokasin että tuollahan on montakin hyvää biisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä