Miun loota ainakin on vaan edelleen ihan tyhjä .
Vaan onneksi kohta saan pizzaa .
Vaan onneksi kohta saan pizzaa .
Miekin. Tuplana. Samaan aikaan .Mä sain
Aika ikävä on ilmapiiri tällä hetkellä.Mä olen pihalla kuin lumiukko. Eikö täällä ole moderointia enää? Ei kyllä kuulosta kovin kivalta, mitä lueskelin pari sivua taaksepäin
Laita miulle myös .Nukuin hetken aikaa. Kohta kahvia
Sokuria? Maitoa? Keksiä? Jäätelöä?Laita miulle myös .
Samarin tai siideri, samaa settiä.Mua närästää särkylääkkeet, joten lähdin kaupasta hakemaan Samarinia. Ei siellä ollut. En kyllä tiedä, onko Samarinia enää olemassakaan. Ostinpa sitten päärynäsiiderin. Ei ehkä yhtä hyvä valinta
Mustana kiitosSokuria? Maitoa? Keksiä? Jäätelöä?
Tulossa.
Mustana kiitos
Nam,hyvä herkku mä sain karkkejaMiulle iski äsken kaupalla kauhia himo saada leipäjuustoa. Sitä sitten uuniin, kermaa ja fariinisokeria päälle. Lakkoja vielä kyytipojaksi . Tuossa on herkkua huomiseksi kerrassaan.
Niin onAika ikävä on ilmapiiri tällä hetkellä.
Mä tein lapsena ihan samaaMie muistan juoneeni joskus lapsena salaa Samarinia kun se oli niin hyvää .
Me tooMie muistan juoneeni joskus lapsena salaa Samarinia kun se oli niin hyvää .
Mie enää seitsemän jälkeen illalla pysty kahvia juomaan,muuten en nuku yöllä,Nukuin hetken aikaa. Kohta kahvia
Sama täällä hyvää on kyllä vielläkin,mutta juon vaan sillon ku on tarvettaMie muistan juoneeni joskus lapsena salaa Samarinia kun se oli niin hyvää .
Ei mitään vaikutusta. Tässä parina iltana olen mennyt nukkumaan jo ysin jälkeen ja sitten olen hereillä taas viimeistään puoli yksi ekan kerran.Mie enää seitsemän jälkeen illalla pysty kahvia juomaan,muuten en nuku yöllä,
Onpa outoa menoaMin koitin tuossa ennen saunaa soittaa yhelle asianomaiselle kysyäkseni, et mitä tääl oikeesti tapahtuu ja voisko keskustella ihan aikuisten tavalla. No, mutta puhelun kulku jotakuinkin näin:
- Moi, soitanko pahaan aikaan vai ehditkö puhumaan hetken?
- Joo ehdin, ei oo paha paikka.
- Kai sä tiedät kuka soittaa?
- En.
- Raffi.
- Aha.
- Mä oon saanu tässä lähipäivinä kolmelta henkilöltä yksityisviestiä, jossa kerrotaan, että sä oot sanonut musta.........
- Ei mulla oo aikaa keskustella tästä asiasta.
Ja sitten luuri korvaan.
Sääntö numero 1: Älä koskaan poista numeroa, jotta tiedät kenelle jättää vastaamatta.
Kohta 2: Ravisteleppa pikkuhiljaa se santa pois miestoosastasi ja kasva aikuiseksi TAI lopeta se ulina, jos sussa ei oo edes sen vertaa munaa, että keskustelisit asiasta mun kanssa suoraan sen sijaan, että lähettelet yksäreitä kaikille mun tuntemille palstalaisille SEKÄ sellaisille, joita mä en millään tavalla tunne.
Kohta 3: uliuliuliuli ja hauskaa viikonloppua sullekin