Niin, voihan se meetwurstikin ollaMistä sä tiedät että ruutiksella on housussaan nakki...ootko kurkkinu sinne (vaikka en kyllä yhtään epäile ettetkö olis).
Niin, voihan se meetwurstikin ollaMistä sä tiedät että ruutiksella on housussaan nakki...ootko kurkkinu sinne (vaikka en kyllä yhtään epäile ettetkö olis).
ja mies varmaan sitten maistaaMä kuorutin piparin minttuvalkosuklaalla
Namm,ihanan näköisiä
Nakki-setä.En tiiä kanssa, miehet tuppaa unohtamaan kaiken muun kun ne keskittyy nakkiinsa ....silloin maailmassa on vain 2 asiaa: Mies ja nakki
Tai lenkkimakkaraNiin, voihan se meetwurstikin olla
*ufopääkkönen*Ei kruttis meitä unoha,vaikka lentelis nakkinsa kanssa
Hah hah mies & hänen nakkinsaEn tiiä kanssa, miehet tuppaa unohtamaan kaiken muun kun ne keskittyy nakkiinsa ....silloin maailmassa on vain 2 asiaa: Mies ja nakki
Maisteli jo, ei malttana pittää näppiään erossaja mies varmaan sitten maistaa
Joo-o. Tuttua. Mut mistä hiivatista toi on?Ottaa sukat poooois. Ottaa housutkin poooois.
Ei mitään, kunhan paheksun.TÄH?
Joo-o. Tuttua. Mut mistä hiivatista toi on?Ottaa sukat poooois. Ottaa housutkin poooois.
Vai niiEi mitään, kunhan paheksun.
Joo-o. Tuttua. Mut mistä hiivatista toi on?
Mistä sä tiedät että ruutiksella on housussaan nakki...ootko kurkkinu sinne (vaikka en kyllä yhtään epäile ettetkö olis).
Mä olin just tulossa kysymään sulta, että onks sulla meetwursti, hk sininen lenkki vai nakki...mutta en mä tuota vastausta osannut oottaano ei siellä housuissa ole ko semmonen männynkäpy
nooh, joillaki on shower ja toisilla grover...Mä olin just tulossa kysymään sulta, että onks sulla meetwursti, hk sininen lenkki vai nakki...mutta en mä tuota vastausta osannut oottaa
No kyllä se nyt tuli selväksno ei siellä housuissa ole ko semmonen männynkäpy
Mutta ei tollasilla pikku nappuloilla mihinkään lennä siis kun ei niistä saa propellianooh, joillaki on shower ja toisilla grover...