The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin no mä en tosiaan tiedä kun ei mulla oo koskaan ollu estolääkitystä,täsmät vaan. En mäkään varmaan muuten olis saanu itteeni sinne mutta to 4päivää oli ihan hirveetä,samalla kuitenkin olin töissäkin.Nyt sit kk kokeilu ja sen perusteella sit joko jatketaan tai ei jatketa.
ja sit sain sen lähetteen hierojalle mut en mä oikein ymmärrä tota lähetettä...kai sit kun sen tarkemmin lukee niin selvii.
Oletko kokeillut kraniosakraalihoitoa?
 
Voi helvetinperse. Hyvä tietysti että ukkokulta pitää mua yliluonnollisen taitavana mutta himpun aikasemmin ois voinut kertoa että meillä on huomenna pikkujoulut 15 hengelle

Eiku kauppaan ja keittiöön
...huokaiset ensin syvaan, sitten laitat punaa huuliin ja hiukset hulmuamaan ja - hyvilla mielin kauppaan hakemaan viikonlopun laadukkaalle seuralle ja loistavalle pikkujoulutunnelmalle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...huokaiset ensin syvaan, sitten laitat punaa huuliin ja hiukset hulmuamaan ja - hyvilla mielin kauppaan hakemaan viikonlopun laadukkaalle seuralle ja loistavalle pikkujoulutunnelmalle :)
Suklaaviskikakku uppoaa aina ja äkkiäkös paistaa pari pellillistä joulutorttuja ja jotain piirakoita. Nou hätä.

Mukavan rentoa porukkaa sieltä on tulossa.
 
Glögikausi avattu!

Ja mä tiedän jo, miksi kaikki mökkien mummut olivat aina huivipäisiä.

On ihan perkeleen kylmä taas, huivi päässä, kolmet villasukat, kaikki patterit päällä ja takka ja pönttöuuni kans ja uunissa possua
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä