*Pöllii salmiakit ja juoksee helmat korvissa pakoon, kompastuu Majurin rollaattoriin ja kaatuu Boobsin rintojen väliin*Salmiakkii haettu
*puristaa pepusta ja nappaa salmiakit**Pöllii salmiakit ja juoksee helmat korvissa pakoon, kompastuu Majurin rollaattoriin ja kaatuu Boobsin rintojen väliin*
Oho
*kampittaa ja istahtaa päälle, sekä nipistelee pakaraa**puristaa pepusta ja nappaa salmiakit*
Salmiakkia et saa. *laittaa pussin rintojen alle**kampittaa ja istahtaa päälle, sekä nipistelee pakaraa*
Tää on ihana,tuo muistoja ajalta jolloin parasta maailmassa oli kesät mummilassa ja istua kirjoituspöydän vieressä ja katsoa ikkunasta ulos samalla kun kasettisoimessa soi teleniuksen miljoon miljoona ruusua,tuoksua tuoksua tuoksua rakkaudeeeennn...
Ei haittaa *läimii avokämmenellä pakaroitasi*Salmiakkia et saa. *laittaa pussin rintojen alle*
Toi soi kasetilta mun autossa ja tytöt tykkäsTää on ihana,tuo muistoja ajalta jolloin parasta maailmassa oli kesät mummilassa ja istua kirjoituspöydän vieressä ja katsoa ikkunasta ulos samalla kun kasettisoimessa soi teleniuksen miljoon miljoona ruusua,tuoksua tuoksua tuoksua rakkaudeeeennn...
*kutittaa kainaloista ja nappaa salmiakit ilmalennosta suuhunsa, nauraa Majurille joka itkee taustalla kadotettuja karkkejaan* kjäh kjäh*puristaa pepusta ja nappaa salmiakit*
mummilas oli kans c-kasetti joka soi ja soi ja soi.Toi soi kasetilta mun autossa ja tytöt tykkäs
Nams, on hyvää.Ei haittaa *läimii avokämmenellä pakaroitasi*
*kutittaa kainaloista ja nappaa salmiakit ilmalennosta suuhunsa, nauraa Majurille joka itkee taustalla kadotettuja karkkejaan* kjäh kjäh
Parraanko ma sulle uudemman kerran lallaspyyta ?Sunnuntaina klo 22 maailmastani katoaa jokainen siihen mennessä ilmoittautunut.
En joka päivä viitti säätää asetuksiani joten laitetaan ne nyt kerralla kuntoon.
Nauti nyt, viikkoon et kykene istuuNams, on hyvää.
Ei haittaa, sut piiskataan het, kun Boobsi on käsitelty*kutittaa kainaloista ja nappaa salmiakit ilmalennosta suuhunsa, nauraa Majurille joka itkee taustalla kadotettuja karkkejaan* kjäh kjäh
Mulla on seisomatyö.Nauti nyt, viikkoon et kykene istuu
mikäs siellä ny nöpöttää?Mulla on seisokki.