The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Selkeästi postuumisti pittää Irwini tuomita vapaudenmenetykseen
Tos kandee muistaa se, että sarkasmi on hirveen vaikee taiteenlaji.

Irwin, oikealta nimeltään Antti Hammarberg ei tosiaankaan ollut mikään pelle. Juoppus sai hänet joskus semmoiselta vaikuttamaan, ikään kuin Irwin olisi totta. Ei ollut, vaan kyseessä oli Irwinin roolihahmo jota hän veti joskus liiankin hahmoon uppoutuen. Mutta oikeasti kyseessä oli viimeisen päälle muusikko joka osasi jotain ja jolla oli jotain annettavaa, kuten itsensä.

Vexi Salmi taas on tehtaillut sanat suurinpaan osaan Irwinin lauluista. Kas kummaa, häntä ei kukaan pidä rasistina, eikä kukaan ole vaatimassa hänen sananvapautensa rajoittamista.

"Lakupellelaulu" ei tosiaankaan ole rasistien kansanlaulu vaan päinvastoin.
 
vierailija
Tos kandee muistaa se, että sarkasmi on hirveen vaikee taiteenlaji.

Irwin, oikealta nimeltään Antti Hammarberg ei tosiaankaan ollut mikään pelle. Juoppus sai hänet joskus semmoiselta vaikuttamaan, ikään kuin Irwin olisi totta. Ei ollut, vaan kyseessä oli Irwinin roolihahmo jota hän veti joskus liiankin hahmoon uppoutuen. Mutta oikeasti kyseessä oli viimeisen päälle muusikko joka osasi jotain ja jolla oli jotain annettavaa, kuten itsensä.

Vexi Salmi taas on tehtaillut sanat suurinpaan osaan Irwinin lauluista. Kas kummaa, häntä ei kukaan pidä rasistina, eikä kukaan ole vaatimassa hänen sananvapautensa rajoittamista.

"Lakupellelaulu" ei tosiaankaan ole rasistien kansanlaulu vaan päinvastoin.
Huomenta!
Ihan totta kaikki! Tässä siitä Antista juttua eikä ne rypäleet olleet viinimarjoja:)
Kamalasti Irwin jännitti esiintymistä, kerrottiin telkkarissa kerran enkä muista kuka sanoi niin. Ehkä tuolla videoissa näkyy jossakin?
 
vierailija
pitäsköhän sitä alkaa taas suunnitella reissua johonkin, että olis mitä odottaa.
Eikun elämä pitää järjestää sellaiseksi että elää sitä "mitä odottaa" joka päivä. Jos se tarkoittaa reissua, alkaa sekin tänään, sillä ilman odotuksia ei ole pettymyksiäkään. Vähän hukkaan menee muuten ihmisen aika... No, kukin saa sentään valita. Usein sekin on *palkitsevaa*, että säästettyä rahaa ei tarvitse tienata. Kokemuksista on tietysti hyötyä vuosien varrella - mutta ei kaikkea tarvi itse kokea, mitä muut kokee(n)
 
Eikun elämä pitää järjestää sellaiseksi että elää sitä "mitä odottaa" joka päivä. Jos se tarkoittaa reissua, alkaa sekin tänään, sillä ilman odotuksia ei ole pettymyksiäkään. Vähän hukkaan menee muuten ihmisen aika... No, kukin saa sentään valita. Usein sekin on *palkitsevaa*, että säästettyä rahaa ei tarvitse tienata. Kokemuksista on tietysti hyötyä vuosien varrella - mutta ei kaikkea tarvi itse kokea, mitä muut kokee(n)
juuri näin, näkeehän ne ulkomaan maisemat ruudultakin kun pikkusen kuuklailee

ja ne kokemuksetkin on niin ja näin, ei olis kiva saada esim. HIViä
 
ei kannata lähtee kotoota minnekkään, matkailu saastuttaa ja on pirun kallista
Mä haluaisin lähteä joskus Lappiin. Mua on jopa joskus vuosia sitten pyydetty sinne mukaan vaellukselle...mutta mua kiinnostais mennä sinne ehkä enemmän talvella että pääsis poroajelulle reessä:love:
Pääsis vielä sellaseen hirsimökkiin joka sijaitsee keskellä ei mitään ja suuret hanget vaan olis ympärillä...itse sais olla siellä sinisen ja lumisen maailman keskellä *huokailee*:love:
 
Mä haluaisin lähteä joskus Lappiin. Mua on jopa joskus vuosia sitten pyydetty sinne mukaan vaellukselle...mutta mua kiinnostais mennä sinne ehkä enemmän talvella että pääsis poroajelulle reessä:love:
Pääsis vielä sellaseen hirsimökkiin joka sijaitsee keskellä ei mitään ja suuret hanget vaan olis ympärillä...itse sais olla siellä sinisen ja lumisen maailman keskellä *huokailee*:love:
no tuo on jo paaaaaljon parempi idea, matkailu kotomaassa työllistää ja saastuttaa vain pikkasen

just tommosia rauhallisia mökkejä on Lapissa pilvin pimein vuokralle

ja porotiloja on paljon jotka käyttää turistia vähän ajelulla, esim. Pyhä-Luosto -alue sopis varmaan sulle hyvin
 
no tuo on jo paaaaaljon parempi idea, matkailu kotomaassa työllistää ja saastuttaa vain pikkasen

just tommosia rauhallisia mökkejä on Lapissa pilvin pimein vuokralle

ja porotiloja on paljon jotka käyttää turistia vähän ajelulla, esim. Pyhä-Luosto -alue sopis varmaan sulle hyvin
Mä olen kanssa sitä mieltä, että omaa maata pitäis tässä asiassa suosia enemmän..siis matkailussa. Ongelma monelle on se että ulkomaanmatkailu on monesti halvempaa suhteessa kuin reissata pari viikkoa tai edes viikko Suomessa. On halvempaa saastuttaa ilmaa kuin reissata Suomessa...kaikella on kääntöpuolensa.
Toki mua kiinnostaa myös ulkomailla käyminen, mikäs sen ihanampaa kuin tutustua toisen maan kulttuuriin (ruoka, kauniit kalastajakylät, maisemat) sekä levätä biitsillä kaikkensa antaneena ruskistumassa vähintään kerran päivässä:love:
 
Mä olen kanssa sitä mieltä, että omaa maata pitäis tässä asiassa suosia enemmän..siis matkailussa. Ongelma monelle on se että ulkomaanmatkailu on monesti halvempaa suhteessa kuin reissata pari viikkoa tai edes viikko Suomessa. On halvempaa saastuttaa ilmaa kuin reissata Suomessa...kaikella on kääntöpuolensa.
Toki mua kiinnostaa myös ulkomailla käyminen, mikäs sen ihanampaa kuin tutustua toisen maan kulttuuriin (ruoka, kauniit kalastajakylät, maisemat) sekä levätä biitsillä kaikkensa antaneena ruskistumassa vähintään kerran päivässä:love:
*alkaa kuvittelemaan ellusta liki nakkena piitsillä*
 
vierailija
Aamulla ei jumpata. Tarvitsen energiaa töihin. Jumppaa itse pullukka.
Ainakin kolme vierasta täällä nyt:geek::geek::geek:
Kaikki eivät tietenkään sano yhtään mitään, saati kirjoittaisivat ajatuksiaan näkyville:giggle:
Aamukahvin jälkeen kunnon munakas on ehdoton aamupala: 3 luomukananmunaa, iso loraus luomukermaa ilman karrageenilevää, mustapippuria, pöläys kurkumaa ja ne sekoitetaan paistinpannussa, mihin ensin laitetaan luomuvoita, Lidl`n suolatonta. Siihen vielä tukko kuivattua luomupersiljaa, kyllä pärjää pitkään(y)
Ennen Holby Cityä tuo, niin ei mene koko päivä aikoessa. Ja sitten vasta muut hommat ja telkkari kiinni:sneaky:
http://www.studio55.fi/terveys/article/fysioterapeutti-paansarky-voi-johtua-jalkateran-vaarasta-asennosta/6123514
 
Kamalasti Irwin jännitti esiintymistä,
Minä tunnen varmasti parikymmentä semmoista joiden on oksennettava takahuoneessa minuutti ennen kun astuvat lauteille.
Toi tauti ei ole mitenkään harvinainen.
Vai luuliko joku, että takahuoneet on keksitty vain vaatteiden vaihdon vuoksi?

Itte olen vetänyt haittarilla suvivalssin nuorparin häissä varmasti parisataa kertaa, siis häävalssina. J o k a i k i n e n kerta on jännittänyt jokseenkin paskat housuun, että osaanko minä tämän. Tai ainakin, että kunhan en pilaa hääparin tähänastisen elämän tärkeintä tapahtumaa.

Studiossa kaiken voi ottaa uusintana.

Mutta kokeiles sanoa morsiamelle, että kokeillaan ensi juhannuksena uudestaan. Ei ole tarvinnut ja housupyykin hinta on aina ollut osa myyntihintaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä