Tos kandee muistaa se, että sarkasmi on hirveen vaikee taiteenlaji.Selkeästi postuumisti pittää Irwini tuomita vapaudenmenetykseen
Huomenta!Tos kandee muistaa se, että sarkasmi on hirveen vaikee taiteenlaji.
Irwin, oikealta nimeltään Antti Hammarberg ei tosiaankaan ollut mikään pelle. Juoppus sai hänet joskus semmoiselta vaikuttamaan, ikään kuin Irwin olisi totta. Ei ollut, vaan kyseessä oli Irwinin roolihahmo jota hän veti joskus liiankin hahmoon uppoutuen. Mutta oikeasti kyseessä oli viimeisen päälle muusikko joka osasi jotain ja jolla oli jotain annettavaa, kuten itsensä.
Vexi Salmi taas on tehtaillut sanat suurinpaan osaan Irwinin lauluista. Kas kummaa, häntä ei kukaan pidä rasistina, eikä kukaan ole vaatimassa hänen sananvapautensa rajoittamista.
"Lakupellelaulu" ei tosiaankaan ole rasistien kansanlaulu vaan päinvastoin.
Mä täällä so suunnittelen että keväällä. maaliskuun loppupuolella, vois lähteä jonnekin. Kreikkaan, Kroatian, Bulgriaan, Sisiliaan, Espanjaan... Jonnekin missä on silloin kevät! Aurinkoa, kukkia vaan ei vielä kuuma.pitäsköhän sitä alkaa taas suunnitella reissua johonkin, että olis mitä odottaa.
Aamulla ei jumpata. Tarvitsen energiaa töihin. Jumppaa itse pullukka.
Herätys pullukat ja aamujumpalle
ei kannata lähtee kotoota minnekkään, matkailu saastuttaa ja on pirun kallistapitäsköhän sitä alkaa taas suunnitella reissua johonkin, että olis mitä odottaa.
Eikun elämä pitää järjestää sellaiseksi että elää sitä "mitä odottaa" joka päivä. Jos se tarkoittaa reissua, alkaa sekin tänään, sillä ilman odotuksia ei ole pettymyksiäkään. Vähän hukkaan menee muuten ihmisen aika... No, kukin saa sentään valita. Usein sekin on *palkitsevaa*, että säästettyä rahaa ei tarvitse tienata. Kokemuksista on tietysti hyötyä vuosien varrella - mutta ei kaikkea tarvi itse kokea, mitä muut kokeepitäsköhän sitä alkaa taas suunnitella reissua johonkin, että olis mitä odottaa.
juuri näin, näkeehän ne ulkomaan maisemat ruudultakin kun pikkusen kuuklaileeEikun elämä pitää järjestää sellaiseksi että elää sitä "mitä odottaa" joka päivä. Jos se tarkoittaa reissua, alkaa sekin tänään, sillä ilman odotuksia ei ole pettymyksiäkään. Vähän hukkaan menee muuten ihmisen aika... No, kukin saa sentään valita. Usein sekin on *palkitsevaa*, että säästettyä rahaa ei tarvitse tienata. Kokemuksista on tietysti hyötyä vuosien varrella - mutta ei kaikkea tarvi itse kokea, mitä muut kokee
Mä haluaisin lähteä joskus Lappiin. Mua on jopa joskus vuosia sitten pyydetty sinne mukaan vaellukselle...mutta mua kiinnostais mennä sinne ehkä enemmän talvella että pääsis poroajelulle reessäei kannata lähtee kotoota minnekkään, matkailu saastuttaa ja on pirun kallista
Mä oon luullu, että matkailu avartaaei kannata lähtee kotoota minnekkään, matkailu saastuttaa ja on pirun kallista
no tuo on jo paaaaaljon parempi idea, matkailu kotomaassa työllistää ja saastuttaa vain pikkasenMä haluaisin lähteä joskus Lappiin. Mua on jopa joskus vuosia sitten pyydetty sinne mukaan vaellukselle...mutta mua kiinnostais mennä sinne ehkä enemmän talvella että pääsis poroajelulle reessä
Pääsis vielä sellaseen hirsimökkiin joka sijaitsee keskellä ei mitään ja suuret hanget vaan olis ympärillä...itse sais olla siellä sinisen ja lumisen maailman keskellä *huokailee*
no totta tuokinMä oon luullu, että matkailu avartaa lompakkoa
Mä olen kanssa sitä mieltä, että omaa maata pitäis tässä asiassa suosia enemmän..siis matkailussa. Ongelma monelle on se että ulkomaanmatkailu on monesti halvempaa suhteessa kuin reissata pari viikkoa tai edes viikko Suomessa. On halvempaa saastuttaa ilmaa kuin reissata Suomessa...kaikella on kääntöpuolensa.no tuo on jo paaaaaljon parempi idea, matkailu kotomaassa työllistää ja saastuttaa vain pikkasen
just tommosia rauhallisia mökkejä on Lapissa pilvin pimein vuokralle
ja porotiloja on paljon jotka käyttää turistia vähän ajelulla, esim. Pyhä-Luosto -alue sopis varmaan sulle hyvin
*alkaa kuvittelemaan ellusta liki nakkena piitsillä*Mä olen kanssa sitä mieltä, että omaa maata pitäis tässä asiassa suosia enemmän..siis matkailussa. Ongelma monelle on se että ulkomaanmatkailu on monesti halvempaa suhteessa kuin reissata pari viikkoa tai edes viikko Suomessa. On halvempaa saastuttaa ilmaa kuin reissata Suomessa...kaikella on kääntöpuolensa.
Toki mua kiinnostaa myös ulkomailla käyminen, mikäs sen ihanampaa kuin tutustua toisen maan kulttuuriin (ruoka, kauniit kalastajakylät, maisemat) sekä levätä biitsillä kaikkensa antaneena ruskistumassa vähintään kerran päivässä
*alkaa kuvittelemaan ellusta liki nakkena piitsillä*
Ainakin kolme vierasta täällä nytAamulla ei jumpata. Tarvitsen energiaa töihin. Jumppaa itse pullukka.
Minä tunnen varmasti parikymmentä semmoista joiden on oksennettava takahuoneessa minuutti ennen kun astuvat lauteille.Kamalasti Irwin jännitti esiintymistä,
Minkä takia olet ikinä rekkautunut, kun et voi laittaa yksityisviestinä tuota - esimerkiksi? Moni muukin on ihmeteyyt samaa.*alkaa kuvittelemaan ellusta liki nakkena piitsillä*