Ei se mittään. Oon jo alkanut ymmärtämään sun huumoria jotenkuten.Hups, unohtu:
Ei se mittään. Oon jo alkanut ymmärtämään sun huumoria jotenkuten.Hups, unohtu:
Se että sie käsität jonkun hippasen väärin ei juuri aiheuta kohahduksia väkijoukoissa. Enään.okei, saattaa olla että oon käsittäny erityisherkän hippasen väärin
Oletkin ainutEi se mittään. Oon jo alkanut ymmärtämään sun huumoria jotenkuten.
Tä? Missä jatkot?Mut hienoa Missäonjatkot! Se on hieno tunne, kun ymmärtää itsestään jotain ja itsetuntemus paranee.
ei näy menevän jakeluun että en oo kiinnostunut sun "vitseistä"Se että sie käsität jonkun hippasen väärin ei juuri aiheuta kohahduksia väkijoukoissa. Enään.
Virallinen disclaimer: Tämä oli vitsi, todisteeksi siitä hymiöt tässä perässä:
Ei kiinnostaei näy menevän jakeluun että en oo kiinnostunut sun "vitseistä"
vittuilu ei muutu vitsiksi hymiöillä
Joo, olo on paljon parempi. Tiedän, että minussa ei ole mitään, mitä pitäisi parantaa.Mut hienoa Missäonjatkot! Se on hieno tunne, kun ymmärtää itsestään jotain ja itsetuntemus paranee.
Ja mä tiedän, että sä ole sellainen jonka kanssa on kiva viettää ilta tai viikonloppu. Miksei pidempäänkin. Juuri tuollaisenaan.Tiedän, että minussa on paljon mitä pitäisi parantaa.
lainaus vähän muokattuna.
BUUUUU!!!Mitähän mun piti kirjoitell pitsaöveriverensokeripiikissä?
Sitä kai, että te olette täydellisiä. Ja se, että välillä ymmärretään toisiamme ihan vitulleen ja riidellään, on inhimillistä ja sit yntyy aas lisää keskustelunaiheita ja...
öö. kolmas siideri taisi kihahtaa päähän, pointti taisi mennä ohi
Pizza, piZZa!BUUUUU!!!
Äidistä, äiDistä!Järkytyin viime viikolla kun äitini seinäkalenterissa luki keskiviikon kohdalla "pitsalle".
En ole saanu oikein nukuttuakaan sen jälkeen.
En ois äitistä uskonu.
Joo, huomasin itsekin, että olisi pitänyt kirjoittaa jotenkin fiksummin, mutta ei tullut juuri silloin mieleen parempaa muotoilua. Kyllä pitää kehittyä, mutta ei tule vaatia itseltään mahdottomia.Tiedän, että minussa on paljon mitä pitäisi parantaa.
lainaus vähän muokattuna.