Jotka somasti pilkahtaa tuulen leyhäyttäessä helmaa kohti korvia, uu la laa![]()
Oi oi... Siinä silmä lepää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotka somasti pilkahtaa tuulen leyhäyttäessä helmaa kohti korvia, uu la laa![]()
Mää oon seukannukki mekkoilijan kansMä en ole nähnyt
aikakaan livenä![]()
Mää oon seukannukki mekkoilijan kansSemmoset kiltit on kans kivoja, niitä silloin tällöin näkee, nehän on niinku virallisempia miesten hameita
![]()
Liikut selvästiki väärillä huudeillamä en ole nähnyt kilttiä käyttävääkään![]()
Hmm, nuo famin linkkaamat (kuva jota en rohkene ees lainata) ei oo ihan sitä mikä mulla oli mielessä![]()
Liikut selvästiki väärillä huudeilla![]()
Mää oon seukannukki mekkoilijan kansSemmoset kiltit on kans kivoja, niitä silloin tällöin näkee, nehän on niinku virallisempia miesten hameita
![]()
Miten millonki. Mut ei semmosta dramaattista drag queen -lookkia, se vaan on genderqueer, mutta siis fyysisesti mies.Käyttikö mekkoa ainoastaan vai pukeutuiko kaikinpuolin naiseksi?
Miten millonki. Mut ei semmosta dramaattista drag queen -lookkia, se vaan on genderqueer, mutta siis fyysisesti mies.
Joo... sori. Mäkään en tykkää helteistä ja rakastan sateita, joten saatoin hakkeroitua sääjumalan säänhallintoasemalle ja vähän näpelöidä siellä...
Mie kuule rakastuin just sinnuun![]()
köh... täh
![]()
Joo... sori. Mäkään en tykkää helteistä ja rakastan sateita, joten saatoin hakkeroitua sääjumalan säänhallintoasemalle ja vähän näpelöidä siellä...
No kun... Kun mie en tykkää niistä tappohelteistä![]()
Älä siellä irvistele... jätin mä sinne kalenteriin muutaman hellepäivänkin ihan teitä ajatellen.
Älä siellä irvistele... jätin mä sinne kalenteriin muutaman hellepäivänkin ihan teitä ajatellen.
No okei, ihan hyvä syy rakastumiseen
Juu ei ne helteet oo kivoja, tulee vaan tukala olo ja iho palaa ja on hikinen ja hiukset tarttuu niskaan ja otsaan. Öisinkään voi nukkua kun kuolee.
Juu, tollanen 20-22 astetta on hyvämuokkasinkin vastaustani
muoks. kyllä nyt muutama hellepäivä voi kesässä olla mutta ei mitään helleputkea
sillöin tällöin päivä ja toinen siellä täällä![]()
Ja mie olen koko ajan väsynyt helteillä kun ei saa kunnolla nukuttua. Nyt on niin ihana kun saa kietoutua peittoon ja nukuttua rauhallisesti.