Oi oi... Siinä silmä lepääJotka somasti pilkahtaa tuulen leyhäyttäessä helmaa kohti korvia, uu la laa
Oi oi... Siinä silmä lepääJotka somasti pilkahtaa tuulen leyhäyttäessä helmaa kohti korvia, uu la laa
Jotka somasti pilkahtaa tuulen leyhäyttäessä helmaa kohti korvia, uu la laa
Mää oon seukannukki mekkoilijan kans Semmoset kiltit on kans kivoja, niitä silloin tällöin näkee, nehän on niinku virallisempia miesten hameitaMä en ole nähnyt
aikakaan livenä
mä en ole nähnyt kilttiä käyttävääkäänMää oon seukannukki mekkoilijan kans Semmoset kiltit on kans kivoja, niitä silloin tällöin näkee, nehän on niinku virallisempia miesten hameita
Liikut selvästiki väärillä huudeillamä en ole nähnyt kilttiä käyttävääkään
EiköHmm, nuo famin linkkaamat (kuva jota en rohkene ees lainata) ei oo ihan sitä mikä mulla oli mielessä
Ihan selvästiLiikut selvästiki väärillä huudeilla
Käyttikö mekkoa ainoastaan vai pukeutuiko kaikinpuolin naiseksi?Mää oon seukannukki mekkoilijan kans Semmoset kiltit on kans kivoja, niitä silloin tällöin näkee, nehän on niinku virallisempia miesten hameita
Miten millonki. Mut ei semmosta dramaattista drag queen -lookkia, se vaan on genderqueer, mutta siis fyysisesti mies.Käyttikö mekkoa ainoastaan vai pukeutuiko kaikinpuolin naiseksi?
Olisihan tuossakin puolensa. Pääsisi kokeilemaan mekko korviin ja menoksi meininkiäMiten millonki. Mut ei semmosta dramaattista drag queen -lookkia, se vaan on genderqueer, mutta siis fyysisesti mies.
Mie kuule rakastuin just sinnuunJoo... sori. Mäkään en tykkää helteistä ja rakastan sateita, joten saatoin hakkeroitua sääjumalan säänhallintoasemalle ja vähän näpelöidä siellä...
köh... tähMie kuule rakastuin just sinnuun
No kun... Kun mie en tykkää niistä tappohelteistäköh... täh
Joo... sori. Mäkään en tykkää helteistä ja rakastan sateita, joten saatoin hakkeroitua sääjumalan säänhallintoasemalle ja vähän näpelöidä siellä...
No okei, ihan hyvä syy rakastumiseenNo kun... Kun mie en tykkää niistä tappohelteistä
Älä siellä irvistele... jätin mä sinne kalenteriin muutaman hellepäivänkin ihan teitä ajatellen.
muokkasinkin vastaustaniÄlä siellä irvistele... jätin mä sinne kalenteriin muutaman hellepäivänkin ihan teitä ajatellen.
Ja mie olen koko ajan väsynyt helteillä kun ei saa kunnolla nukuttua. Nyt on niin ihana kun saa kietoutua peittoon ja nukuttua rauhallisesti.No okei, ihan hyvä syy rakastumiseen
Juu ei ne helteet oo kivoja, tulee vaan tukala olo ja iho palaa ja on hikinen ja hiukset tarttuu niskaan ja otsaan. Öisinkään voi nukkua kun kuolee.
Juu, tollanen 20-22 astetta on hyvä . Ja sateita ja paljon ukkosiaaaaa! Ne on ihania. Tykkään sateen tunnelmastamuokkasinkin vastaustani
muoks. kyllä nyt muutama hellepäivä voi kesässä olla mutta ei mitään helleputkea
sillöin tällöin päivä ja toinen siellä täällä
Saatikka joku siivous ja ruuan laittaminen kun on kuuma muutenkin.Ja mie olen koko ajan väsynyt helteillä kun ei saa kunnolla nukuttua. Nyt on niin ihana kun saa kietoutua peittoon ja nukuttua rauhallisesti.