Nimenomaan....no heiii, ei sun mulle tartte mitään selvityksiä ruveta tekemään, senkin höpönassu siellä
Hyvä se on miehiä olla elossa mukana tavalla jos toisellakin
Toiset on ja toiset ei.Ai täällä on tuhmailtu
En mie ainakaan.Ai täällä on tuhmailtu
Normaalisti en näistä jutuista täällä huutele koska ovat omia yksityisiä muttaAi täällä on tuhmailtu
Kunpa olisinkin.Tuhmia ootte kaikki, vaikka toisin koitatte uskotella.
Tuhmia ootte kaikki, vaikka toisin koitatte uskotella.
Rallaa taloon..
Vaikeeta on arvata kuka nääkin uudistukset on kustantanu..
Ahistaa taas nää sivut.. miten vtussa nää toimii ja missä kaikki on.. ,
Mut JEE se on loma, LOMA, LomA, LoMa, LOma, Loma! Ihanaa..ihan sama mikä sää kun ei oo vaan pakko herätä kun on pakko herätä.
Jeii - oikein ihanaa, rentouttavaa, elämysrikasta ja nautinnollista lomaa sulle ja koko poppoollesi ! Ei muuta kuin ellun kanasina olemista
Taitais sekin kyllä olla toivottu lahja...Tunnustan. Perinjuurin tuhma olen. Jouluna ei tipu lahjoja vaan piiskaa.
Oot säkin. Paheksun Majurin kanssa kilpaa.Kunpa olisinkin.
- kuivaharjoittelu kunniaan lunta odotellessa! Ja nurmikolle tekemään enkelinkuvia ..KYLLÄ Jos ei päästä uimaan, niin ehkä luistelemaan? Sukset oli vissiin vielä "tossa hollilla"...
...saishan siitä uuden luudan aikaiseksi...paljon kun sitä piiskaa tulee... *vislailee ja on tonttusena*Taitais sekin kyllä olla toivottu lahja...
Juu, kieltäydyin seksistä ja häivyin salaa kun mies nukahti.Oot säkin. Paheksun Majurin kanssa kilpaa.
Unikuvia...ja alas mennä siitä sanomaan miehelles, että nyt vähän hierotaan ...hopi hopi, menee jo!! Hyvin joutaa hierasemaan ja sen jälkeenkin voi koneella kökkiä....jos on siihen voimiaMie taijan toivottaa jo hyvät yöt..hiipparoin täällä vielä hetken ja painun tonne sänkyyn. En vaan tiiä pitääkö hiipailla lastenhuoneeseen nukkuu jos mies valvoskelee koneella. Sais vaan ensin hieroa minuu..alaselkäkin on kipee.
Säilytään entistä ehompana kun ollaan kalkkilaivan kapteeneja kaikki tyyniEi vissiin tartte levitellä niveaa iholle.. Ehkä suksiin ...tai meniskö leivän päällä? Rasva kuin rasva..?( terveellisempi kuin floora? )
..sanoo mies jolla oli selkänsä takana sormet niin ristissä kuin olla ja voimää oon ainaski ollu superkiltti