Mua taas nukuttaa kun viime yö meni ihan koiran uneks. Että pitäs suoriutuu peiton alle....en vaan saa persusta ylös ...se on liian raskas .
...nääh, sun sohvas vaan on liian upottava :hug:Mua taas nukuttaa kun viime yö meni ihan koiran uneks. Että pitäs suoriutuu peiton alle....en vaan saa persusta ylös ...se on liian raskas .
Voi se nykysin olla sitäkin vähän ainakin tietyistä kohtaa kun aina istuu samas kohas. Pers painaa niin paljon et sohvakin lyhistyy alla:snotty:...nääh, sun sohvas vaan on liian upottava :hug:
Höpö höpö siellä taas :hug: :kiss:...sun peffas on ihan sopivan kevyt ja sohvas on ylipehmeä. Sillä sipuli.Voi se nykysin olla sitäkin vähän ainakin tietyistä kohtaa kun aina istuu samas kohas. Pers painaa niin paljon et sohvakin lyhistyy alla:snotty:
me katottiin toi eilen,ei ollut kyllä yhtään mun juttuni.Katoin SherlokHolmesin, joka ei ollu mistään kotoisin.
Jaksaiskohan kattoa ton Enkelit ja Demonit?
Mulla on ikävä tota hauvelia.
No sovitaan niin sitten,en jaksa riidellä :kiss:Höpö höpö siellä taas :hug: :kiss:...sun peffas on ihan sopivan kevyt ja sohvas on ylipehmeä. Sillä sipuli.
:hug:Plöäh, taas arki alkaa.
:hug: - voi sun kanssas...siinä ei paljoa ittensä rapsuttamiset kyllä auta...Katoin SherlokHolmesin, joka ei ollu mistään kotoisin.
Jaksaiskohan kattoa ton Enkelit ja Demonit?
Mulla on ikävä tota hauvelia.
:hug:...mutta arjen jälkeen tulee aina viikonloppuPlöäh, taas arki alkaa.
..mä mittään riitele , hassu siellä :kiss:No sovitaan niin sitten,en jaksa riidellä :kiss:
Ehkä vaan vedän tähän makuu asentoon ja nukun tässä.
Enhän mä sitä että sä riitelisit,vitsinä heitin että en jaksa riidellä...mut nyt pääsin kampeemaan itteni jo ylös sen verran että pinkasen sänkyyn...mä mittään riitele , hassu siellä :kiss:
Mun puolesta saat nukkua vaikka siinä pehmoisessa sohvassas, kunhan uneksit kivoja unia sitten
..jees, kyllä mä tajusin sen :kiss:Enhän mä sitä että sä riitelisit,vitsinä heitin että en jaksa riidellä...mut nyt pääsin kampeemaan itteni jo ylös sen verran että pinkasen sänkyyn.
leppoisia unikuvia kaikille :kiss:
Älä murise... kukaan ei pissanut sun aamumuroihinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30842511:
ite kusasinAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30842520:Älä murise... kukaan ei pissanut sun aamumuroihin
Sä oot vähän söpö ton sun vastakarvasi kanssa:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30842535:ite kusasin