The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :wave:

Nyt tuli stoppi. Oon siivoillut aamun ja pitäs ruveta noita talvivermeitä pakkailee pois pikkuhiljaa mutta tuli keskeytys niin lopahti innostus. Kävi yks entinen heila kylässä ja voi helevetti taas vaan ...en tajuu miks ees suostuin sen tänne päästää. Juteltiin vaan ei mitään muuta mutta kyllä se sai taas mun vitutuskäyrän nousemaan. Sit vähän niinkuin heitin sen ulos tai silleen... pisti se viestiä perään et oon ihana jne mutta en ole vastannut mitään enkä vastaa. Argh
 
Päivää :wave:

Nyt tuli stoppi. Oon siivoillut aamun ja pitäs ruveta noita talvivermeitä pakkailee pois pikkuhiljaa mutta tuli keskeytys niin lopahti innostus. Kävi yks entinen heila kylässä ja voi helevetti taas vaan ...en tajuu miks ees suostuin sen tänne päästää. Juteltiin vaan ei mitään muuta mutta kyllä se sai taas mun vitutuskäyrän nousemaan. Sit vähän niinkuin heitin sen ulos tai silleen... pisti se viestiä perään et oon ihana jne mutta en ole vastannut mitään enkä vastaa. Argh
Tiedätkö miten pääsee eksästä helpoiten yli?

Junalla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kyllä taidan pistää sen empin paketin menee ja sit tilaan myöhemmin jos vielä mieli tekee niin uuden paketin.En jaksa ruveta säätää niiden vaihtojen ja maksujen kanssa.

Kattelin tossa niin oli siel vielä muutama juttu joka jäi mietityttää mut jos sit myöhemmin.
 
Sepä somaa. :| Mä juuri tovi sitten talloin hengiltä kaikki (kolme) kasvihuoneesta löytämääni.
Yöööökkkk!!! EIkä niitä saa talloa tahalteen hengiltä kun ne lisääntyy mokoma siitäkin, tai ne liiskaset ruhot - ällöööö!! - toimii niille toisille namiherkkupaikkoina.

Hyi öllötys, mä en ole vielä onnistunut pihassa niitä näkemään mutta...mä tiiän että siellä niitä luurailee :kieh:...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sepä somaa. :| Mä juuri tovi sitten talloin hengiltä kaikki (kolme) kasvihuoneesta löytämääni.
Nois on vähän sama juttu kuin hiirissä. Jos näet yhden, niin niit on lähellä näkymättömissä parikymmentä.

Ei muuta kuin virittämään olutansoja kasvihuoneeseen, ennenkuin ongelma karkaa käsistä.

Aikanaan systeri lupas muksuille sentin jokaisesta puutarhasta kerätystä kotilosta. Jokainen tienas helposti vitosen.
 
Yöööökkkk!!! EIkä niitä saa talloa tahalteen hengiltä kun ne lisääntyy mokoma siitäkin, tai ne liiskaset ruhot - ällöööö!! - toimii niille toisille namiherkkupaikkoina.

Hyi öllötys, mä en ole vielä onnistunut pihassa niitä näkemään mutta...mä tiiän että siellä niitä luurailee :kieh:...
Mä kyllä siirsin ne liiskamönjät lämpökompostoriin. Kai ne siellä kärvenevät.
 
Awww...mun hurmuripoika - toinen niistä :heart: - saapui reissultansa kotio :). Ja niin oli velikullalla silmät tuikkeessa ja muikee hymy päällä....syykin selvisi...oli käynyt sitten eilettäin riiuureissulla :O :D

Sen Tytön luona leikkimässä :)

Että oli sitten ihan kympin..ei ainakin kakstoista ja puol- arvoinen viikonloppu hänellä :)
 
Heips! Ei sitten leivottu. Meidän pienessä kaupassa oli kaikki tarveaineet paitsi kolme. Kaapissa ei myöskään ollut mantelilikööriä. Eli täysin suunnittelematon päähänpisto. Ehkä ensi viikonloppuna kokeilen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä