The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Varsinkin turkulaisten kanssa, kauheeta paapatusta ja tuskin voi henkeä vetää. Molemmat tykittää tekstiä toistensa päälle. Mutta oon oppinut kommunikoimaan heidän heimon kanssa vaikka en murretta taida. Ymmärrän ja korva pysyy puheen perässä. Totuttelu kesti vain muutaman vuoden.
...tuokin vielä, että turkulaissii...:hug:...

Luojan lykky, että sulla on vp huomenna :hug: :kiss: :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hah! Tykkään tästä!
[video=youtube;pEqO_RePRhI]https://www.youtube.com/watch?v=pEqO_RePRhI[/video]

Tosin satiiriksi tarkoitettu alkupuhe vai mikälie niin niih- näinhän se on nyt.
Ukraina menetti Krimin ja Itä-Ukrainan.
Ilmoittivat (Venäjä) että Suomi kuuluu myös historiallisesti Venäjään.

Uskon että Jussikin ois (jos ois ikää vähempi) sielä ekana puolustamassa Suomen valtiota.
 
Viimeksi muokattu:
...tuokin vielä, että turkulaissii...:hug:...

Luojan lykky, että sulla on vp huomenna :hug: :kiss: :D
Niin, puhuin ainakin neljän tunnin edestä, ainakin. Mutta oikeesti, nämä mun rakkaat ystävät asustavat Turkusessa. Kun harvoin nähdään livenä, niin sitten puhelin käy kuumana. Täytyy aina kuulumiset päivittää. Mun mies aina mulkaisee sillai vähän pahasti ja häviää kirjan kanssa makkariin. Ei kuulemma jaksa kuunnella. En ymmärrä yhtään.
 
Meinaatko että mettälappalaiset ei ossaa/viitti töitä tehä?
"jopa töitä" Meneppä ak sinne minne ei päivä paista nyt oikeesti ja ole hilijaa.
Jos ny luet ajatuksen kera, niin tossa lukee, että jotkut tosiaan ovat valmiit rahan ja vallan vuoksi tekemään ihan mitä tahansa. Valitettavasti.

Jopa töitä oli jäniskevennykseksi tarkoitettu lohkaisu.
 
Niin, puhuin ainakin neljän tunnin edestä, ainakin. Mutta oikeesti, nämä mun rakkaat ystävät asustavat Turkusessa. Kun harvoin nähdään livenä, niin sitten puhelin käy kuumana. Täytyy aina kuulumiset päivittää. Mun mies aina mulkaisee sillai vähän pahasti ja häviää kirjan kanssa makkariin. Ei kuulemma jaksa kuunnella. En ymmärrä yhtään.
..eikö oo ihan mahdotonta kun yrittää tiivistää pääpiirteittäin tapahtumat ja yrittää muistaa ne todella tärkeät asiat :hug:...joten toi on niin kevyttä kenttätoimintaa, tunnistin itteni täysin...sen kerran kun saa ensinnäkin järjestetyksi kohtuullisen rauhallisen tilanteen tollaisille puheluille...ja hei, se jälkimainiki nuitten puheluitten tiimoilta :) - semmonen pökerryttävän hassu olo (ainakin mulla :D) siitä hyvästä olosta ja korvan punoituksesta :D

...mä muuten häviän tolloin aika herkästi ja helposti pannuhuoneeseen, kukaan ei ehdi silloin mulkaisemaan pahasti saati huokaisemaan sitä kälkät...puhumisen määrää...:D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Pyydän anteeksi, ei se hävinnytkään. Siihen tuli niin monta kommenttia jo perään, et hävis vaan mun silmistä.
Voisitko sinäkin jatkossa tarkastaa ns. oman pesän ennen kuin alat syyttelemään muita? Oisko se vaikeeta? Tiedätkö kunka vitun monta ketjua (ei ihan lyhyitä) kävin läpi??? VAIN kun olet laiska!!!!!!!!!

Ja välinpitämätön? Tohon laitoin kyssärin, luultavasti turhaan.
 
..eikö oo ihan mahdotonta kun yrittää tiivistää pääpiirteittäin tapahtumat ja yrittää muistaa ne todella tärkeät asiat :hug:...joten toi on niin kevyttä kenttätoimintaa, tunnistin itteni täysin...sen kerran kun saa ensinnäkin järjestetyksi kohtuullisen rauhallisen tilanteen tollaisille puheluille...ja hei, se jälkimainiki nuitten puheluitten tiimoilta :) - semmonen pökerryttävän hassu olo (ainakin mulla :D) siitä hyvästä olosta ja korvan punoituksesta :D

...mä muuten häviän tolloin aika herkästi ja helposti pannuhuoneeseen, kukaan ei ehdi silloin mulkaisemaan pahasti saati huokaisemaan sitä kälkät...puhumisen määrää...:D
Ihan tasan tarkkaan istun sohvannurkassa. Muut ympäriltä saa painua kauemmaksi, jos ei jaksa kuunnella, nih.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Voisitko sinäkin jatkossa tarkastaa ns. oman pesän ennen kuin alat syyttelemään muita? Oisko se vaikeeta? Tiedätkö kunka vitun monta ketjua (ei ihan lyhyitä) kävin läpi??? VAIN kun olet laiska!!!!!!!!!

Ja välinpitämätön? Tohon laitoin kyssärin, luultavasti turhaan.
...jaaa nytten sitten ihan hengitetään syvään ja rauhallisesti ja laitetaan jäitä hattuun, eiköstä niin jookoskookos :hug:....
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet
Kirahvihan pyysi jo anteeksi, mitä sä nyt lähdet haastaan riitaa?
En haastanut riitaa. Näytä se viesti missä niin tein?
Siinä yhdessä (melkein) nätisti pyysin että hänkin ottaisi asioista selvää ennenkuin seivästäisi miut tänne.
Se anteeksi pyyntö oli että sori en tiijä monta tuli jne. Öh. En tiedä mitä tarkoitat?

Jos siltikkin ymärsin väärin niin pyydän anteeksi! Kirahvi on huipputyyppi jne.
En halua mitn mut selvitetään mitä ja miksi?
 
En haastanut riitaa. Näytä se viesti missä niin tein?
Siinä yhdessä (melkein) nätisti pyysin että hänkin ottaisi asioista selvää ennenkuin seivästäisi miut tänne.
Se anteeksi pyyntö oli että sori en tiijä monta tuli jne. Öh. En tiedä mitä tarkoitat?

Jos siltikkin ymärsin väärin niin pyydän anteeksi! Kirahvi on huipputyyppi jne.
En halua mitn mut selvitetään mitä ja miksi?
Luepa ite mitä kirahvi sanoi ja miten sä siihen itse reagoit. Se ei oo mun homma näyttää sulle että olit ääliö, kun tiedät sen itsekin.

Vähemmän sitä viinaa, tai sitten ei tarvi tulla tänne riehumaan jos ei kännipäissään osaa käyttäytyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä