The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huooh..menta..voihan väsy.
Kahteen asti siel meni. Ihan ok ilta mut oon auttamattoman pihalla oikeesti muiden jutuista.
Enkä saanu nyt aamusta ees nukkua..mies kuorsaa tuol edelleenkin kun mie laitoin muksuille puurot, kissoille aamupalan, kahvit keitin ja söin itekin jo leipäpalaa ja vettä kahvia ootellessa. Toisaalta tekis mieli käydä potkimassa miestä ylös ja mennä ite vielä jatkaa unia mut toisaalta, tekee mieli kahvia..
Joten sitä sitten :)
Mukavaa helatorstaita kaikille!
 
Boobabe
Huooh..menta..voihan väsy.
Kahteen asti siel meni. Ihan ok ilta mut oon auttamattoman pihalla oikeesti muiden jutuista.
Enkä saanu nyt aamusta ees nukkua..mies kuorsaa tuol edelleenkin kun mie laitoin muksuille puurot, kissoille aamupalan, kahvit keitin ja söin itekin jo leipäpalaa ja vettä kahvia ootellessa. Toisaalta tekis mieli käydä potkimassa miestä ylös ja mennä ite vielä jatkaa unia mut toisaalta, tekee mieli kahvia..
Joten sitä sitten :)
Mukavaa helatorstaita kaikille!
Huomenta, eikö mies voinut herätä kun sulla meni myöhään?
 
Huooh..menta..voihan väsy.
Kahteen asti siel meni. Ihan ok ilta mut oon auttamattoman pihalla oikeesti muiden jutuista.
Enkä saanu nyt aamusta ees nukkua..mies kuorsaa tuol edelleenkin kun mie laitoin muksuille puurot, kissoille aamupalan, kahvit keitin ja söin itekin jo leipäpalaa ja vettä kahvia ootellessa. Toisaalta tekis mieli käydä potkimassa miestä ylös ja mennä ite vielä jatkaa unia mut toisaalta, tekee mieli kahvia..
Joten sitä sitten :)
Mukavaa helatorstaita kaikille!

Helatorstaita sullekin :) :kiss:...

..ja heiii, ihan kivaa sitten tais kuitenkin olla :)...eikä se pihalla oleminen haittaa niin ollenkaan, jos nyt ootkaan - yleensä itelle vaan tulee semmoinen olo :hug:...

Hörppäse kahvia ja ....sittenhän sä voisit mennä vaikka miehes kainaloiseksi toviksi ja otatte yhdessä hidasta aamua käyntiin :)..tytöt jos on hereillä, niin he kyllä suoriutuvat itekseenkin :)...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Huomenta, eikö mies voinut herätä kun sulla meni myöhään?
Olis kai se voinu..en jaksanu alkaa potkimaan ja kun heräsin ku kuopus kävi sängyn vierestä laturin niin nousin ja menin niitten huoneeseen halittavaksi hetkeksi :heart:
Jotenkin on vaan niin ihanaa aina kun "lapsivapaaillan" jälkeen pääsee taas halimaan ja pölisemään noitten muksujen kans. Köllittiin hetki ja noustiin aamupalalle.
 
...joo, mutta se on mun osalta let's menox eli tapahtumakoordinaattori lähtee ottamaan otetta päivästä sekä näistä kolmesta ohjelmatoimistopakkauksesta :D, jotka näemmä taas ehtivät suunnitella ja säätää ennen kuin mä oon edes jyvälläkään tempauksista :D

..on muuten oikeesti aika huikeeta huomata, kuinka hyvin tää kolmikko on hioutunut yhteen eli osaavat säätää yhdessä niin hyvässä kuin pahassakin mutta ymmärtävät toisiansa ihan pienistä jutuistakin :) :heart:..

Täällä rupee sitäpaitti kirkastumaankin joten....uloooooos :) :wave:

Nauttikaa tästä päivästä kaikki :) :kiss:!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Voi mun poika on niin vallan mainio ja ihana rakas. Se oli heränny ja kattellu tossa lasten ohjelmia ja anto mun nukkua vähän pidempään. Tein sille pannukakkuja aamupalaks, halittiin ja pusittiin ja kerroin et hän on maailman paras poika, ja äiti tykkää siitä niin vaan mahdottomasti. Oltiin samaa mieltä siitä, et me ollaan hyvä tiimi. Poikaki sano et "äiti, sinä olet niin ihana" :heart:
Tässä kohta alkais pakkailemaan ja lähtis sitten ajelemaan kohti mummilaa :)
 
IhQ
Voi mun poika on niin vallan mainio ja ihana rakas. Se oli heränny ja kattellu tossa lasten ohjelmia ja anto mun nukkua vähän pidempään. Tein sille pannukakkuja aamupalaks, halittiin ja pusittiin ja kerroin et hän on maailman paras poika, ja äiti tykkää siitä niin vaan mahdottomasti. Oltiin samaa mieltä siitä, et me ollaan hyvä tiimi. Poikaki sano et "äiti, sinä olet niin ihana" :heart:
Tässä kohta alkais pakkailemaan ja lähtis sitten ajelemaan kohti mummilaa :)
Aww, tuo on ihan parasta.
 
IhQ
Nyt tiiänkin mitä tänään askartelen. Mies ei suostu lähtee etsimään huoltsikkaa joka sattuis olemaan auki (hirveet jonot aina pyhäpäivisin ku kaikki muut paikat on kiinni ja ihmiset kuolee nälkään) että saisin sipsejä..teen niitä itse! Kävin googlailemassa jo ohjeitakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kyllä tuntee tehneensä elämässä edes jotain oikein, kun katselee tuota pientä miestä ja kuuntelee sen höpinöitä. Nyt jo tuntuu vähän kurjalta viedä se hoitoon, mutta pitäis varmaan vaan osata nauttia ko vanhemmat auttaa ja saa sitä paljon kaivattua hengähdystaukoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä