The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Ei onneks tullu ykä kylään eilen vaikka huonolta tuntuikin.

Unta ootellessa mietin, että eilen otin yhen lääkkeen kyl, se tekee pahaa oloa minkä takia en oo sitä kovin usein ottanutkaan. Että jospa se olis ollut vaan se.

Illalla jaksoin jopa katsoa sen jääkiekkopelin. Aika jännäks meinas mennä vaikka ennakkoajatus oli että jaa, Tanska, menee aika helpolla mutta nehän oikeesti sai useammankin ihan loistopaikan rakennettua.
Ja Leijonilla taas niitä maalintekovaikeuksia. Vaikka voittivatkin.
 
Huo-men-ta!!!

Uusi viikko uudet kujeet ja uudet saikut.
Huomenta..

Just aattelin, että hakisko saikkua viikoks ku on luvannu nii kauniita kelejä :D
No ei vaa, en harrasta.

Kohtapuoliin fysioterapeutille päin. Saas nähä mitä se tosta selästä tällä kertaa sanoo. Mahdankohan mä saada luvan jo lähteä lenkille, ois meinaa kiva vaikka mennä juoksemaan, jos sais siitä taas kiinni ja innostuksen päälle, ku on menny vähän laiskotteluks.
 
Huomenta päivää!!

Onpahan aurinkoinen ja keväinen ilma! :heart:
Huomasin että paino oli päässyt putoamaan melkein kolmella kilolla niin nyt olis alotettava lihotusdieetti :kieh:
Josko sitä paistettuja munia, tuoretta leipää, jugua, marjoja ja suklaata näin aluks :D
Paistetut munat on jees (munat paistetaan vain toiselta puolelta) mut ne kaipais pekonia. Tuore leipä kaipaa päälleen kermajuustoa ja kinkkua, koristeeksi voi laittaa vaik kurkkua ja tomaattia. Mut suklaansyönti aamutuimaan on kyl joku naisjuttu, koska se ei uroshormoneilla onnistu.

Listastasi puuttuu kannullinen vahvaa kahvia.
 
Hiphei!

Ei mun selkä ainakaan oo ihan tuhoontuomittu vielä. Oli jo vähän parempi liikkuvuus ku viime kerralla :) Lisää harjotteita ja teippiä. Seuraavalla kerralla aletaan salitreenin avulla vahvisteleen taas noita lihaksia, joten eiköhän tää tästä.. Lupa juoksemiseenki tuli, mutta pitää mennä pehmeelle alustalle hölköttelee.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
...iiiihan pikapikainen kuikuilu :wave:

Miten mä tän nätisti nyt laittasin/sanoisin :snotty:....kun....


Pikspakspoks....ritsrits....skräts swiiish...:rolleyes: :D


Äärimmäisen loistavaa ja *pomppiiiiiii ja pyöriiii ja hymyilee niin leveesti että poskiin sattuuuuu* häikäisevää viikon aloitusta ja maanantaita everybody :kiss:

Ei voi muuten taivaan katto kauniimpana ollakaan :heart: - niin ihanan kesäistä sinistä ja muutama hassunhauska pilvenkutale sekä toi jumalaton hehkee pallukka. Hipoo jo täydellistä....:)

Aamupöwwönä menin ja aloitin päivää, onnistuin säätämään ja jatkan tätä säätämistäni vielä tänä päivänä (eli laitan iltapäivällä itteni toviksi jos toiseksikin puukuuriin, tuli semmoset aamusammakot että roimin itteäni kyllä...josko jotain oppisinkin) mutta toi meijen naapurin isäntä on kyllä yks nallekarhu :heart:...kiireessä koukkasin postilaatikon kautta, mies siinä kans myhäilemässä verkkaiseen tapaansa (arghhh - oikeesti, niin ärsyttävän ihana isäntäukkeli!!)...ja huikkas huomenien joukossa, että (ja se ilme!!)..."..onpas se kiva aloitella päivää kun tuommonen perhonen liihottelee likelle tämmöstäkin ukkoa..."....


!!!!!!...oo siinä sitten mukamas sen kiireen kanssa ja muutenkin :D...päivän pelastaja :heart:


Mutta - ystävät rakkaat ruttanat :kiss: - nauttikaa auringosta ja lämmöstä ja perhosista ja ihmisistä jajajajaja... Se on toukokuuuuuuuu :D!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810516:
Hiphei!

Ei mun selkä ainakaan oo ihan tuhoontuomittu vielä. Oli jo vähän parempi liikkuvuus ku viime kerralla :) Lisää harjotteita ja teippiä. Seuraavalla kerralla aletaan salitreenin avulla vahvisteleen taas noita lihaksia, joten eiköhän tää tästä.. Lupa juoksemiseenki tuli, mutta pitää mennä pehmeelle alustalle hölköttelee.
:hug: :kiss: - hyviä uutisia siis roppakaupalla :)! Jes!! Nyt sitten hissuksiin ja maltilla vaan, kyllä susta entistä säpäkämpi ja simpsakampi saadaan :)
 
Päi ja vää.

Mitähän tänään jättäis tekemättä?
Hei, sinä siellä....jätäs vähäksi ajaksi, ihan pikkiriikkiseksi toviksi vaikka se nukkumaluukkus ja käy näyttämässä nessuas tuolla ulkosalla :). Siristelet simmukaisias kaikessa rauhassa auringonvalossa, annat naururyppyjen tulla silmäkulmiis ja muikistella suuta, käyt käppäilemässä ja haistelemassa tuulta ja ostat vaikka kevään ekan jäätelöpallon - joku aivan uusi makuelämys!! - ja istahat jollekin penkille sitä nautiskelemaan ja.....tiirailemaan iloisia ihmisiä :)!

Nyt kuules - tehdään maanantaista mansikan makuista :kiss: :hug: :D
 
:hug: :kiss: - hyviä uutisia siis roppakaupalla :)! Jes!! Nyt sitten hissuksiin ja maltilla vaan, kyllä susta entistä säpäkämpi ja simpsakampi saadaan :)
Juu eiköhän se tästä :)
Nyt ainakin osaa kuulostella sitä selkää, eikä päästää sitä enää sellaseen kuntoon, ettei liikkeelle pääse. Eikä pidä pelätä sanoa sille työnantajalle, ettei selkä kestä. :)

Mukavaa päivää :kiss:
 
:wave:

Tää on vähän hassua. Mä olen eksällä. Se siis on pari viikkoa reissussa ja mä hoidan lasten koulukuljetukset eikä ollut järkeä ajella huisintuuttiin pariksi tunniksi duuniin ja takaisin. Pojalta on mennyt ääni, se siis on poissa koulusta. Ja mä neuvon sille miten siivotaan ja pyykätään. Eksä kun on kieltänyt ettei mulla oo mitään asiaa ryhtyä täällä siivoamaan... :whistle:
 
Mitähän lienen eilen salilla puuhaillut kun nyt on alaselkä vallan hiivatin kipeä ja kulku on jouheaa kuin keinonivellonkkaisella mummelilla... Taiteilin kyllä jumppapallon päällä vatsaa, selkää ja kylkiä, liekö vanha ranka siitä suuttunut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä