kiitti ah räjähdän ainaku se tulee mieleeen hyvää illanjatkoo kaikille...ja se on takanapäin
Mutta - sulle hyvää illanjatkoo kaveris kanssa
kiitti ah räjähdän ainaku se tulee mieleeen hyvää illanjatkoo kaikille...ja se on takanapäin
Mutta - sulle hyvää illanjatkoo kaveris kanssa
Älä mieti tommosia ollenkaan - nyt on nyt.kiitti ah räjähdän ainaku se tulee mieleeen hyvää illanjatkoo kaikille.
Lasketaaks se, että on tiennyt henkilön olemassaolosta ennestään jo ehkä vuosiakin ennen sänkyyn päätymistä, mutta mitenkään muuten ei ennen ole oltu tekemisissä, ehkä pari sanaa joskus vaihtanutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806569:Mä en oo sitte varmaan ikinä ollu tutun kanssa sängyssä. ekanainen kertaa ainakaan. Ei ku taitaa niitä olla yks tai kaks.
Eli lelut esiin. Sellanen imukupillinen niin saa kädetkin vapaaksMä tarkoitin sitä että jos tapaillaan ja aletaan suhteeseen niin se on eri juttu. En halua yhden illan juttuja.
Lasketaaks se, että on tiennyt henkilön olemassaolosta ennestään jo ehkä vuosiakin ennen sänkyyn päätymistä, mutta mitenkään muuten ei ennen ole oltu tekemisissä, ehkä pari sanaa joskus vaihtanut
näin!no enhä mä sanonut et minä oottaisin puolivuotta...puoliminuuttia riittää
hankkii nyt vaan sen fb:n niin saa seksiä eikä oo vieras eikä yhen illan juttu.Mä tarkoitin sitä että jos tapaillaan ja aletaan suhteeseen niin se on eri juttu. En halua yhden illan juttuja.
Lasketaaks se, että on tiennyt henkilön olemassaolosta ennestään jo ehkä vuosiakin ennen sänkyyn päätymistä, mutta mitenkään muuten ei ennen ole oltu tekemisissä, ehkä pari sanaa joskus vaihtanut
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806589:näin!
No miksi sulla ei ole fb? Se on suhde tai sitten ei mitään.hankkii nyt vaan sen fb:n niin saa seksiä eikä oo vieras eikä yhen illan juttu.
Jospa sellasta sitten sanotaan hyvänpäiväntutuksi . Mutta tuttu mikä tuttu!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806587:Kerro sä, mä päivitän mun panopäiväkirjaa nii laitan sinne sit perään et tuttu/tuntematon jne..
mistä sä tiedät onko mulla.No miksi sulla ei ole fb? Se on suhde tai sitten ei mitään.
Eli ne on ollut tuttuja? Selkistottakai lasketaan
Tuttu mikä tuttu. Toiset on läpituttuja ja toiset muuten vaan tuttujaJospa sellasta sitten sanotaan hyvänpäiväntutuksi . Mutta tuttu mikä tuttu!
Mutta minusta ei ole siihen että vain pannaan. Toi systeemi ei sovi kaikille.mistä sä tiedät onko mulla.
No hanki fwb.Mutta minusta ei ole siihen että vain pannaan. Toi systeemi ei sovi kaikille.
Niin, jos ei käy flaksi niin voiko päivää kutsua hyväksi?Jospa sellasta sitten sanotaan hyvänpäiväntutuksi . Mutta tuttu mikä tuttu!
voi vittu..No hanki fwb.
Tai ole selibaatissa,eihän se mulle kuulu.
Läpituttuhan on semmoinen jonka kans flaksi on käyny?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30806604:Tuttu mikä tuttu. Toiset on läpituttuja ja toiset muuten vaan tuttuja
Niin on juu, mut tuttu se silti on.Läpituttuhan on semmoinen jonka kans flaksi on käyny?
no sanos muuta.voi vittu..
Läpituttuhan on semmoinen jonka kans flaksi on käyny?