The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joko ehdin kehua että musta tulee huomenna aika rikas. :vampire: Tietysti riippuu kenen vertaa, mutta jos vertaillaan vaikka naapurin eläkeläiseen niin voe jotta on rahhoo ettei paskalle taivu!!

Että vähän respectii sitten kun puhuttelette minua..
Teidän kunnioitettava rikkautenne. *kumartaa syvään*

Ja jos rahaa on ihamperhanasti, niin laita oitis viestiä kun alat ottaa eroa nykyisestä miehestäsi.
 
HaHAH, miekin voitin ässäarvalla toissailtana.
Ja enemmän kun arvan hinnan!
Nyt en tie mitä tolla kaikella rahalla tekis... :snotty:

Ehkä katon mitä harmooninenY touhuaa,
ja teen sit perässä :D

No. Mulla on jo yks aika jännä ostos ollut jo tovin mielessä... Meinaan ostaa uusia sukkia ja ehkä!! jos raskin pistää ihan hösseliksi, niin ostan uudet talvikengät.... Jännittää jo niin pirusti etukäteen mitä ihmiset sanoo kun rouva tarpoo ihan uusissa talvikengissä!!!! Toivottavasti ystävät pysyvät rikkauksista huolimatta! Se on tärkeintä!
 
Kiesus varjele. Nyt se kaapista tulo alkaa. Mun kaapista tuli helevetinmoisella metelillä kissa.
Ei helv... homo kissa!

Isäntä tuumi, että kukko on käyny vanhaksi ja otti uuden.
Vanha kukko ei asiasta tykänny ja meni uudelle kukolle sanomaan, että kattotaas kuka on kuka ja otetaan vaikka juoksukilpa kolme kierrosta kanalan ympäri. Mut koska hän on vanha kukko, nin hän saa etumatkaa tohon nurkalle asti.

Näin sovittiin ja kisa alkoi. Toinen kierros oli menossa, niin kuului haulikonlaukaus ja isännän manailua, että " saakeli soikoon, jo kolmas homokukko peräjälkeen".
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja Bitch
Ei helv... homo kissa!

Isäntä tuumi, että kukko on käyny vanhaksi ja otti uuden.
Vanha kukko ei asiasta tykänny ja meni uudelle kukolle sanomaan, että kattotaas kuka on kuka ja otetaan vaikka juoksukilpa kolme kierrosta kanalan ympäri. Mut koska hän on vanha kukko, nin hän saa etumatkaa tohon nurkalle asti.

Näin sovittiin ja kisa alkoi. Toinen kierros oli menossa, niin kuului haulikonlaukaus ja isännän manailua, että " saakeli soikoon, jo kolmas homokukko peräjälkeen".
Tuo on lepsokissa. Ja vielä ikäneito impi kun on leikattu ihan pienenä. Mut minkäs teet jos alkaa hormoonit jylläämään.
 
No. Mulla on jo yks aika jännä ostos ollut jo tovin mielessä... Meinaan ostaa uusia sukkia ja ehkä!! jos raskin pistää ihan hösseliksi, niin ostan uudet talvikengät.... Jännittää jo niin pirusti etukäteen mitä ihmiset sanoo kun rouva tarpoo ihan uusissa talvikengissä!!!! Toivottavasti ystävät pysyvät rikkauksista huolimatta! Se on tärkeintä!
Jaa jaa.
Että sitä heittäydytään oikein hurjaksi ton rahan käytön suhteen :O
Talvikengät ja kaikkee...
Mä kun aattelin että lapsille tikkunekut ja uus suihkumyssy,
ja nekin on pidettävä piilossa
ettei naapurusto käy kateelliseks ja ala puhua rumasti uusrikastumisesta yms.
 
  • Tykkää
Reactions: Harmony
Tuo on lepsokissa. Ja vielä ikäneito impi kun on leikattu ihan pienenä. Mut minkäs teet jos alkaa hormoonit jylläämään.
Meidän uros oli ok siihen asti että kastroitiin. Sen jälkeen se on kanittanut pehmoleluja jumalattomalla vimmalla. Sillä on myös tapana tulla ulos kaapista säännöllisin väliajoin. Ilmeestä päätellen kaapista hypätessä se on itse kaikista hämmentynein asiasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Meidän uros oli ok siihen asti että kastroitiin. Sen jälkeen se on kanittanut pehmoleluja jumalattomalla vimmalla. Sillä on myös tapana tulla ulos kaapista säännöllisin väliajoin. Ilmeestä päätellen kaapista hypätessä se on itse kaikista hämmentynein asiasta :D
Meille tuo ei ollut suuri yllätys, katti ilmestyy kaapista lähes päivittäin ja kun meillä on kaksi ikäneitoimpeä jotka nukkuu lusikassa
 
  • Tykkää
Reactions: Harmony ja Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä