The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei ne isätkään aina ny niin huippuja oo, esim. omani oli jokseenkin hankala persoona

viimenen asia minkä muistan isän mulle sanoneen on se että "en oo ollu kovin hyvä isä"

en pystyny sanomaan siihen mitään
 
ei ne isätkään aina ny niin huippuja oo, esim. omani oli jokseenkin hankala persoona

viimenen asia minkä muistan isän mulle sanoneen on se että "en oo ollu kovin hyvä isä"

en pystyny sanomaan siihen mitään
:hug:

Sama koskee äitejäkin.

Erehtyväisiä vanhemmat ovat. Ja elämä on mitä on, arvaamatonta. Itsekullekin annetaan ne eväät mitkä annetaan. Kaitpa silläkin joku oma tarkoituksensa on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Seinät kaatuu päälle. Just nyt.

Painun nurkkabaariin.

Poke ei käännytä minua ovelta vaikka olis kuinka neljäs jallu iloisesti menossa. Käännyttäköön ovelta riehujat ja räyhääjät.

Istahdan selkä seinää vasten ja vedän pienen pääni täyteen.
 
ei ne isätkään aina ny niin huippuja oo, esim. omani oli jokseenkin hankala persoona

viimenen asia minkä muistan isän mulle sanoneen on se että "en oo ollu kovin hyvä isä"

en pystyny sanomaan siihen mitään

Mitä sun oliskaan? Ymmärsi virheensä

Oletko voinut antaa anteeksi?
Toivottavasti olet, hän kai teki parhaansa...


:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30415874:
Olipas se turnaus.. Noh seuraavalla kerralla sit ruotti vikisee ja leijona vie :)
No se jäi nyt mulla kuitenkin kattomatta, dääm!
Toisaalta, jos menivät häviimään ni ehkä parempi niin.
 
Kyllä ei ole näin synkkää sunnuntaita hetkeen ollut. Näkyy olevan ilmassa yhellä jos toisellakin kaikilla eri syitä olettaisin mutta kuitenkin. Itse oon täällä eilisestä asti ollut itkuherkkänä. Elämä on taas.
 
Elämä on kaunis,
jos osaat katsoa vesipisaraa rankkasateessa.

Jos näet luopumisessa uuden alun,
surussa mahdollisuuden puhdistua.

Jos kuolema on tie uuteen kohtaamiseen,
pettymys merkki väärästä tiestä ja
koettelemus huonoa sattumaa.

Jos ihmiset ovat arvokkainta mitä olet koskettanut
ja ymmärrät ettet omista mitään,
voi olla toisinaan onnellinen.
 
Täällä on tehty päätös että heti kun kipulääke on tehoton ja koira ei innostu lenkistä ja leikistä niin annetaan sen mennä. Syövän kanssa tuskin kauaa saadaan hyvästellä. Tuntuu ihan uskomattoman pahalta. En jotenkin uskonut että kolahtaa näin kovaa. Meillä on tytön kanssa ollut sellainen viha-rakkaus suhde kymmenen vuotta. Joka toinen tunti inhoan, joka toinen rakastan. Kokoajan tunnen hyvin vahvasti.. Pahoittelen vuodatusta, mutta mun kaverit ei oikein ymmärrä, ei niillä oo koiraa ollut. Se oli meillä jo ennen lapsia. Monet itkut sen turkkiin metsäreissulla itkenyt.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=L9qkU4v9Qcg[/video]

[/url][/IMG]
 
Voijjee..oon tuplabuukannu huomisaamun. Persus.
Laitoin pe kylläkin kyselyä olisko aikaa voinu vaihtaa mut ei tullu vastausta. Pitänee huomenaamulla laittaa toiseen paikkaan sit viesti etten pääse ku vähä myöhemmin sit.
Sattuuhan noita tollasia.

Mutta ompa hyvä kun muistutit!:flower:
Mä olen ihan varma että mulla on huomenna tai ylihuomenna koululla joku arviointijuttu.

Tuntuu että siellä saa juosta alvariisaa! Tänä vuonna pikkujoulujakin on sitten kolmet, edellisvuoden kahden sijaan, sitten siihen vielä muut kissanristiäiset.|O
 
Täällä on tehty päätös että heti kun kipulääke on tehoton ja koira ei innostu lenkistä ja leikistä niin annetaan sen mennä. Syövän kanssa tuskin kauaa saadaan hyvästellä. Tuntuu ihan uskomattoman pahalta. En jotenkin uskonut että kolahtaa näin kovaa. Meillä on tytön kanssa ollut sellainen viha-rakkaus suhde kymmenen vuotta. Joka toinen tunti inhoan, joka toinen rakastan. Kokoajan tunnen hyvin vahvasti.. Pahoittelen vuodatusta, mutta mun kaverit ei oikein ymmärrä, ei niillä oo koiraa ollut. Se oli meillä jo ennen lapsia. Monet itkut sen turkkiin metsäreissulla itkenyt.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=L9qkU4v9Qcg[/video]

[/url][/IMG]
:hug:

Viisas päätös vaikkakin tuskainen. Tiedän sen itse.

Paljon hyviä hetkiä kuitenkin, silmiin tuijottamisia, rapsutteluja, löftailuja :heart: - vielä on aikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Lispetti
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Täällä on tehty päätös että heti kun kipulääke on tehoton ja koira ei innostu lenkistä ja leikistä niin annetaan sen mennä. Syövän kanssa tuskin kauaa saadaan hyvästellä. Tuntuu ihan uskomattoman pahalta. En jotenkin uskonut että kolahtaa näin kovaa. Meillä on tytön kanssa ollut sellainen viha-rakkaus suhde kymmenen vuotta. Joka toinen tunti inhoan, joka toinen rakastan. Kokoajan tunnen hyvin vahvasti.. Pahoittelen vuodatusta, mutta mun kaverit ei oikein ymmärrä, ei niillä oo koiraa ollut. Se oli meillä jo ennen lapsia. Monet itkut sen turkkiin metsäreissulla itkenyt.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=L9qkU4v9Qcg[/video]

[/url][/IMG]



<3
Ymmärrys ei vaadi sanoja,
lämmintä turkkia vasten on lohdullista kuivata kyyneleet.
Se läsnäolo ja luottamus,
rakkaus.
Rakkautta on myös päästää irti,
kun on se hetki,
pitää kättään vielä siinä.





<3 Lohtua sinulle <3
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
lauralle :hug:
Vaikee päätös mutta se on rakkautta että ei anna toisen kärsiä. Tiedän kokemuksesta,se on aivan kamalaa miettiä ja lopulta tehdä se päätös silti se ainoa oikea jos ei halua tuottaa toiselle kipua ja kärsimystä.Kukapa sitä haluaisi kokea sitä ja tehdä lopullista päätöstä mutta joskus on vain pakko.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
ai sää nuljuilit ja liisasit pojalle huonomman pyörän

mää ruukaan ottaa molemmille samanlaiset kun käydään pojan kansa moottorikelkkailemassa
Mää olen vallan hitonmoinen nihilisti ja opetan lapsilleni rahankäyttöä. Tänne saa kyllä tulla samaan aikaan mun kanssa, mutta mä en maksa yhdenkään ipanan lentoja. Jos haluaa tehdä jotain extraa kuten vaikka road tripin moottoripyörällä, ottaa semmosen mopon minkä lompakko kestää. Mä en ole pankkiautomaatti enkä rahakone. Penskat on työtätekeviä täysi-ikäisiä ja lomailee oman varallisuutensa mukaan.
 
IhQ
(Laura)lle iso :hug:
Paras vaihtoehto tuo on vaikka se ittee sattuukin. Yritä miettii ettei ainakaan koiran tarvi sit enää kärsiä kipuja. :( Voimia!!
Tuota biisiä en pysty kuuntelee ollenkaan, pelkän nimen näkeminen nostaa tipan linssiin..
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Täällä on tehty päätös että heti kun kipulääke on tehoton ja koira ei innostu lenkistä ja leikistä niin annetaan sen mennä. Syövän kanssa tuskin kauaa saadaan hyvästellä. Tuntuu ihan uskomattoman pahalta. En jotenkin uskonut että kolahtaa näin kovaa. Meillä on tytön kanssa ollut sellainen viha-rakkaus suhde kymmenen vuotta. Joka toinen tunti inhoan, joka toinen rakastan. Kokoajan tunnen hyvin vahvasti.. Pahoittelen vuodatusta, mutta mun kaverit ei oikein ymmärrä, ei niillä oo koiraa ollut. Se oli meillä jo ennen lapsia. Monet itkut sen turkkiin metsäreissulla itkenyt.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=L9qkU4v9Qcg[/video]

[/url][/IMG]
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä