*kävelee zombina paikalle* örrörrööörrr..... kahvia?
Nyt on niin nätti kaffi ettei ees raaskis juoda.. mutta juon silti! Kiitos Keppana :kiss:
Koitat vaan ajatella, että eipä tarvi oottaa ja kärvistellä :hug:Jasso.... Akuuttiaika gynen sijasta normilekurille ja ei päässy ees omalle lääkärille ku ois pitäny oottaa koko ens viikko ja ei kuulemma odotella enää mitään ku het vaan ku mahollista... Arvakkaa pelottaako nyt ku tollai alko hätäilemää...
Hyvä vaan että alkavat tutkia heti ja vauhdilla, eihän tuo tarkota vielä mitään vakavaaJasso.... Akuuttiaika gynen sijasta normilekurille ja ei päässy ees omalle lääkärille ku ois pitäny oottaa koko ens viikko ja ei kuulemma odotella enää mitään ku het vaan ku mahollista... Arvakkaa pelottaako nyt ku tollai alko hätäilemää...
Mitä jäätelöä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30123037:Päivää, kaffetta ja jäätelöä nam :attn:
Mulla oli vaan jäätelö kun kahvetta en ees juo mut jäätelö oli namiaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30123037:Päivää, kaffetta ja jäätelöä nam :attn:
Ei onneks, mä vaan stressaan ku on kaikkee...Hyvä vaan että alkavat tutkia heti ja vauhdilla, eihän tuo tarkota vielä mitään vakavaa
Niinpä. Ja kuten Mythago sanoi, niin mitä aikaisemmin homma selviää suuntaan tai toiseen, niin sitä parempi.Hyvä vaan että alkavat tutkia heti ja vauhdilla, eihän tuo tarkota vielä mitään vakavaa
Tsemppiä ja voimia Metis :hug:Ei onneks, mä vaan stressaan ku on kaikkee...
Oikein ihanaa ja kaikilla mausteilla nautinnonnystyröitä hellivää lomaa sinulle !loma loma lomaa lomaaa!
:hug:Ei onneks, mä vaan stressaan ku on kaikkee...