The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jasso.... Akuuttiaika gynen sijasta normilekurille ja ei päässy ees omalle lääkärille ku ois pitäny oottaa koko ens viikko ja ei kuulemma odotella enää mitään ku het vaan ku mahollista... Arvakkaa pelottaako nyt ku tollai alko hätäilemää...

Jasso.... Akuuttiaika gynen sijasta normilekurille ja ei päässy ees omalle lääkärille ku ois pitäny oottaa koko ens viikko ja ei kuulemma odotella enää mitään ku het vaan ku mahollista... Arvakkaa pelottaako nyt ku tollai alko hätäilemää...
Hyvä vaan että alkavat tutkia heti ja vauhdilla, eihän tuo tarkota vielä mitään vakavaa

tuutikki kävi mutustaa mun hiuksia mut ei vissiin kelvannut kun hetken närppi ja läks menee:D Ja nää karvapallit on muuten aivan ihania:heart: Tuutikki on syönyt mun varpaita ja eilen teki yllätyshyökkäyksen mun naaman päälle:D Nyyrikki vaan vähän kiertelee,se on vissiin ujopiimä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Heiii...onkos meillä käsissä ihana, lämpsä perjantai ja viikonloppukin kuikuilee tuossa :)!

Kohtsiltään pakkaan ipanat autoon ja me karautamme järvelle, sitä ennen käymme kylttyyrilaitoksessa eli kirjastossa palauttamassa ja lainaamassa kirjoja (jos mä vaikka saisin tämän Pancolin yhden eepoksen jopa luetuksikin loppuun saakka :snotty:).

Pientä "sahatkaa mut kolmeen osaan, perkules!"- kriisiahdistusta pukkaa, joka paikassa pitäs taas olla ja hommat ikävästi levällään kasaantuneena mutta puhelinkonsultaatiota ja -terapiaa taas pukannee...

Mutta - mäpäs pistän kaffeet tulemaan tähän väliin niin kohta vois olla vaikka näkymät pikkusen paremmalla tolallaan :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä