• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se nyt on vaan paskana, ollut jo yli 20 vuotta :) Näillä mennään, mitä on annettu. Sen verran v-mäinen viikonloppu on takana, että pyysin juuri puolisolta anteeksi kiukutteluani. Tällä hetkellä selkä ei tunnu kestävän oikein mitään. Keittiön siivoaminen oli liikaa. Verhojen ompelu oli liikaa. Vaatteiden valokuvaaminen myyntiä varten keittiön pöydän päällä oli liikaa. Teen hetken hommia ja sitten käyn lepäämässä tovin. Kaikki tälle viikonlopulle varatut hommat tuli silti tehtyä. Jospa ensi yönä nukkuisikin, niin aamu olisi helpompi.
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mutta, nyt oon vinkunu tarpeeksi joten eiköhän vaihdeta aihetta. Mitäpä kivaa ootte tänään puuhailleet?
Lapsenvahtina oltiin miehen kans koko päivä ja ulkoiltiin oikein kunnolla. Leikittiin puistossa prinsessaleikkejä, tai no, mies sai olla prinssi rohkea ja mä olin paha noita :LOL:
Syötiin lettuja ja oli kiva päivä. Nyt kyllä aika totaalisen poikki kun kotiin päästiin vihdoin. Kohta suihkunkautta sohvalle ja saan jalkahieronnan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Voiko mitään muuta tehdä kuin jumpata? On välilevyjen rappeumia ja kulumia.
Voi, jooga ja naprapaatin käsittely auttaa ainakin minulla. Jonninmoisenbtasapainon löytäminen kipujen keskelle olisi tärkeää. Sun täytyy kokeilla eri juttuja. Jos tuntuu pahalle, niin ei ole sulle. Lääkkeitäkin on vino pino markkinoilla. Mulla on muitakin lääkkeitä kuuriluontoisesti käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Lapsenvahtina oltiin miehen kans koko päivä ja ulkoiltiin oikein kunnolla. Leikittiin puistossa prinsessaleikkejä, tai no, mies sai olla prinssi rohkea ja mä olin paha noita :LOL:
Syötiin lettuja ja oli kiva päivä. Nyt kyllä aika totaalisen poikki kun kotiin päästiin vihdoin. Kohta suihkunkautta sohvalle ja saan jalkahieronnan :heart:
Teillä on ollut varsin ihana päivä. Muksu pyys mua tänään mukaan ongelle. Eli sellaista sitten luvassa.
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
ikiuni
Voi, jooga ja naprapaatin käsittely auttaa ainakin minulla. Jonninmoisenbtasapainon löytäminen kipujen keskelle olisi tärkeää. Sun täytyy kokeilla eri juttuja. Jos tuntuu pahalle, niin ei ole sulle. Lääkkeitäkin on vino pino markkinoilla. Mulla on muitakin lääkkeitä kuuriluontoisesti käytössä.
Mulle tyrkätään aina buranaa tms. Mun työ pahentaa kipuja mutta työlekurin mielestä voin tehdä sitä työtä. Sairaus on vain pahentunut muutamien viimeisten vuosien aikana.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä