• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
no höh, just kun oon pääsemässä vauhtiin

ei se iskettäminen kaikilta suju luontevasti
Keskustelu meni sitä rataa että sellai satakolkytkilonen jätkä tulee pyytämään tanssimaan. Kertoo että hänellä on työpaikka ja oma talo. Wow, mikä saavutus!
No, yhen tanssin menin kohteliaisuuden vuoksi tanssimaan, ja tää laulaa korvaan huohottaen hausmyllyn ikävää lokakuuta "sua halusin, sua kaipasin...." Yök.
Karkaan, tää tulee pyytämään uudestaan. Kieltäydyn. Kieltäydyn ainakin seitsämän kertaa. Sitten olis pitäny lähteä sen kanssa mökille, olis kuulemma kiltisti tuonut mut aamulla kotiin. Kieltäydyin tästäkin jonkun kymmenen kertaa, sitten se alko kinuamaan puhelinnumeroa, en antanut, niin se olis halunnut antaa omansa. En halunnut.
Sanoin ihan kohteliaasti että sori, nyt ei kiinnosta ja tommonen kinuaminen ja kerjääminen tekee tosi huonon ensivaikutelman enkä ole kiinnostunut ja mulla on rehvitkin tulossa niin ei. Eikä uskonut vieläkään, hemmetti!!
Lopulta kaveri sitten hermostu ja sano sille rumahkosti että etkö nyt vittu tajua että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitten tää jätkä suuttu ja lähti nurkkapöytään mököttämään eikä enää vilkassukaan. Mitä vittua hermanni :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: serenity
Keskustelu meni sitä rataa että sellai satakolkytkilonen jätkä tulee pyytämään tanssimaan. Kertoo että hänellä on työpaikka ja oma talo. Wow, mikä saavutus!
No, yhen tanssin menin kohteliaisuuden vuoksi tanssimaan, ja tää laulaa korvaan huohottaen hausmyllyn ikävää lokakuuta "sua halusin, sua kaipasin...." Yök.
Karkaan, tää tulee pyytämään uudestaan. Kieltäydyn. Kieltäydyn ainakin seitsämän kertaa. Sitten olis pitäny lähteä sen kanssa mökille, olis kuulemma kiltisti tuonut mut aamulla kotiin. Kieltäydyin tästäkin jonkun kymmenen kertaa, sitten se alko kinuamaan puhelinnumeroa, en antanut, niin se olis halunnut antaa omansa. En halunnut.
Sanoin ihan kohteliaasti että sori, nyt ei kiinnosta ja tommonen kinuaminen ja kerjääminen tekee tosi huonon ensivaikutelman enkä ole kiinnostunut ja mulla on rehvitkin tulossa niin ei. Eikä uskonut vieläkään, hemmetti!!
Lopulta kaveri sitten hermostu ja sano sille rumahkosti että etkö nyt vittu tajua että jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitten tää jätkä suuttu ja lähti nurkkapöytään mököttämään eikä enää vilkassukaan. Mitä vittua hermanni :LOL:
:LOL: voi parkaa :| ... :LOL::LOL:
 
Likalle iski sit narina päivä.
Sekotan puuroon voisilmää ja toinen huutaa vieressä "äiti haluan sitä puuroo, haluan puuroo, puurooo!!" Kun lykkään lautasen ete "en halua sitä puuroo..."

"En halua vaippaa pois, en mee potalle, en laita vaatteita, en riisu, en pue, en syö, en oo kiltisti, huudampas huudampas, tuhma äiti jne..."

Tästä tulee vaihteeks tämmönen päivä : /
 
kahvikirahvi
nyt se jantteri varmaan avautuu jollain miestenpalstalla että naiset on tylyjä ja käsittämättömän ranttuja :LOL:
Se oli mun yhen kaverin joku tuttu, en tiiä oliko se sille pitäny jotain mainospuhetta mutta mulle se ainakin kävi supattelemassa että toi on ihan kiva tyyppi, sillä on talo ja kaikkee ja tehän ootte molemmat sinkkujakin! Juu, ja sinkkuna pysynkin :D mut kyllä yks nätti mimmi sai multa kainalopaikan
 
kahvikirahvi
Likalle iski sit narina päivä.
Sekotan puuroon voisilmää ja toinen huutaa vieressä "äiti haluan sitä puuroo, haluan puuroo, puurooo!!" Kun lykkään lautasen ete "en halua sitä puuroo..."

"En halua vaippaa pois, en mee potalle, en laita vaatteita, en riisu, en pue, en syö, en oo kiltisti, huudampas huudampas, tuhma äiti jne..."

Tästä tulee vaihteeks tämmönen päivä : /
Karjaset lujaa että nyt kakakra turpa kiinni ja loppuu se narina, luulis hiljenevän! Seuraavaks karjaset miehelle että mää en nyt jaksa, hoida sää toi lapsi :D
 
IhQ
Inannalle tsemppiä..voi se elämä olla vaikeeta, niin isommalle kuin pienemmälle :)

ja otan osaa kirahvi. Aikamoinen tyyppi..
on tästä ulkonäöstä jotain hyötyäkin, ei tarvi vaivautua väistelemään onnettomia iskuyrityksiä,tai no minkäänlaisia :)
 
kahvikirahvi
Inannalle tsemppiä..voi se elämä olla vaikeeta, niin isommalle kuin pienemmälle :)

ja otan osaa kirahvi. Aikamoinen tyyppi..
on tästä ulkonäöstä jotain hyötyäkin, ei tarvi vaivautua väistelemään onnettomia iskuyrityksiä,tai no minkäänlaisia :)
Mua on tää puolikalju melko tehokkaasti pitäny läähättäjät loitolla, mutta toi oli kyllä.... En keksi edes sanoja, kamalaa :D Onneks ei isketä usein.

Ja mä luulen että sulla pitää sormus kosijat loitolla, ulkonäön kanssa mitään tekemistä! Tai sitten käyt vaan liian harovin ulkona.
 
Karjaset lujaa että nyt kakakra turpa kiinni ja loppuu se narina, luulis hiljenevän! Seuraavaks karjaset miehelle että mää en nyt jaksa, hoida sää toi lapsi :D
Ei se auta tuon taapertajan kanssa, se huutaa mulle kaks kertaa kovemmin takasin ja sit me mökötetään toisillemme puol tuntia.
Ukko onkin sanonut et kammoksuu millasta on 10 vuoden päästä kun likka on esiteini iässä, jos nyt jo otetaan matsia tuolla tavalla :D

Ehkä tää tästä, mä oon melki jo tiskannut, pyykit on pyörimässä ja ukko lupas hoitaa imureeraamisen.
 
kahvikirahvi
Määpä taidan tästä hilpasta koneelta poijes kun tuli isovanhemmat kylään ja kohta aletaankin syömään sen kunniaksi että äiti täytti tällä viikolla vuosia. Heissulivei :wave:
 
Mä en viitsi tänäänkään kokata mitään kun ei täällä oo syöjiä. Tää on nyt kolmas päivä syömättä "oikeaa" ruokaa mutta kun ei vaan viitsi yhdelle tehdä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä