The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hankkikoot mies ite piffinsä niin kyllä mää hoidan loput tai tarviiko sitä piffiä edes:whistle:
Mutta eipä tarvitse moista päivää edes viettää niin....
Tarttisko mun kertoa?

Jos mies on hiemankin vanhempi kuin just rippikoulusta päässy, ni hän osaa arvostaa täyttä masua. Kaikki sen päälle on bonusta.

Toisekseen, tommoista päivää juhliessa jos naarasotuksen tarttee pelätä jäävänsä osattomaksi, niin vika ei o päivässä.
 
Jos noi harkot ei o silmänruoan puolesta välttämättömyys, niin sit yks harkko vie hyllymetriltä tommoiset 15% tilaa?

Oli seinä ny mitä materiaalia tahansa (en ala kuvasta arvailemaan), niin siihen voi ripustaa kirjankestäviäkin hyllyjä tukeutumatta lekalla lattiaan.

Meikäläinen kun viimetteeksi hyllyjä teki, niin jokseenkin vastaava idea, et hyllylevyt seinässä, kiitos, nam. Huoneen mitat 5 x 6 m ja korkeus 480, niin siihen sit mahtui jokunen hyllymetri. Ei mulla lekaharkot käyny mielessä, vaan tarpeeks tukeva pulttaus seinään.

No, mun ny ei tartte ottaa niit pois, mut jos exrouvakultani tarttee, ni hommaan ei ruuvinväännintä kummempaa tarvita.
Me ollaan muutettu sen verran taajaan ettei mitään kiinteetä rakennelmaa ole edes harkittu
 
Mä käytin vain liimapuulevyjä, petsiä ja lekaharkkoja. Ei kans tullut kalliiks, on helppo muuten muutoissa ja muunneltavuus on aika rajaton.

Ennen paria lisähyllyä otettu kuva
Kuvia 039 - Aijaa.com
Mä oon miettinyt mitä mä teen kun haluan hyllytilaa leveys suunnassa mutta joissain kohti korkeuttakin, mutta en tasaisesti vaan jotenkin erilailla.. Meillä on vielä jätti tv ja se ei ees mahdu tavalliseen kirjahyllyyn + en tykkää mistään valmishyllyistä ulkonäöllisesti. Tuo on niin täydellinen! Tasan matkin tuon mutta laitan valkoista rosotiiltä koska kivi ja tiili on mun lemppari materiaalit. Kiitti kuvasta!!

Ps. Kiitos tytöt kun viskasitte petiin, nukuin sikeästi monta tuntia. Kyllä nyt jaksaa kun suihkutin itseni ja keitin pannun kahvetta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä