The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hui,piti tänään oikeen säikähtää.. Lasten isä sairastui meillä ollessaan äkillisesti, ei meinannu välillä saada hengitettyä ja julmetun kova kurkkukipu,että meinas tipahtaa suorilta jaloilta.. cpr oli yli 180, ja lopputulos äärimmäisen ärhäkkä angiina. Pääs sillä livulla sairaalasta pois,että mä vahdin ettei mitään satu.

Vahvat antibiootit ja fortet+buranat pitäis auttaa asiaa..viikon päästä olis sit kontrolli.

Että semmonen päivä täällä..

Tässä yks pakastepizza suoraan kaupan kylmiöstä iltaa vaan.
Piti tulla tänne palstalle turisemaan,kun joutilasta aikaa silloin tällöin sattuu olemaan.
Ei nämä pakastepizzat oikein satu kellekään kelpaamaan.
Terve kaikille!
teretulemast

theketjun mestarikokit osaa kyllä tuunata jopa pakastepitsasta kelvollista suuhunpantavaa

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28667770:
Tietääs vaan kun suunnittelee seuraavaa reissua,et mistä sais loistohyvät safkat.. niitä on niin harvoissa paikoissa..ellet sit haluu salaattii ja pelkkii ranskalaisia tai höyrymakkaraa ( ja nuo makkarat on niin :x )
Siel on oikeasti, ihan parhaat pizzat. Voitti arvostelussa useamman ravintolan. En nyt voi kuiteskaan sanoa missä se on näin julkisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28667770:
Tietääs vaan kun suunnittelee seuraavaa reissua,et mistä sais loistohyvät safkat.. niitä on niin harvoissa paikoissa..ellet sit haluu salaattii ja pelkkii ranskalaisia tai höyrymakkaraa ( ja nuo makkarat on niin :x )
se on kyllä aivan älyttömän vaikeeta, pitäs olla semmonen salattu kimppakiva joka pitäis listaa hyvistä ruokapaikoista

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28667853:
No sepä..

Kaikki pitää selvitellä hyvä ettei vuotta ennemmin.. Mut toisaalta sitten taas kokeilunhalu on asia erikseen :)
on tullu pirusti pettymyksiäkin, ei ole yks eikä kaks kertaa mun esim. mun aikapirun nirsolla rouvalla on jäänyt appeet lappamatta

Asiankannattajan siivousoperaation saldo on toistaiseksi kolme toimivaa sytkäriä (just nyt kun en enää polta... viimeksi kun sytkä lopahti, niin jouduin sytyttämään röökin lieden avulla), sekä kolme euroakakskytviissenttiä rahaa. Parveke on vielä putsaamatta ja jääkaappi sulattamatta, mutta niistä ei pitäisi löytyä mitään.

kahvikirahvi
on tullu pirusti pettymyksiäkin, ei ole yks eikä kaks kertaa mun esim. mun aikapirun nirsolla rouvalla on jäänyt appeet lappamatta
Mää muistan yhen kerran kun multa on jääny eväät syömättä kokonaan, se oli abc.n vuohenjuustosalaatti. Se oli oikeesti niin pahaa että alkoi itkettämään kun oli kauhee nälkä ja ainoa kasvisvaihtoehto listalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä