Lilith Le Nuit
Miun pitäis kuulemma vähentää vaatetta, kaapista.:snotty:
Siel on mielestäni ihan liian vähän vaatteita kun ei meinaa löytyä ikinä kunnollista päällelaitettavaa..
Miun pitäis kuulemma vähentää vaatetta, kaapista.:snotty:
Siel on mielestäni ihan liian vähän vaatteita kun ei meinaa löytyä ikinä kunnollista päällelaitettavaa..
vai niin, jotain jännää mielessä?Miun pitäis kuulemma vähentää vaatetta, päältä.:snotty:..
Niitä rintsikoita se haluaa taas esitellä.vai niin, jotain jännää mielessä?
taas
no mikäs siinä :heart:Niitä rintsikoita mä haluan taas esitellä.
Eiks se pitäis tulla kaapista ulos..Pervot..mie lähen kaappiin :kieh:
:wave: mä aattelin tehdä omille pipipäille lohisoppaaVähän parempi olo eiliseen nähden mut kyl vieläki heikottaa.. Kaikesta huolimatta huomenna pyritään kouluun! |O
Nakkikeittoa tuloillaan ja hoivaan näitä muita pipipäitä :heart:
:kiss:Nonni Ihkuvalo, alkaako ne vaatteet väheneen? Mää tartten piristystä ku oon kipiänä :xmas:
Ja haleja kaikille :hug:
sekä ekstrakappale Morriganille ja Jehnnylle ja Kirahville ja sairaille poikasille, ynnä kaikille muillekin jotka katsovat sellaista kaipaavansa :hug:
Joudun tuottamaan pettymyksen, mä en käytä rintiskoita ikinäno mikäs siinä :heart:
ihanan vapauttava tunne kun ei tarvi kärvistellä ahtaassa kaapissaEiks se pitäis tulla kaapista ulos..
Joudun tuottamaan pettymyksen, mä en käytä rintiskoita ikinä
Halaaminenkin on kivaa, mutta ottaisin mielummin jotain muutaNonni Ihkuvalo, alkaako ne vaatteet väheneen? Mää tartten piristystä ku oon kipiänä :xmas:
Ja haleja kaikille :hug:
sekä ekstrakappale Morriganille ja Jehnnylle ja Kirahville ja sairaille poikasille, ynnä kaikille muillekin jotka katsovat sellaista kaipaavansa :hug:
Mustelmilla on, mutta ei kait sen isompaa hataa. Oli vain kiitollinen, ettei ollut asetta mukana, silla olisi kayttanyt sita...:hug: Paiskaan sinua ja tohtorias isolla halilla! Toivottavasti miehellä kaikki on hyvin välikohtauksesta huolimatta..
Tarviin hyvin, hyvin vakuuttavan suostuttelun ennenkun suostun panemaan niitä päälle.et ees meidän mieliksi?
Kiitollinen ettei kummalla ollut asetta mukana? (väännä rautalangasta, kirahveilla usein kestää hetki ennen kun hissi kiipeää ylös asti)Mustelmilla on, mutta ei kait sen isompaa hataa. Oli vain kiitollinen, ettei ollut asetta mukana, silla olisi kayttanyt sita...
varsinainen siveyden sipuli taidatkin ollaTarviin hyvin, hyvin vakuuttavan suostuttelun ennenkun suostun panemaan
mulla on ihan sama ongelma! tartuttaisitko raskas ton motivaation? ei mahdu edes vaatehuoneeseen sisään kunnolla (puolet tukkii hääpuku mut ei se oo mikään selitys)Miun pitäis kuulemma vähentää vaatetta, kaapista.:snotty:
Ja tuut sit alusvaatteisillaan ulos?Pervot..mie lähen kaappiin :kieh:
Tietekin olen, onko joku väittäny muuta? :Ovarsinainen siveyden sipuli taidatkin olla
lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädetTilulilulei:wave:
Mitäs tänne tänää kuuluupi?
mun pitäs varmaan opetella vaihtamaan ite polttimot autoon kun eilen meni se ajovalo ja tänää kotiin tullessa kävin kysyy josko voisvat lennossa sen vaihtaa niin 5min työ makso 31,45e!! Prkl mitä rahastusta! Kyllä voi pienestä ruveta sieppaamaan mutta oikeesti,törkee hinta ja varsinkin kun eikai ne polttimot nyt montaa euroa maksa..alle 10e?? mä rupeen kans noihin hommiin kun pelkästä työstä jo laskutetaan yli 20e niin...