no sehän hienoa :kiss:Mä haukkasin yks päivä tollasta patukkaa ja ajattelin sua
Kerran kuulin kun kaupassa joku sanoi puhelimeen sanan pipari ja heti tuli ketju mieleen
no sehän hienoa :kiss:Mä haukkasin yks päivä tollasta patukkaa ja ajattelin sua
Noi on hyviää..
juuri syön
ainako se pitää olla siivoomassa? musta se on aivan yliarvostettua puuhaaTilulilulei:wave:
Se alko viikonloppu nyt Ihan kiva saa nukkua aamulla pitkään mutta mitäs sitä muuta keksis.No siivoomista nyt ainakin mutta ei nyt jaksa kyllä tänään.
Yölläkin tuli nukuttua kuin tukki =)
Aina ja aina. Sitten ku oot pari viikkoa siivoamatta, viikon tiskaamatta ja pyykkäämättä, taapero heitelly monena päivänä maidot ja ruoat lattialle niin kummasti tekee mieli siivotaainako se pitää olla siivoomassa? musta se on aivan yliarvostettua puuhaa
Katos unikaverikin se siellä. Ei pidä olla aina mut ei sitä nyt ihan siivoomattakaan voi olla, jos aamulla siivois niin mukava aloittaa viikonloppu.Vois tietysti jo tänää mutta ei jaksa.ainako se pitää olla siivoomassa? musta se on aivan yliarvostettua puuhaa
Tottakai katot prklCannibal Holocaust... Viitinkö kattoa?
:wave:Katos unikaverikin se siellä. Ei pidä olla aina mut ei sitä nyt ihan siivoomattakaan voi olla, jos aamulla siivois niin mukava aloittaa viikonloppu.Vois tietysti jo tänää mutta ei jaksa.
Ei kiva :/Ei helkkari...ei kai mulle ole tullut toiseen käteen jännetupintulehdusta ei kiva...
No mulla ei ole,en mä stressaa sellasii,toisaalta yksin ollessa ei kukaan oo urputtamassa jos joku villakoira joskus vilahtaa. Ihan perusjärjestys kun on niin se riittää. Ehkä olisin yhtä neuroottinen siivomisen suhteen jos olis ne lapset ja äijä sotkemassa paikat.:wave:
kaitpa se joskus pitää vaikka on kyllä eräillä täällä ihme fiksaatio siivoomiseen
Virtaisuus on hyva!:vampire:
Aamu alko hyvin Sitpä nukahdin ja sitte alakoki hommat. Tässä ny pitäs yrittää montaa eri asiaa tehä. Ja mulla meni hermot PRH:n kans |O
Mut virtaa piisaa.
mulla palaa kans ton kans käämi vähän väliä, käsittämättömän byrokraattinen ja inhottava lafka:vampire:
Aamu alko hyvin Sitpä nukahdin ja sitte alakoki hommat. Tässä ny pitäs yrittää montaa eri asiaa tehä. Ja mulla meni hermot PRH:n kans |O
Mut virtaa piisaa.
Mukavaa viikonlopun alkua =)Tilulilulei:wave:
Se alko viikonloppu nyt Ihan kiva saa nukkua aamulla pitkään mutta mitäs sitä muuta keksis.No siivoomista nyt ainakin mutta ei nyt jaksa kyllä tänään.
Yölläkin tuli nukuttua kuin tukki =)
:vampire:mä taisin tarkottaa tota Metistä, se on aivan hulluna siivoomiseen
Monesti sitä tulee vain pikaisesti imuroitua sieltä täältä:wave:
kaitpa se joskus pitää vaikka on kyllä eräillä täällä ihme fiksaatio siivoomiseen
Koska sä sotket heti siivottuasi, jotta taas pääset siivoamaan :stick:Hmm.. Jos mulla on outoja fiksaatioita siivoomiseen, niin MIKSI täällä ei KOSKAAN ole siistiä? :O