Joo, joskus olet tuon saman kertonutJoskus ennenkin sanonu ja varmaan saman biisin ääreltä.
Exä josku toi kahvit mulle (epäilykset ois jo siitä pitänyt herätä) ja ei siinä kiitin kauniisti ja olin iloinen että toinen ihan ilman mitään, no, tuo mulle kahvikupillisen. Maistoin, ja ajattelin että piilotan kahvinkeittimen ettei enään ikinä keitä mulle enään kahvia mutta tietenkin kiitin nätisti ja kehuin. Sitten hän sanoi että kahvimaito ei ollutkaan lehmästä..
Mitä vittua oikeesti! Ne on vauvoille ne mitä niistä kauniista hinkeistä tulee, ei ainakaan mun kahviin!
Mustana kahvi mulle kiits!
Aaah.. Sori luulin sua kissaksi tos aikaisemminOijoijoiiiiiih.... mettäkylä <3 *punastelee tääl* ihana ooot ihan mahoton <3
Oijoijoiiiiiih.... mettäkylä <3 *punastelee tääl* ihana ooot ihan mahoton <3
Moi sangriaApua tää palsta on ihan outo
Tietenkin!Vilautanko yhtä kuvaani hetkeksi?
onneksi voit tulla tänne ketjuun joka on palstasta irrallaan. naisia tänne tarvitaan kun krut on ominut kaikkiApua tää palsta on ihan outo
Ja sitäpaitti mul ei oo lemmikkejäAaah.. Sori luulin sua kissaksi tos aikaisemmin
Moiiiiii famiiMoi sangria
Höpön höpön...sulla on kokonainen tyttökouluonneksi voit tulla tänne ketjuun joka on palstasta irrallaan. naisia tänne tarvitaan kun krut on ominut kaikki
Ruutishan ei enää paljoo kirjottele tänneonneksi voit tulla tänne ketjuun joka on palstasta irrallaan. naisia tänne tarvitaan kun krut on ominut kaikki
No eihän oleonneksi voit tulla tänne ketjuun joka on palstasta irrallaan. naisia tänne tarvitaan kun krut on ominut kaikki
Otsatukkaa olen miettinyt ja sitten vois olla niskasta vielä lyhyempi kuin nytIhanan pirteä tukka famipalalla! Mullakin oli joskus just tuollaiset, otsatukalla.
pitäsköhän pikkuhiljaa aloittaa lukukausi. reksi on kyl nyt pitänyt aikas pitkän loman. pitää varmaan het alkuun rangaista kaikkia et tiedetän missä mennään.Höpön höpön...sulla on kokonainen tyttökoulu
Juu ehkä juuri ja juuriVoiko ottaa jo pois
Eihän nyt ihan kaikkia rangaista...pitäsköhän pikkuhiljaa aloittaa lukukausi. reksi on kyl nyt pitänyt aikas pitkän loman. pitää varmaan het alkuun rangaista kaikkia et tiedetän missä mennään.
Koskaan ei pysty ottaan kehuja itsestään vastaanFami on kyl kans niin kaunis!!! Ahhh!!