The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi
Huomenta!

En tiedä oikeen olotilasta ...nyt ei ole kuumetta ja nokkakin suht rauhallinen mutta väsyttää niin pirusti ja hikeä pukkaa ulos(eikä tää ilma auta asiaa yhtään jos kuuma päivä tulossa) mutta nyt on tullu kamala yskä,ei oo enää mikään virkayskä vaan ihan hirveä röyskytys ja se sitten satuttuu kurkuun.ja aivastuttaa kokoajan.
Feel you. Mulla on kurkku kipee, yskittää ja lima irtoo. Hyissaa. Otin aamupalaks ibusalin ja oon lipittäny hunajateetä hullun lailla. Helpottaa vähän.
 
Boobabe
Mä en voi ottaa hunajaa allergian takia. Kun edellisellä kerralla otin hunajaa hoitajan kehoituksesta niin hoksasin allergian. Yleensä siitepölyallerginen ei kestä hunajaa. Mutta eipä hoitsu tajunnut.
 
Moikka, taitaa muitakin olla kipeenä ? Halaukset Tinkuliini ja Boobabe. Mie oon kans viellä kipee, en päässy makkaranpaistoon. :(
 
Moikka Kais!

Mikäs sulla on? Mulla tuli yhen yön aikana kurkku kipeeks ja sit kauhee flunssa ja kuume.Vielään ei ole helpottanut täysin vaikka kuumetta ei ole tänää ollu enää ja toivottavasti ei enää tulekaan. Yleinen olo on kuitenkin väsynyt ja veto pois,yskittää ja nokka tukossa/vuotaa vuoron perään.
 
Eilen illalla meni olkkarista sähköt, joku tyyppi yrittää tulla tänään katsoon mikä vikana.
Huoltomies jo aamulla kävi, sanoi laittavansa asian eteenpäin ja aamupäivällä sitten joku soitti. Ei ole näkynyt.
Sulaketaulun/sähkötaulun mikä lie nimeltään nipukka ei palaudu ylös.

Korvakin on lukossa.
 
Moikka Kais!

Mikäs sulla on? Mulla tuli yhen yön aikana kurkku kipeeks ja sit kauhee flunssa ja kuume.Vielään ei ole helpottanut täysin vaikka kuumetta ei ole tänää ollu enää ja toivottavasti ei enää tulekaan. Yleinen olo on kuitenkin väsynyt ja veto pois,yskittää ja nokka tukossa/vuotaa vuoron perään.
Moikka, flussaha se mullakin mokoma. Alkoi kurkku ja korvakivullaja päänsäryllä, nyt kuumetta ja väsynyt olo ja eilen oli pahoinvointia ja vatsakipuja.

Toivottavasti sullakin helpottaa pian.
 
Antti Ruuskasen keihäskarsinnan jälkeisessä lehdistötilaisuudessa sutkauttama vitsi ei naurattanut länsinaapurissa.

- Tein hupaisan aloituksen. Oli sen verran Pekingin saasteita keihäässä, että lipesi sormista. Olikin ruotsalaisten keihäs - ilmakos se olikin niin liukas, keihäsmies sivalsi lehdistötilaisuudessa ja naurahti.

- Se oli erittäin töykeä vitsi. Todella junttimaista. Hän vihjaili, että keihäs oli ruotsalainen penis ja siksi liukas. Suomalaiset vitsailevat usein, että ruotsalaiset ovat homoja, mutta sen, tarkoittiko hän vitsin tässä mielessä, tietää vain Ruuskanen itse, nimettömänä pysytellyt ruotsalaistoimittaja puhisi Aftonbladetin mukaan.

http://www.iltalehti.fi/yleisurheilunmm2015/2015082520236236_cd.shtml

Tais toimittajalla olla itsellä joku mielessä :D
 
Antti Ruuskasen keihäskarsinnan jälkeisessä lehdistötilaisuudessa sutkauttama vitsi ei naurattanut länsinaapurissa.

- Tein hupaisan aloituksen. Oli sen verran Pekingin saasteita keihäässä, että lipesi sormista. Olikin ruotsalaisten keihäs - ilmakos se olikin niin liukas, keihäsmies sivalsi lehdistötilaisuudessa ja naurahti.

- Se oli erittäin töykeä vitsi. Todella junttimaista. Hän vihjaili, että keihäs oli ruotsalainen penis ja siksi liukas. Suomalaiset vitsailevat usein, että ruotsalaiset ovat homoja, mutta sen, tarkoittiko hän vitsin tässä mielessä, tietää vain Ruuskanen itse, nimettömänä pysytellyt ruotsalaistoimittaja puhisi Aftonbladetin mukaan.

http://www.iltalehti.fi/yleisurheilunmm2015/2015082520236236_cd.shtml

Tais toimittajalla olla itsellä joku mielessä :D
..että osui ja upposi viljavaan maahan, niin sanoakseni :whistle:...hyi mua:barefoot:
 
..mutta beibi kyllä täällä tarkenee (y)*hoilottaa*

Se on päivä mennyt jälleen puhelimessa roikkuessa ja suunnitellessa ja palaveroidessa jajajajaja...että mä "tykkään", huh. Ja sitten kun aattelin, että nyt saa olla mokoma vehje ja hautautua kaikessa rauhassa, niin - puhelinmyyjä iskeytyy kimppuuni.

Siinä ehdin sitten mielessäni manata ressukan syvimpään tuuttiin mutta. Yllättipä mokoma minut :)...ja siis hänen ääni *polvet notkahtaa vieläkin*...siihen miespulloon vaan survoisin hänetkin, tsaijai (y)..haksahdin kyllä ja tilasin lehden mutta tulihan meijen siinä sitten höpöteltyäkin kaiken maailman ja taivaan väliset asiat ja naurettuakin, että ei ollut ollenkaan huono soitto toi :)

Ja tää...on vaan niin ihana :)...lintujen sirkutuksineen kaikkineen. Jatketaan tätä hienoo päivää :)

 
Voi Jeesus. Olipahan taas lääkäri. Burana 600 3xpäivässä viikon ajan. Perjantaihin saikkua. Kuulemma kivut ei johdukaa siitä siirtymästä vaan työasennnosta. Pitää mennä fysioterapeutille jos se vois auttaa mua työasennon kanssa. Eikä auttanut ku yritin sanoa ettei siinä koneella oo mahdollisuuksia muihin asentoihin. No meen huomenna käymää siel fyssarilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä