Monta pientä vastaa yhtä isompaaPaino sanalla nuoria. Ne on suunnilleen mun pojan ikäisiä.
Monta pientä vastaa yhtä isompaaPaino sanalla nuoria. Ne on suunnilleen mun pojan ikäisiä.
Joko sulle on kehittyny nutturafetissi tai sit meille näytetään eri asioitahuomenta pörröt
pitsin avakin taas kohillaan
TUITUI!!!Aamu taas
Tulin, näin ja iloitsin!SE TULEE TAAS! *heittelee voltteja viidellä kierteellä kerien*
http://when-will.net/tv-series/231-when-is-the-vampire-diaries-season-7-coming-out.html
Vielä 90pv sitten alkaa uudet Vampire diariessit! JESJESJES!!!!
*niiiiiiin tohkeissaan*
Jos Ihkusugar ei nähnyt tätä viestiä niin kertokaa ilosanoma hänellekin.
Saattaishan tuo olla juu
Tää ei nyt mene ihan oikein päin..
Iltaisin kotona olen siveä tiukkanuttura ja töissä rietastelen haarat levällään. Ukkokulta oisi varmaan mieltä että homman pitäisi olla toisinpäin
Pusi pusi - niin on ...ja perjantaikin vielä ...Aamu taas
no sitä fetissiä mulla ei oleJoko sulle on kehittyny nutturafetissi tai sit meille näytetään eri asioita
Näin tämä vähän tuntuu menevänJoko sulle on kehittyny nutturafetissi tai sit meille näytetään eri asioita
Se tuntuu aamusin olevan aina toi vaal.punanen...jossain vaiheessa muuttuu.Näin tämä vähän tuntuu menevän
Ihkullakin näkyy taas tuo vaal.pun avatar eikä se tyttö
...mulla on Ihkusen kohdalla se tyttönen ...mutta onko tämä tulkittava niin että..."sisäpiirimme" sisällä on toista "sisäpiiriä"...että toisille vaan näytellään ja levitellään ja toisille sitten vaan röyheloillä huiskitaan päin...Näin tämä vähän tuntuu menevän
Ihkullakin näkyy taas tuo vaal.pun avatar eikä se tyttö
HassuaSe tuntuu aamusin olevan aina toi vaal.punanen...jossain vaiheessa muuttuu.
...eikä kuule vielä ollenkaan mietitä sitä työpaikkaa, Ihkunen armas *halaa ja kutittaa kainalosta*...vielä on lomapäiviä jäljellä, näistä otat kaiken irti ..Huomenta..ja voi kökkö, se on jo perjantai..
Viikonlopun jälkeen töihin. Siel on taatusti sylikaupalla hommia oottamassa..
Voihan sisäpiirit...mulla on Ihkusen kohdalla se tyttönen ...mutta onko tämä tulkittava niin että..."sisäpiirimme" sisällä on toista "sisäpiiriä"...että toisille vaan näytellään ja levitellään ja toisille sitten vaan röyheloillä huiskitaan päin...
...näissähän voi tämmönenkin pieni hörhönen mennä ihan sekaisinVoihan sisäpiirit
Meilläkin on suunnitelmissä käynti Hämeenlinnassa. Ei tosin katsomaan rekkamiehiä vaan Martta Wendelin -näyttelyä.Huomenta
Jos vähän kahvia ku venähti toi nukkumaanmeno vähän likemmäs kahta. Sit pitäis pakkailla taas ku huomen aamusti lähetään 8 maissa sinne Hämeenlinnaan kattelee niitä rekkoja (rekkamiehiä) ja illalla pitää kumminki käydä suihkussa yms. Nii ei viitti sit iltaan jättää enää pakkaamista tai jää yöunet tosi vähille..
Hihi.. Ei saa kutittaa.....eikä kuule vielä ollenkaan mietitä sitä työpaikkaa, Ihkunen armas *halaa ja kutittaa kainalosta*...vielä on lomapäiviä jäljellä, näistä otat kaiken irti ..
Ja eiks se toisaalta oo ihan kivakin että siellä ois niitä hommia odottamassa, niin päivä sujuu nopeemmin eikä tartte olla syljeskelemässä kattoon ...vaiii?
Joo, koskaan ei tiedä mitä näkyy kun ketjun avaa...näissähän voi tämmönenkin pieni hörhönen mennä ihan sekaisin
Ja höpön höpöä - toisaalta näissä tännekin kurkkaamisissa on ilmaantunut tämmöinen oma hauska jänskäviritelmänsä, että mimmosia kuvakulmia taas onkaan jaossa
Että jatkakaamme levottomien avattarien keskellä vaan