Kyydit tekee aina terääVäärä valinta lähteä mersuhuppari päällä mihinkää nyt mä jouduin koeajolle yhen Mersun kyytii.. mut menee tää ilta kai näinkin.
Jos ei puhuta vuoristoradasta jne.
Kyydit tekee aina terääVäärä valinta lähteä mersuhuppari päällä mihinkää nyt mä jouduin koeajolle yhen Mersun kyytii.. mut menee tää ilta kai näinkin.
kunnon kyydit tekis kyllä terääKyydit tekee aina terää
Jos ei puhuta vuoristoradasta jne.
Eikun tuumasta toimeenkunnon kyydit tekis kyllä terää
Olitko kuiten hoksannu varautua tenallaJoskin vuosi vuodelta Linnanmäki tuntuu kauheammalta. Henkihän siellä lähtee .
No en .Olitko kuiten hoksannu varautua tenalla
No voiNo en .
ei onnistu laulaa Eino GrönEikun tuumasta toimeen
Ei onneksiNo voi
Tuliko suuretkin vahingot *halii etäisesti*
Ei auta kun ottaa omat keinot käyttöönei onnistu laulaa Eino Grön
eukko on reissussa
nyrkkikyllikillä on liian huonot kyyditEi auta kun ottaa omat keinot käyttöön
Toivottavasti eukko siis palaa piannyrkkikyllikillä on liian huonot kyydit
Samalla tosin voisit ottaa pienet koeajot ihan tulevaisuutta ajatellen.Jaa jaa, pitäsköön lähtiä niitä tenoja asenteleen. Ei tosin onneks itelle vielä
Öitä köpsy mussukka :heart:On se lähettävä Masan kasseille. Öitä mussut .
No on sulla kyllä nyt ainaki tänneppäin nuttura ihan piukkana, et jospa se siitä illalla löystyy
Tää ei nyt mene ihan oikein päin..
Iltaisin kotona olen siveä tiukkanuttura ja töissä rietastelen haarat levällään. Ukkokulta oisi varmaan mieltä että homman pitäisi olla toisinpäin
Työajan irstaus on siis vain omassa mielessäni.No on sulla kyllä nyt ainaki tänneppäin nuttura ihan piukkana, et jospa se siitä illalla löystyy
Niin eiksulloo semmonen haaremi nuoria miehiäki siellä..?Työajan irstaus on siis vain omassa mielessäni.
Eiku...
Tää on muuten yleinen laji meilläkin päin, ja saattaa kasvaa jopa sekunneissaHuomenta!
@TiiBii, täältä löytyy heti tatti otsasta!
Teen aamukamman montako päivää pitää vielä katsella Hessulaumaa ennenkuin heidän omat esimiehet palaa lomiltaan.
Paino sanalla nuoria. Ne on suunnilleen mun pojan ikäisiä.Niin eiksulloo semmonen haaremi nuoria miehiäki siellä..?