kahvikirahvi
Tykkäät panna "murekkeen uuniin" vai?
Tykkäät panna "murekkeen uuniin" vai?
:touche: osuit asian ytimeenTykkäät laittaa "murekkeen uuniin" vai?
Oon tiedostanu olevani aina maanläheinen, mutta en sentäs näin maanläheinen.
Koira nosti koipeaan meikän kipsatulle kintulle.
:O
Puisevaa seuraa?
Mehän nämä pohjoiset reseptit tiedetään.:touche: osuit asian ytimeen
no minusta nyt ei ole taikaa mutta sinä näyt tietävänMehän nämä pohjoiset reseptit tiedetään.
Oot helposti luettavissa?no minusta nyt ei ole taikaa mutta sinä näyt tietävän
Kuin avoin liharuokareseptivihkonen.Oot helposti luettavissa?
Riisu vaan, vaikka kameralle ja lataa video tänne :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27974822:Jokos sais riisua vaatteita vähemmälle? Pitäis suihkussa käydä,mut en sitte enää millään jaksais pukea.
Go for it, go for it! *cheerleading*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27974822:Jokos sais riisua vaatteita vähemmälle? Pitäis suihkussa käydä,mut en sitte enää millään jaksais pukea.
Kuka tuis kuvaamaan?Riisu vaan, vaikka kameralle ja lataa video tänne :saint:
Eiks tanko ois kova sana? :xmas:Go for it, go for it! *cheerleading*
Ihanan metaforista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27974851:Eiks tanko ois kova sana? :xmas:
Mulla on toi itselaukeava toiminto, kokeile säkin. Mutta eiköhän täältä aina yks kuvaaja liikene, noin hyvään tarkotukseen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27974845:Kuka tuis kuvaamaan?
mistä?Tuleeko kellekään muulle tästä ruutis mieleen?
Hyvä että oli kivaa. Onko rennompi olo?Hohhoijaa*venyttelee* olipas makoisat mambot.
Pärrää ajelevasta miehestä joka läimii sihteeriä pyllylle.mistä?
Hyvä on
Taakse ajattelin kans laittaa...varmaan peilikuvana tuon sitten.Hyvä on
Hyvä että oli kivaa. Onko rennompi olo?
Mä luulin et jossain olis joku video tai kuva ollut.Pärrää ajelevasta miehestä joka läimii sihteeriä pyllylle.
Siinä piti ollakin. Mutta tässä linkki jos se ei näkyny tuossa suoraanMä luulin et jossain olis joku video tai kuva ollut.