The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Kattelin noita uutisia kun oli lastenohjelmassa ase näkynyt, onneksi meidän lapsuudessa ei ollut mitään tuollaista että olisi metsästetty eläimiä. Kannattaahan se lapsille opettaa että se riista ja ruoka tulee kaupasta :D

[video=youtube;9-k5J4RxQdE]http://www.youtube.com/watch?v=9-k5J4RxQdE[/video]
 
IhanaValo
Pitäis mönkiä suihkuun..ja sit se keskustelu. Voi apua.
Kyl mie selviin, ja yhtenä aiheena on miun ujous/epäsosiaalisuus/mökkihöperyys tms. niin sekään sanoissa sekoilu ei haittaa.:)
 
Mo! :wave:

Väsyttää ja särkee päätä :/ Nii ja en sitte prkl saanu vapaata perjantaiksi. Hyvä, ettei pomo tullu silmille, ku alko kimittämään, että töitä on vaikka kuinka paljon ja koneen on käytävä perjantain iltavuorossa ja meidän koneen sotkujakin olis setvittävänä vaikka kuinka paljon varastossa. *huokaus*
Kuitenkin kahdel tyypille on sanottu, ettei oo torstaina ja perjantaina töitä, nii miksei niistä olis sitte toista voinu pyytää mua tuuraamaan perjantaiksi? Vituttaa vaan nii suunnattomasti, kun ite joustat yms. niin sitte työnantaja ei voi joustaa koskaan. Oon ollu nyt 5kk tuolla töissä, enkä oo yhtään vapaata pyytäny, enkä pitäny, enkä näköjää pidä nyttekkää.

Mä en varmaan pääse tohon miittiin, kun on kerta perjantaipäivänä. :(
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27965990:
Mo! :wave:

Väsyttää ja särkee päätä :/ Nii ja en sitte prkl saanu vapaata perjantaiksi. Hyvä, ettei pomo tullu silmille, ku alko kimittämään, että töitä on vaikka kuinka paljon ja koneen on käytävä perjantain iltavuorossa ja meidän koneen sotkujakin olis setvittävänä vaikka kuinka paljon varastossa. *huokaus*
Kuitenkin kahdel tyypille on sanottu, ettei oo torstaina ja perjantaina töitä, nii miksei niistä olis sitte toista voinu pyytää mua tuuraamaan perjantaiksi? Vituttaa vaan nii suunnattomasti, kun ite joustat yms. niin sitte työnantaja ei voi joustaa koskaan. Oon ollu nyt 5kk tuolla töissä, enkä oo yhtään vapaata pyytäny, enkä pitäny, enkä näköjää pidä nyttekkää.

Mä en varmaan pääse tohon miittiin, kun on kerta perjantaipäivänä. :(
:hug:: /
 
:hug:

Ei tuo niin paljon enää harmita, mutta eilen kyllä harmitti ja lujaa.. Vielä kun oon vissiin tulossa kipeeksi ja noi kädet särkee, nii ois tehny toi vapaa hyvää. Saikkua ei kehtais edes hakea, vaikka tulis kipeeksi. Antais vaa sellasen kuvan, että kun en vapaata saanu, nii sitte haen saikkua, eikä se ainakaan auta mua töiden suhteen. Me vuokratyöntekijät kun ollaan koko ajan sellasessa löysässä hirressä. :(
 
Lumimyräkkä lähestyy – pahimmillaan etelässä iltapäiväruuhkien aikaan

Ajokeli on jo aamupäivällä paikoin huono ja muuttuu päivällä erittäin huonoksi maan etelä- ja länsiosassa sankan lumisateen vuoksi.

Meteorologi Pekka Pouta kertoo, että lännestä saapuva lumisade on pahimmillaan iltapäiväruuhkan aikaan.

– Lounaassa lumisateet muuttuvat päivän mittaan vedeksi. Sen sijaan esimerkiksi Helsinki-Tampere-linjalla lumisateet ovat sankimmillaan juuri iltapäiväruuhkan aikaan, sanoo Pouta.

Illaksi sade leviää maan itä- ja pohjoisosaan. Etelässä tulee sään lauhtuessa myös räntää. Pääkaupunkiseudulla sade loppuu puolenyön maissa. Idässä ajokeli on huonoimmillaan aamuyön ja torstaiaamun aikana.

Poudan mukaan lunta saattaa pyryttää Etelä-Suomessa peräti 15 senttiä.

Pyryn etenemistä ja ennustetta voi seurata MTV3:n sääsivuston sadetutkasta. Sivustolta löytyvät lisäksi muun muassa tiesäätiedot, kelikamerat ja tuulitiedot merisäästä.

(MTV3)


saapa nähdä minkälainen keli sieltä tulee : /
monesti hehkutetaan tuulista ja sateista ja sit ei tapahdu paljon mitään
 
Viimeksi muokattu:
Ja sit ärinää naapurin lapsesta taas..en tiiä mikä sillä on vialla, päästeleekö normaali-ihmiset(tai -lapset) suustaan ihan mitä sattuu, millon sattuu?? Tuntuu että tuo haluaa vaan loukata meijän esikkoa, ehkä minuakin. Esikko etenkin on aika herkkä, pahoittaa mielensä helposti ja tänäkin aamuna, (esikko oli aiemmin piirtänyt tälle kaverille kuvan, jossa oli aurinko ja tyttö yms.) naapurin likka sanoi että viskasi meijän tytön piirustuksen roskiin kun se ei ollut hieno. Sit kertoi mitä kaikkee siinä ois pitänyt olla, nurtsia ja kukkia, kimalteita tms. koristeluja...
Kuitenkin meijän tyttö sitäkin kuvaa hyvän aikaa mietti ja ähersi, eikä sattunut värejä olemaan lähistöllä et ois saanut värittää ees. : /
Tää on se sama tapaus joka aina moittii et meillä on niin hirmu likaista eikä koskaan siivota...kuulemma meille tulee hiiriä ja rottia kun ei siivota. :headwall:
(p.s. Meillä EI ole niin sotkuista...)
: / :( :hug: tytölle
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27965990:
Mo! :wave:

Väsyttää ja särkee päätä :/ Nii ja en sitte prkl saanu vapaata perjantaiksi. Hyvä, ettei pomo tullu silmille, ku alko kimittämään, että töitä on vaikka kuinka paljon ja koneen on käytävä perjantain iltavuorossa ja meidän koneen sotkujakin olis setvittävänä vaikka kuinka paljon varastossa. *huokaus*
Kuitenkin kahdel tyypille on sanottu, ettei oo torstaina ja perjantaina töitä, nii miksei niistä olis sitte toista voinu pyytää mua tuuraamaan perjantaiksi? Vituttaa vaan nii suunnattomasti, kun ite joustat yms. niin sitte työnantaja ei voi joustaa koskaan. Oon ollu nyt 5kk tuolla töissä, enkä oo yhtään vapaata pyytäny, enkä pitäny, enkä näköjää pidä nyttekkää.

Mä en varmaan pääse tohon miittiin, kun on kerta perjantaipäivänä. :(
höh :(


Tekeekö nuo kaksi muuta tyyppiä samaa työtä kun sä vai jotain eri?
Kun kuitenkin ovat vapaata saaneet ja sä et :hug:
 
höh :(


Tekeekö nuo kaksi muuta tyyppiä samaa työtä kun sä vai jotain eri?
Kun kuitenkin ovat vapaata saaneet ja sä et :hug:
Samaa työtä tekevät. Meillä siis ajetaan tällähetkellä sellasta tavaraa, jossa tarvitaan 2 "vastaanottajaa", työ vaihtuu tänään illalla sellaseen, jossa ei tarvita, kuin 1 "vastaanottaja", joten aamu- ja iltavuoroista jää molemmista 1 pois. Onhan toki hienoa, että se olen mä, joka saa jatkaa, olen siis ilmeisemmin tehny työni hyvin ja antanu hyvät näytöt, mutta olis se silti ollu kivaa ku pomo vois joustaa joskus.

Tosiaan mulle ei arkipäivät sovi, vaikka suht lähellä asunkin, en tiedä omista vuoroista yhtään, enkä miehenkään vuoroista... Olis kyllä ollu niin ihanaa nähdä teitä.. :(
 
Tänään olis viimeinen saikkupäivä mutta eipä olo ole kauheasti parantunut.
Nokka yhä tukossa, yskänpuuskia tulee jä ääni tulee jossain mahasta :D
silmätkin rähmii yhä pikkasen yön aikana.
Yöllä heräsin yskiin joskus neljän aikaan ja vielä viideltä katsoin kelloa.
Sen jälkeen vähän torkahtelin ja nousin kuuden jälkeen.

Lääkärikin oli soittanut niistä verikokeista eilen tietysti just silloin kun oltiin ulkona ja puhelin unohtunut kotiin :( muita soittoja ei sit päivän aikana tullutkaan :LOL:
No, ehkä soittaa vielä tänään

ai niin, ne tämän päivän ekat silmätipat :headwall:

*kipasee panemaan*
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27966142:
Samaa työtä tekevät. Meillä siis ajetaan tällähetkellä sellasta tavaraa, jossa tarvitaan 2 "vastaanottajaa", työ vaihtuu tänään illalla sellaseen, jossa ei tarvita, kuin 1 "vastaanottaja", joten aamu- ja iltavuoroista jää molemmista 1 pois. Onhan toki hienoa, että se olen mä, joka saa jatkaa, olen siis ilmeisemmin tehny työni hyvin ja antanu hyvät näytöt, mutta olis se silti ollu kivaa ku pomo vois joustaa joskus.

Tosiaan mulle ei arkipäivät sovi, vaikka suht lähellä asunkin, en tiedä omista vuoroista yhtään, enkä miehenkään vuoroista... Olis kyllä ollu niin ihanaa nähdä teitä.. :(

Toivottavasti pomo ajattelee juuri noin ja sen takia antoi joillekin muille vapaat :)
Kurjaahan se silti on kun ei sun kohdalla käynyt :(

Voihan sitä katsella sitten lähempänä millaiset vuorot teillä on.
Niinhän se monesti on että toisille käy paremmin pe ja toisille la :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä