The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä nukkuivat ku tukit, toinen sinne puol kasiin ja esikko kömpi huoneestaan tuntia myöhemmin :)
Mikään ei olekaan kauniimpi näky kuin nukkuva lapsi :heart:..ja hyvä kun teillä nukuttiin pitkään :)

Kyllä se meilläkin tasoittuu tästä, jotta aivan varmasti sitten elokuussa saa jälleen keksiä kikka kolmosia millä nämä saa jälleen väännettyä siihen aikaisten herätyksiensä rytmiin :D...mutta sitä ei nyt mietitä vaan annetaan mennä päivä kerrallaan.
 
Hyvää huomenta tinkulaan :kiss:...otat ihan himmaillen ja iisisti aamus vastaan, niin se päiväkin siitä urkenee ja näyttää kaunin puolensa :)

Mutta - mä lähden pomppimaan ja tuntemaan tätä päivää :wave:...ipanat ovat jo ulkona, jossain vaiheessa olis kuskaamista kun kaverisynttäreitä pukkaa - muutoin päivä ihanasti suunnittelematonta :). Eli sitä ei tiiäkään, mistä itsensä vielä löytääkään :)

Soljuvaa sunnuntaita kaikille :kiss:

C. Harris - Feel So Close
https://youtu.be/dGghkjpNCQ8
 
Kyllä tässä jo pikkuhiljaksiin oon siivoillut,alottanut helpommista.Tiskivuori kammottaa mua :D Sitä vähän järkkäilin mut en alottanut viel. Partsi pitäs laittaa kuntoon kun siellä pitäs istuksia pian joten vois tuolit ja pöydän pestä ja laittaa istumakuntoon. Olis nyt tullu kunnon sade niin oisin saanut saman rysäykseen pestyä mut eihän se nyt tule kun odottaa. Tosin pianhan männyt varmaan rupee siitepölyy pukkaa niin sitten mun parveke on ihan yltäpäältä keltainen : /
 
Viimeksi muokattu:
Ulkona on kylmä! Kauhee tuuli ja se on kylmä. Partsia yritin vähän alottaa mut nyt pitää antaa kuivua hiukan mut tossa tuulessa kyllä kuivuukin varmaan. Pyykkii pessy pari koneellista ja tiskiäkin saanut alotettuu. Sit pitäs kiikuttaa pullot ja tölkit kauppaan mut joskus viikolla sit kun kerkee ja jaksaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30851715:
Varmaan joo :D

Oli kyl hyvä reissu, ilma oli tosi nätti :)

Sit menin viel yhen kaverin työ käymää ja sit käytiin yhellä ja tehtii pieni maakuntamatkailukierros ko heitettii yks toinen kaveri himaan ja öööö... :D
Jaa että ihan ööööö.... :D
 
huolletaan
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä