The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oli toisaalta ihan höpöhöpö lenkki, mikä taas tarkoittaa sitä että mä taijan joutua suunnitteleen taas aivan uutta lenkkireittiä, plah. Muutoin oli kiva mennä ja antaa pohkeitten ja reisien paukkua, kun keli oli mitä mainioin, mutta jäi hiukan vajaaksi - mä vaan lämpenin kivasti.

Mutta sinne jäi sen 25 kilsaa taas taakse ja se kamala HelloKitty- raivarimäkikin, nyt tuuli suoraan vastaan joten olihan se yhtä ihanaa tuskaa :)

Nyt venyttelyt sitkeesti ja huolellisesti ilta- aurinkoa ihastellen :heart:
 
Täytyis kanssa ottaa joku kerta pyörä esiin.
Se on kivaa :)! Fillarointi nimittäin.

Maisemat vaihtuvat, itelle tulee hyvä fiilis (tosin mulla on hiukan höntsä olo nyt, koska toi jäi nyt yllättäen tosi vajaaksi) ja kroppa kiittää :).

Mä muuten näin nyt niin ihanan niitynpalasen että! Voikukkia täynnänsä, ihania pieniä aurinkoja :)! Ja arvaapas vaan kenen ois tehny mieli heittäytyä sinne äksäilemään keskelle niittyä :heart:...ja mieti miten kivan näköinen se on kohta, kun siellä vaan ihana höttöset hahtuvapallot vaan heiluvat....oisko kiva olla siellä juoksemassa ja pomppimassa silloin...no ois :D :heart:!!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se on kivaa :)! Fillarointi nimittäin.

Maisemat vaihtuvat, itelle tulee hyvä fiilis (tosin mulla on hiukan höntsä olo nyt, koska toi jäi nyt yllättäen tosi vajaaksi) ja kroppa kiittää :).

Mä muuten näin nyt niin ihanan niitynpalasen että! Voikukkia täynnänsä, ihania pieniä aurinkoja :)! Ja arvaapas vaan kenen ois tehny mieli heittäytyä sinne äksäilemään keskelle niittyä :heart:...ja mieti miten kivan näköinen se on kohta, kun siellä vaan ihana höttöset hahtuvapallot vaan heiluvat....oisko kiva olla siellä juoksemassa ja pomppimassa silloin...no ois :D :heart:!!
Niinhän se on.

Seuraavan kerran kun menet teet voikukkaseppeleen :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niinhän se on.

Seuraavan kerran kun menet teet voikukkaseppeleen :)
...pitäis siis malttaa pysähtyä :D...ihana paikka se kyllä oli, että kyllähän siinä vois pysähtyä ja jäädä ihmettelemään elämää ja hengittämään..helposti tommosessa paikassa sais ajan katoamaan jos vaikka hitusesti itseänsäkin, kun maisemassa olis sielu kiinni niin kovasti....kauniita paikkoja löytyy kaikkialta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...pitäis siis malttaa pysähtyä :D...ihana paikka se kyllä oli, että kyllähän siinä vois pysähtyä ja jäädä ihmettelemään elämää ja hengittämään..helposti tommosessa paikassa sais ajan katoamaan jos vaikka hitusesti itseänsäkin, kun maisemassa olis sielu kiinni niin kovasti....kauniita paikkoja löytyy kaikkialta :heart:
Pitäis joo malttaa :D
Kesä näyttää aina kauneutensa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä