20 tunnin työpäiviä?normaalisti tulee 60 viikkotuntia niin nyt se tulee kolmeen päivään.
20 tunnin työpäiviä?normaalisti tulee 60 viikkotuntia niin nyt se tulee kolmeen päivään.
Juuri tollasten takii kantsii olla aina muutama euro käteistä,pahan päivän varalle. Eiks sull oo hiluja yhtään missään?Ei ollut takissa. Tulee aika ikävä viikonloppu. Esim. maito, margariini ja leipä loppu. Eikä oo ruokaa.
näinhän siinä taitaa käydä. tohon on kyl totuttu. pisin päivä on 38h20 tunnin työpäiviä?
Kaik on käytetty. Ei tilillä ole enää paljo mitään. Just sen verran että saa jotakin viikonlopuksi.Juuri tollasten takii kantsii olla aina muutama euro käteistä,pahan päivän varalle. Eiks sull oo hiluja yhtään missään?
Miten kaikki on käytetty :OKaik on käytetty. Ei tilillä ole enää paljo mitään. Just sen verran että saa jotakin viikonlopuksi.
En nyt sano enempää mutta on tosi pienet tulot. Istumaan sinne kuivin suin ja narikka maksaa. Mulla on varaa laihtua.Miten kaikki on käytetty :O
No,sit mee illlal baariin isket jonkun äijän,sen luo yöks niin saat ainakin aamupalaa.
Veikkaan että pisin päivä voi olla vain 24h pituinen.näinhän siinä taitaa käydä. tohon on kyl totuttu. pisin päivä on 38h
:saint:Itsehän olen täydellinen ja tykkään lapsista, myös muista kuin omistanikin.
Niitähän täälä (lasten kavereita) pyörii jaloissa melekein joka päivä
Eli vähän siis niinkuin myisi "sitä" juomisia ja aamupalaa vastaan?Miten kaikki on käytetty :O
No,sit mee illlal baariin isket jonkun äijän,sen luo yöks niin saat ainakin aamupalaa.
Mitäs sä just eilen sanoit siitä nokkavuudesta?Eli vähän siis niinkuin myisi "sitä" juomisia ja aamupalaa vastaan?
Hmm.. Tollehan löytyy joku nimikin.. Mikäs se oli, se ei ollut maailman toiseksi vanhin ammatti joka on sotilas mutta joku siinä kinkeripiireillä.. Oisko kuule ollut ihan se vanhin!
Mä ostin vain hiusvärin.miekin kävin shoppailemassa. ehjiä paitoja ja sukkia. ens viikolla pitäs olla koulun penkillä niin pitäis kai jotenkin firmaa edustaa.
Höh. Muistatko missä olisit viimeksi sitä käyttänyt?Ei ollut takissa. Tulee aika ikävä viikonloppu. Esim. maito, margariini ja leipä loppu. Eikä oo ruokaa.
Kerrankin ajattelin olla (tai siis ainahan mie) rehellinen niin: en muista.Mitäs sä just eilen sanoit siitä nokkavuudesta?
Kaveri kävi mulle kaupassaa. Kortti ei ole sen matkassa. Kysyin jo. En tiedä mihin se on joutunut.Höh. Muistatko missä olisit viimeksi sitä käyttänyt?
Ei ole. Aamupalan tarjoaminen on normijuttu.Onkse sitten ittensä myymistä jos on yhen yön juttu ja tyyppi keittää aamul kahvit ja tarjoo aamupalan....joo,oon sitten vissiin "myynyt" itteeni. Voi vittu taas teijän kanssa:headwall:
Noni. Nii että missä mä sanoin että pitää sit itteeään myydä??Ei ole. Aamupalan tarjoaminen on normijuttu.
Et sanonut. Mä muuten vain sanoin myymisestä.Noni. Nii että missä mä sanoin että pitää sit itteeään myydä??
Hyvä kun sait apuaKaveri kävi mulle kaupassaa. Kortti ei ole sen matkassa. Kysyin jo. En tiedä mihin se on joutunut.
Ei kun tarkoitan sitä että kaveri käytti mun korttia muutama päivä sitten. Ei oo ketään joka auttaa.Hyvä kun sait apua
Toivotaan että jostain löytyis eikä olis hukkunut.
Se on jossain kotona. Visaelectronia ei voi laittaa miinukselle.Pankkikortti kandee ettiä äkkiä. Ja jos on pienikin vaara, että se on väärissä käsissä, niin sit kans kuolettaa äkkiä.
Vaik tilillä ei olis edes rahaa, niin vorot tietää paikat mis on vanhat maksupäätteet, niin viikonlopun aikana ehtivät vinguttaa tilin tonneja miinukselle.