Samalla otteella täälläkin mennään . Mutta noi jonnekin katoavat sukat ovat kyllä ainainen mysteeri...En ole paitojen vartija. Ukkoon pätee sama kuin kakaroihinyykkikopassa olevat pestään, sängyn alla lojuvia ei.
Samalla otteella täälläkin mennään . Mutta noi jonnekin katoavat sukat ovat kyllä ainainen mysteeri...En ole paitojen vartija. Ukkoon pätee sama kuin kakaroihinyykkikopassa olevat pestään, sängyn alla lojuvia ei.
Mulla sama! Tai sitten ne on varpaankynnetMulla kengät puree sukkiin reikiä...ihme pureksija|O
mulla kyllä kengät kun kynnet nyt yleensä lyhyetMulla sama! Tai sitten ne on varpaankynnet
Leppoisaa ja rauhaisaa yöunta Routakatille ja muillekin! :wave:..mutta mie hipsittelen kirjan kanssa kalastelemaan unikuvia :wave:...huomenna pitäs olla koht suht tolkuissakin eikä mennä ihan perinteisenä pöwwönä ...miten lie tommonen sitten ylipääntänsä onnistuukaan kun nää lahjat on mitä on :snotty:
Pumpulin pehmoisia unikuvia itse kullekin milloin nukahdattekaan :kiss:
Mää raivoan facebookissa kukkahattutätejä kiroten. Kyselin tarhassa millasia karkkeja sais viedä sitten kun puolikkaalla on piakkoin syntymäpäivät, et onko muilla lapsilla allergioita tai jotain. Mut ei oo kuulemma minkäänlaisia, koska jotkut mammat on katsonut asiakseen valittaa synttärikarkeista ja ne on sit kokonaan kielletty...ja katos, kun ketjuNtappaja iski
...vielä typon kanssa
Tarttee selvittää onko sukassa reikä sisä- vai ulkopuolella. Siit sen tietää onko sen syöny kenkä vai kynsi.Mulla sama! Tai sitten ne on varpaankynnet
ota naijjessa sukat pois jalasta kun tunnut ottavan lian vankasti tukea sängyn päädystäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843797:Vuorella sukkia syödään kantapään puolelta
:ashamed:ota naijjessa sukat pois jalasta kun tunnut ottavan lian vankasti tukea sängyn päädystä
Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.Mää raivoan facebookissa kukkahattutätejä kiroten. Kyselin tarhassa millasia karkkeja sais viedä sitten kun puolikkaalla on piakkoin syntymäpäivät, et onko muilla lapsilla allergioita tai jotain. Mut ei oo kuulemma minkäänlaisia, koska jotkut mammat on katsonut asiakseen valittaa synttärikarkeista ja ne on sit kokonaan kielletty.
Sit yks puolivuotiaan lapsen äiti siellä mun päivityksessä vielä manailee et hänenkään lapsi ei tuu mitään karkkeja syömään. Niin mäkin luulin vielä kolme vuotta sitten.. Totaalikieltäytymisessä ja karkeilla elämisellä on kuitenkin olemassa välimaasto: kohtuus.
Jjep. Mut jotkut tykkää siitä, et valittamalla voivat ikäänkuin "vaikuttaa". Kait se on zombihoitolassa sit naapurivuoteen vihannekselle kiva todeta, et - " minäpäs sain aikaan sen, että nyt 75- vuotias NicoPetterini ei tarhassa saanu synttärikarkkeja, eikä kukaan muukaan. Oon mä vaan niin kova mummeli".Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843819:Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.
Toisaalta voisi olla sangen mielenkiintoista toteuttaa empiiristä tutkimusta siitä kuinka kauan "kuoriutuminen" kestäisi jos oikein huolella hautoisi munaa.Onneks miesten kalsarien sepalukseen on älytty tehä reikä valmiiksi.
Seku vain kieltää omalta lapseltaan, mut et vaatii et kaikkien muidenkin on oltava ilman... Ei mee mun kaaliin. Tyhmiä ämmiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843819:Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.
Jäisi ostamatta
Toimiskohan tällä kertaa?
Saattaahan se olla, että moisia kokeiluja on aikanaan tehty...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843827:Toisaalta voisi olla sangen mielenkiintoista toteuttaa empiiristä tutkimusta siitä kuinka kauan "kuoriutuminen" kestäisi jos oikein huolella hautoisi munaa.
Mulla jäi hankkimatta sapuskakirjaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843832:Jäisi ostamatta
Tai miesten hätäisyydestä :kieh:Saattaahan se olla, että moisia kokeiluja on aikanaan tehty...
ja että tuo sepaluksen valmisreikäkeksintö on vaan seurausta naisten kärsimättömyydestä?
Mä oon aina luullu et sen on tarkotus helpottaa kusella käymistä ko saa vehkeen ulos kalsareista.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843837:Tai miesten hätäisyydestä :kieh: