The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mutta mie hipsittelen kirjan kanssa kalastelemaan unikuvia :wave:...huomenna pitäs olla koht suht tolkuissakin eikä mennä ihan perinteisenä pöwwönä :D...miten lie tommonen sitten ylipääntänsä onnistuukaan kun nää lahjat on mitä on :snotty: :D

Pumpulin pehmoisia unikuvia itse kullekin milloin nukahdattekaan :kiss:
 
..mutta mie hipsittelen kirjan kanssa kalastelemaan unikuvia :wave:...huomenna pitäs olla koht suht tolkuissakin eikä mennä ihan perinteisenä pöwwönä :D...miten lie tommonen sitten ylipääntänsä onnistuukaan kun nää lahjat on mitä on :snotty: :D

Pumpulin pehmoisia unikuvia itse kullekin milloin nukahdattekaan :kiss:
Leppoisaa ja rauhaisaa yöunta Routakatille ja muillekin! :wave:
 
..ja katos, kun ketjuNtappaja iski :D

...vielä typon kanssa :D
Mää raivoan facebookissa kukkahattutätejä kiroten. Kyselin tarhassa millasia karkkeja sais viedä sitten kun puolikkaalla on piakkoin syntymäpäivät, et onko muilla lapsilla allergioita tai jotain. Mut ei oo kuulemma minkäänlaisia, koska jotkut mammat on katsonut asiakseen valittaa synttärikarkeista ja ne on sit kokonaan kielletty.

Sit yks puolivuotiaan lapsen äiti siellä mun päivityksessä vielä manailee et hänenkään lapsi ei tuu mitään karkkeja syömään. Niin mäkin luulin vielä kolme vuotta sitten.. :D Totaalikieltäytymisessä ja karkeilla elämisellä on kuitenkin olemassa välimaasto: kohtuus.
 
Mää raivoan facebookissa kukkahattutätejä kiroten. Kyselin tarhassa millasia karkkeja sais viedä sitten kun puolikkaalla on piakkoin syntymäpäivät, et onko muilla lapsilla allergioita tai jotain. Mut ei oo kuulemma minkäänlaisia, koska jotkut mammat on katsonut asiakseen valittaa synttärikarkeista ja ne on sit kokonaan kielletty.

Sit yks puolivuotiaan lapsen äiti siellä mun päivityksessä vielä manailee et hänenkään lapsi ei tuu mitään karkkeja syömään. Niin mäkin luulin vielä kolme vuotta sitten.. :D Totaalikieltäytymisessä ja karkeilla elämisellä on kuitenkin olemassa välimaasto: kohtuus.
Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843819:
Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.
Jjep. Mut jotkut tykkää siitä, et valittamalla voivat ikäänkuin "vaikuttaa". Kait se on zombihoitolassa sit naapurivuoteen vihannekselle kiva todeta, et - " minäpäs sain aikaan sen, että nyt 75- vuotias NicoPetterini ei tarhassa saanu synttärikarkkeja, eikä kukaan muukaan. Oon mä vaan niin kova mummeli".
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843819:
Voi jestas etten voi myös ymmärtää näitä totaalikieltäjiä. Mie luulen, että jopa tuolla tehdään hallaa. Se mikä on kiellettyä tulee houkuttelemaan jossain vaiheessa vain entistä enemmän.
Seku vain kieltää omalta lapseltaan, mut et vaatii et kaikkien muidenkin on oltava ilman... Ei mee mun kaaliin. Tyhmiä ämmiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30843827:
Toisaalta voisi olla sangen mielenkiintoista toteuttaa empiiristä tutkimusta siitä kuinka kauan "kuoriutuminen" kestäisi jos oikein huolella hautoisi munaa.
Saattaahan se olla, että moisia kokeiluja on aikanaan tehty...
ja että tuo sepaluksen valmisreikäkeksintö on vaan seurausta naisten kärsimättömyydestä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä