The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei mun kyl näköjään oo aikaakaan nukkua, onkin jo puolelta lähtö. Kuin vaikee on muistaa joka kerta et koulussa on oltavaa puoli viideltä, eikä viideltä. Äh. Kiskon sit pikasalaatit naamariin ennen ko käyn matkaan.
No onneksi sulla ei ole kovinkaan montaa kouluiltaa edessäsi ennen kuin se lysti loppuu kesänajaksi :), joten - nämä viimoset kerrat menee kyllä vaikka pienessä ja taatussa sähläyskiireessäkin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30823818:
Kiitoskirje:

Suuret kiitokset teille arvoisa Asiankannattaja, että saimme käyttää penistänne mallina uuden tamponimallistomme suunnittelussa.
Tamponit ovat nyt tuotannossa ja saadun kuluttajapalautteen perusteella suunnittelussa on onnistuttu. Se on helppo asettaa paikalleen, se on pieni ja huomaamaton. Ja mikä parasta, milloin se on käytössä, se ei tunnu juuri miltään.

Toivottavasti voimme tehdä yhteistyötä jatkossakin.

Mauri Mela
Tuotekehityspäällikkö
Tampox Oy
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30823874:
No mun elämänkokemuksen mukaan, kaikki hankaluus johtuu pimpasta, tai sen kantajasta :D


:LOL:
Siin mielessä toi on kyllä totta, et poikamiehenä oleilu on hemmetin helppoa. Ei tartte murehtia muusta kuin omasta hengissäpysymisestään.

Helppoa, mut hemmetin tylsää.
 
Ainii. Liittyen tohon hengissäpysymiseen...

Jotain kait tarttis syödä, mut tänään on taas vaihteeksi semmoinen päivä, että köksääminen ei huvita yhtään.
Poikamiesäijän pikaratkaisu:

1kg pottusipulisekoitetta (pakaste) (1,40,-)
500 g vihannessekoitusta (pakaste) (90c)
400g Uunilenkki (tarjous 1E)
500 g paseerattua yrttimaustettua tomaattia (1E)
2 lihaliemikuutiota (20c)

Pottusipulivihannesta vuoan pohjalle, siivutettu lenkki väliin, siihen päälle tomaattimössö ja sit pinnalle taas pottusipulivihannesta. Lihalientä nesteeksi.
Lieden äärellä meni melkein kolme minuuttia ja siitä leijonanosa lenkin siivuttamiseen.
Ny vaan odottelen, että uuni tekee työnsä.

Ei voi tietää mitä tosta tulee, mut en laittanu vuokaan mitään pahaa niin oletan, että siit syntyy 2,5 kg suhteellisen tuhtia ja miehekästä syömäruokaa. Eikä taida olla huomenna tarvetta kokata totakaan vähää.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ainii. Liittyen tohon hengissäpysymiseen...

Jotain kait tarttis syödä, mut tänään on taas vaihteeksi semmoinen päivä, että köksääminen ei huvita yhtään.
Poikamiesäijän pikaratkaisu:

1kg pottusipulisekoitetta (pakaste) (1,40,-)
500 g vihannessekoitusta (pakaste) (90c)
400g Uunilenkki (tarjous 1E)
500 g paseerattua yrttimaustettua tomaattia (1E)
2 lihaliemikuutiota (20c)

Pottusipulivihannesta vuoan pohjalle, siivutettu lenkki väliin, siihen päälle tomaattimössö ja sit pinnalle taas pottusipulivihannesta. Lihalientä nesteeksi.
Lieden äärellä meni melkein kolme minuuttia ja siitä leijonanosa lenkin siivuttamiseen.
Ny vaan odottelen, että uuni tekee työnsä.

Ei voi tietää mitä tosta tulee, mut en laittanu vuokaan mitään pahaa niin oletan, että siit syntyy 2,5 kg suhteellisen tuhtia ja miehekästä syömäruokaa. Eikä taida olla huomenna tarvetta kokata totakaan vähää.
Mä tein joskus vähän samantyylistä, mut laitoin vaan ihan tomaattia ja siivutin perunat. Mut kyl se oli hyvää :p

Me on tänään syöty eilistä nakkikastiketta ja perunoita ja nyt sit päivälliseks aattelin loihtia makaronia tuon nakkikastikkeen seuraksi :D Ku ei tässä oo hirveesti viittiny kauppaan lähteä, ku oli kerta kipeenä tuo toinen jäppikkä eilen.
 
Moikka :wave:

Nyt äkkiä jotain höttöjuttua kehiin ! Mä mietin taas asioita turhan tarkkaan ja tuun hulluks!

Ai nii,se EMP:n tilaus on tullu mutta saako sen postista siten että ite kirjottaa sen pitkän koodi liatanian paperille ja ottaa henkkarit mukaan postiin? Kun ei se hiton litania suostunut tulostumaan kokonaan. Enkä tiedä tuleeko mulle siitä joku tekstari/paperi saapumisilmotus,ei ainakaan vielä oo tullu mut sähköpostissa oli viesti et paketti saapunut.
 
Boobabe
Moikka :wave:

Nyt äkkiä jotain höttöjuttua kehiin ! Mä mietin taas asioita turhan tarkkaan ja tuun hulluks!

Ai nii,se EMP:n tilaus on tullu mutta saako sen postista siten että ite kirjottaa sen pitkän koodi liatanian paperille ja ottaa henkkarit mukaan postiin? Kun ei se hiton litania suostunut tulostumaan kokonaan. Enkä tiedä tuleeko mulle siitä joku tekstari/paperi saapumisilmotus,ei ainakaan vielä oo tullu mut sähköpostissa oli viesti et paketti saapunut.
Saa haettua paketin silleen.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Moikka :wave:

Nyt äkkiä jotain höttöjuttua kehiin ! Mä mietin taas asioita turhan tarkkaan ja tuun hulluks!

Ai nii,se EMP:n tilaus on tullu mutta saako sen postista siten että ite kirjottaa sen pitkän koodi liatanian paperille ja ottaa henkkarit mukaan postiin? Kun ei se hiton litania suostunut tulostumaan kokonaan. Enkä tiedä tuleeko mulle siitä joku tekstari/paperi saapumisilmotus,ei ainakaan vielä oo tullu mut sähköpostissa oli viesti et paketti saapunut.
Juu saat sitä tunnusta ja henkkareita vastaan sen paketin. Riittää tosiaan pelkkä tunnus erikseen kirjoitettuna :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä