The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pahimmalta tuntuu ko se leikkii isää lapselle joka ei edes ole sen oma, ja on sen jälkeen unohtanu puolikkaan ihan täysin. Kiva tietenkin sille toiselle pojalle et on isähahmo joka piettää hyvää huolta, mut kuinka kukaan ikinä voi korvata oman lapsensa tollain?
Puolikas on kuitenkin niin ihana, helppo, huumorintajuinen fiksu, ja kaikin puolin kiva poika jonka kanssa voi touhuta paljon kaikkea ja keskustella kaikenlaisista asioista, niin ei voi lapsestakaan olla kiinni tommonen hylkääminen. Tyhmä mikä tyhmä, jätkä siis.
Totta puhut, on kyllä niin erikoinen tämä ämpärin pään sisus, että ei voi kuin ihmetellä. Toisaalta taas...jos ja kun kerran mies ei ymmärrä olla oman lapsensa kanssa, niin..no ei mene kauaakaan kun puolikas tajuaa ja näkee itsekin mikä hänen isänsä on miehiään..ellei jo ole fiksuna jo hoksaamassakin.

Itsepä ämpäri nyt on isosti sössimässä asioitaan. Sieltä on tulossa se päivä, jolloin ymmärtää mitä on tullut tehtyä - tai lähinnä jätetty tekemättä - ja silloin...No. Mutta sä et voi sille asialle mitään kun ei sille kukaan muukaan voi. Sä oot siellä kyllä tehnyt asioitten eteen jo niin paljon, että! Ja onhan siinä sivustaseuratessa pirun vaikeeta olla, varsinkin kun huomaa, että pp tajuaa ja hoksaa ja myös satuttaa siinä itteänsä. Puolikkaan suuri onni oot sä, koska sä oot siinä lohduttamassa ja kannustamassa ja tukemassa ja elämässä hänen kanssaan :heart:
 
:wave:


Eilen oli äitienpäivän kunniaksi perinteisesti sekä omat että appivanhemmat ja tietenkin jälkikasvu syömässä. Mummoille iso juttu ja aika pollea olen aina kun saan väsättyä lämminhenkisen ruokahetken jossa porukka viihtyy.

Koska mun vanhemmat tulee kauempaa, he jäi tietenkin yöksi ja illan hetkinä keksittiin äidin kanssa lähteä Tallinnaan tänään kun mulla oli vapaapäivä. Siellä me sitten käppäiltiin, shoppailtiin ja syötiin hyvin. Juuri kotiuduttiin iltalaivalla.
 
tsuferaffi
:hug:..voi hiisi..pääsiskö sinne sitten esim. sun äitis ja isäs sitä kattomaan ja vaikka ottamaan sulle kuvia tai videota jopa :)?
Edelliseen kommenttion viitaten, oot kyl ihana ja sulla on sana hallussa. Kiitos siitä :kiss:
Mä aion huomenna neuvotella opettajan kans saisinko koepäivää siirrettyä et pääsisin sinne tarhalle. En usko et porukat lähtee tänne ajelemaaan sen takia, ja haluan ite mennä mikäli pääsen.
 
Huomenta kaikille :kiss:...

...ja todella aamupöwwöistä menoa :D..kuka kumma se käskikään taas kattoa itekseen kaikenmaailman leffantynkiä ja sitten nähdä ihan omituisia ja turhan todentuntuisia unienhapatuksia jättisusista ja karhuista ja metsäfillarilenkeistä ja..:snotty:..hiukan on kyllä riepoiteltu olonen...

Sadepäivää taitaa pukata näillekin leveyspiireille, vielä ei sada mutta taivaanranta on synkistymään päin.

Pistetääs muuten sateen kunniaksi tämmönen:
Madonna - Rain
https://youtu.be/7IKMXfI5hzE
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Edelliseen kommenttion viitaten, oot kyl ihana ja sulla on sana hallussa. Kiitos siitä :kiss:
Mä aion huomenna neuvotella opettajan kans saisinko koepäivää siirrettyä et pääsisin sinne tarhalle. En usko et porukat lähtee tänne ajelemaaan sen takia, ja haluan ite mennä mikäli pääsen.
..no höh sua :kiss: - kiitti itelles...ja toivottavasti saisit vaihdetuksi ja sumplituksi tuota päivää ja pääset nessuttelemaan ja pakahtumaan pp:n kevätjuhliin :)

Ja muutoinkin - runsaasti myötätuulia sulle :)!
 
Huomenta! :kiss:

Kyllä mä nyt alan kallistua sille kannalle, että meillä on nyt jotain muuta, kuin vatsatautia. Kukaan muu ei vielä ainakaan oksenna, eikä toi isompi jätkäkään oo tosiaan sen eilisen hoidosta lähdön jälkeen oksennellu. No mutta tänää otetaan vielä rennosti kotona ja huomen sitte hoitoon :)
 
Freezecat on niin ihku ja aina positiivinen. :kiss:
Nyt siekin siellä :kiss:...meinaatte sitten laittaa poskipunoitukset kuntoon tälle päivälle :D

Mitäs ootte ihania itekin, niin on hirveen helppo olla tämmösenä - omana ittenään tässä :)

...ja en mä aina mitään postitiivista ole, niitä alamäkiä on mullakin - tavistallaaja kun oon. Mutta ne selvitetään ja mennään eteenpäin - ei muutakaan oikein voi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30823228:
Huomenta! :kiss:

Kyllä mä nyt alan kallistua sille kannalle, että meillä on nyt jotain muuta, kuin vatsatautia. Kukaan muu ei vielä ainakaan oksenna, eikä toi isompi jätkäkään oo tosiaan sen eilisen hoidosta lähdön jälkeen oksennellu. No mutta tänää otetaan vielä rennosti kotona ja huomen sitte hoitoon :)
Meidän perhettä riivasi kyllä juuri sen kaltainen vatsatauti, että lapset oksensi kerran pari, oli hetken vähän voimattomia ja sitten se meni ohi. Viikko väliä ja uusi potilas. Aikaisemmin on aina oltu aikalailla ketjussa suht samaan aikaan kaikki ämpärien kanssa pötkällään. Tämä edellinen vatsatauti olikin sitten alakautta törisevää mallia- ihan vesiripuli pari kolme päivää.. Tämän oudon yrjiksen ja ripulitaudin välillä noin.2 kk aikaa.
 
IhQ
Puolisen tuntia meni ekan vaatekaapin siivoukseen..osaa joutuu vielä kokeiluttamaan tytöllä, mahtuuko/tykkääkö vielä vai onko pieni.
Sit olis vielä toinen--plus oma. Siinä sitä onkin tekemistä.

Mies jo laittoi viestiä että kun nyt järjestelet niitä vaatteitas niin eti nyt jo samalla huomisillaksi vaatteet ettei tarvi sit huomenna panikoida..mitä, miekö panikoisin?! :snotty::ashamed:
 
IhQ
En mie ehtiny vielä alkaa panikoimaan, ennen ku mies muistutti asiasta..mitähän sitä pukis päälleeen..ruokapaikkaan menen, koulu"kavereiden" kans. Ilta-aikaan, en tiiä vielä pyörälläkö vai kävellen, ei oo kovin pitkä matka.
Mitä te minuna laittaisitte päällenne??
 
jotakin missä on hyvä olla. Rentoa, siistiä. Itse varmaan menisin farkuissa tai muissa farkun tyylisissä mustissa housuissa ja nätissä paidassa tai topissa.. tukka nätisti, vähän meikkiä (jos käyttää), pari korua. Pikkukengät ja nahkatakki.. Tai sit joku mekko??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä