Meni taas ruoka nestemäiseksi. Paikallinen on liian lähellä. Tien toisella puolella.
PaheksuttavaaMeni taas ruoka nestemäiseksi. Paikallinen on liian lähellä. Tien toisella puolella.
No en mä sille mitään rupee selittelee....ennenkään ole enkä aio jatkossakaan. Selittäköön toi heppu jos haluaa...nehän ne muutenkin enempi juttelee.Käsittämättömiä ovat miehen ajatuksenjuoksut..ainakin joskus.
Voithan sanoa äidillesi että ko.tyypin suhteen juna meni jo vuosia sitten ja ihan turhaan nyt yrittää mitään. Jos hän siis haluaa jotain selitystä.
Ja miehelle..voithan ihan asiallisesti vastata, mikäli hän sinuun yhteyttä ottaa, että sori, meni jo.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30778516:Paheksuttavaa
Ei,kyllä se tietää....ehkä miehen omasta mielestä hän ei ole tuolloin aiemmin tehnyt mtn väärää?
ihmettelee raukka että mistä ihmeestä yinksu on nykässy herneet...
eikö ees paneta?Täs kohta muuta tee mieli ku ryypätä vaan.
Täs kohta muuta tee mieli ku ryypätä vaan.
Miks nyt niin?Täs kohta muuta tee mieli ku ryypätä vaan.
Joskus ja mulla on lelu.eikö ees paneta?
Edelleen yks asia vituttaa. Kai se ajan kanssa helpottaa.Miks nyt niin?
Joo :hug: =) Aika helpottaa.:hug: - mutta tuskin se sun oloas sen kummosemmin helpottaa...
Oikeesti, pidä huoli itestäs siellä, joohan
mulla ois kaluJoskus ja mulla on lelu.
tuskin se ryyppäminen siihen auttaa,pahentaa vaan.Edelleen yks asia vituttaa. Kai se ajan kanssa helpottaa.
- niimpä. Ja oikeesti myös puhuminen. Edes jollekin.Joo :hug: =) Aika helpottaa.
Pitää vaan elää tarpeeksi kauan.Joo :hug: =) Aika helpottaa.
Ei auta.tuskin se ryyppäminen siihen auttaa,pahentaa vaan.
...njooo...mutta ennen kaikkea päästää irti siitä, mikä ikinä onkaan mielen päällä, sydämessä kaihertamassa ja painamassa...tehdä tuota työtä joka päivä...ja samalla aukaista sitä sydäntään päästämään sisäänsä uutta toivoa ja uskoa ja luottamusta. Jotta ehtii vielä nauttimaan ja näkemään elämän kauneudenPitää vaan elää tarpeeksi kauan.
lenkkeily auttaa kummmasti pahaan oloon,oikeesti.Ei auta.
Mun yks eksä otti kerran pitkän ajan päästä muhun yhteyttä, eikä vongannut ollenkaan. Nykyään me ollaan kavereita, vaikka se on naimisissaki. True story.kaikkea kannattaa koittaa, ei sitä koskaan tiiä mistä lohkeaa
sillä on piiiiiiiiiiiitkän tähtäimen vonkaaminen menossaMun yks eksä otti kerran pitkän ajan päästä muhun yhteyttä, eikä vongannut ollenkaan. Nykyään me ollaan kavereita, vaikka se on naimisissaki. True story.