The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mie liukenen kuuntelemaan tämän torpan olotiloja

Ja muutenkin...on jotenkin hämmentävää olla nyt "paikalla"...

Tweet - :hug:, mikä ikinä nyt onkaan mieles päällä, niin toivon että asia selkiytyy ja rauhottuu. Ja tulee sitä pilkettä sinne silmäkulmaan takas ja sitä mukavaa vilperttiyttä sinne huskynsinisiin silmiisi :).

Illan jatkoja ja rentouttavia unikuvia jokaiselle sitten kun aikananne pötkähdätte :wave: :kiss:
Kiitos..

Ei mulla ole huskynsinisiä silmiä ninkui ei ole kellään muillakaan ihmisillä. Vilipertti olen olut ja olen aina ;)
 
[QUOTE="tummeli";30718189]Täytyis ajatella niin että viikonloppu menee kuitenkin nopeasti.
Huomenna on jo sunnuntai.
Ja jotenkin oppia tykkäämään siitä kun voi välillä olla yksin ja hengähtää.[/QUOTE]

Meinaakko?

Kohtuu turha neuvo.
 
MiB3 nähty.

Vaik tykkään scifistä ja fantasiasta, mutta noi aikakoneelliset juonet ei oikein ole mua varten.
Tossakin ihan turhaan matkustettiin murhaajan perässä vuoteen -69, vaik olis riittäny matkustaa edelliseen päivään ja pistää rautoihin se nainen joka leffan alussa auttoi murhaajan vankilasta. Mut sit tietty leffa olis kestäny vaan viis minsaa.

Kenellä oli Jallua?? Ihan pikku siivut voisin ottaa.
 
MiB3 nähty.

Vaik tykkään scifistä ja fantasiasta, mutta noi aikakoneelliset juonet ei oikein ole mua varten.
Tossakin ihan turhaan matkustettiin murhaajan perässä vuoteen -69, vaik olis riittäny matkustaa edelliseen päivään ja pistää rautoihin se nainen joka leffan alussa auttoi murhaajan vankilasta. Mut sit tietty leffa olis kestäny vaan viis minsaa.

Kenellä oli Jallua?? Ihan pikku siivut voisin ottaa.
Tweetillä tais olla, vaan ei oo enää.

(ei sillä oikeesti ollut, mainitsen vaan vielä tässä ettei se hiilly mulle)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä