Pehmeä jänis, jähmeä penisNo prkl kyllä mä tuon tiiän mutta miten se nyt liittyy metästykseen tai johonkin? ei taida nyt ihan aueta tänä iltana mikään...
Arvon penaali... Ja näitähän löytyy.
Viimeksi muokattu:
Pehmeä jänis, jähmeä penisNo prkl kyllä mä tuon tiiän mutta miten se nyt liittyy metästykseen tai johonkin? ei taida nyt ihan aueta tänä iltana mikään...
Eli sinä oot syypää tähän ettei mikään taas aukee:kieh: Häpeä ruutis,häpeä!saattaa olla että joku sääti Metiksen viestiä tuhmemmaks lisäämällä pehmeän jäniksen peliin mutta sotki metästyksen myöhemmin harhautusmielessä
sori, teko oli pahempi kuin tarkotus :ashamed:Eli sinä oot syypää tähän ettei mikään taas aukee:kieh: Häpeä ruutis,häpeä!
tietät tietät, mutta hymyilytti vain tämän asian yhteydessäNo prkl kyllä mä tuon tiiän mutta miten se nyt liittyy metästykseen tai johonkin? ei taida nyt ihan aueta tänä iltana mikään...
tietät tietät, mutta hymyilytti vain tämän asia yhteydessä
jänis on pehmeä kun sen on metsästänyt
ennen kuin kangistuu
en tiedä :snotty:
sitä jo kuvittelee että omassa päässä heittää ja pahastisori, teko oli pahempi kuin tarkotus :ashamed:
No sitä perunamuusia ja ruskeekastiketta & fetalihapulliamitäs pitkäkaula on sitten kokkaillut?
Onnea KUMMITUStädille:kiss:Ui, ui, ui, mun kummityttö on syntyny tänään :heart:
näin se menee, ensin jänis on ihan pehmeä mutta sitten kun metsästäjä saa sen saaliiksi, siihen tulee kuolonkankeus ja sen voi panna reppuuntietät tietät, mutta hymyilytti vain tämän asia yhteydessä
jänis on pehmeä kun sen on metsästänyt
ennen kuin kangistuu
en tiedä :snotty:
hmm, mitähän mulla olis... :xmas:ok mut sulla on varmaan jotain muita avuja
me haluttais niistä selonteko
Myös. Mitäs muuta? Millasen analyysin saanei tulis mieleenkään epäillä
Jep ja soijaa pukkaa hei hei soijaaa pukkaaPervoja ketjulaiset ootte kaikki, ootte kaikki, ootte kaikki...sinä ja sinä..*osoittelee sormella* No, okei, joulu meni jo mut tää tuli silti mieleen.
:heart: :flower:Ui, ui, ui, mun kummityttö on syntyny tänään :heart:
eiku nyt pitäis analysoida itseäänMyös. Mitäs muuta? Millasen analyysin saan
:wave: aina valmiina haaremin mistressiä palvelemaanIhan kohta suihkuun. selänpesijöitä?
sitähän minäkin..:wave: aina valmiina haaremin mistressiä palvelemaan
Naispuoleinen kaveri jopa?Eikö olekin kohtuullista pyytää kaverilta maksua luonnossa kun on toisen yön mun luona?
Ja nyt suihkuun -->
miesNaispuoleinen kaveri jopa?