Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Nuit
Niin pitäis ja mahdollisimman pian. Muuten alapääkoppa sekoaa.
Niin pitäis ja mahdollisimman pian. Muuten alapääkoppa sekoaa.
pääkin tulee kipeäksi jos liian pitkä väli onno totta hitossa oli, ei meikä selviä kauaakaan ilman kunnon sumppeja
murrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:vampire:
Ja oon ärinämurina päällä.
Vai vihreä vyö.. Sä voisit opettaa pari temppua mulle. :xmas::vampire:
Ja oon ärinämurina päällä.
Meinaat että kun peheemoosta jänestä vetelee niin saapi se sumpinkin pihisemään?Pikapimp..sumpero on heleppo heittää liekin alle :saint:
lunssi tulee kipeäksi jos liian pitkä väli on
En mää siit jäneksestä mitään tiiä saati vetelystä ku meillä ei sitä ilmeisesti koskaan enää harrasteta..Meinaat että kun peheemoosta jänestä vetelee niin saapi se sumpinkin pihisemään?
Teillä ei harrasteta enään leikkimistä pehmeän jäniksen kanssa :O :OEn mää siit jäneksestä mitään tiiä saati vetelystä ku meillä ei sitä ilmeisesti koskaan enää harrasteta..
Menikö taas pikkasen sekavaks.. MIstä me puhutaan
jäniksenpyynnistä tietty, sehän jatkuu aina helmikuun loppuun saakkaEn mää siit jäneksestä mitään tiiä saati vetelystä ku meillä ei sitä ilmeisesti koskaan enää harrasteta..
mä putosin moottorikelkasta tossa pihisevien sumppien jälkeen,en tiedä enää mistään mitään: /En mää siit jäneksestä mitään tiiä saati vetelystä ku meillä ei sitä ilmeisesti koskaan enää harrasteta..
:kieh:mistäs tiesit?
mitäs pitkäkaula on sitten kokkaillut?Oon hyvä kokki
nyt on aivan mielenvikast läpändeerustamä putosin moottorikelkasta tossa pihisevien sumppien jälkeen,en tiedä enää mistään mitään: /
Oon myös hyvä kokki
pehmeä jänismä putosin moottorikelkasta tossa pihisevien sumppien jälkeen,en tiedä enää mistään mitään: /
Juu, vihree. Mut mä olin sillo nuori ja notkee Kävin parhaimmillaan 5pv/vkossa harkoissaVai vihreä vyö.. Sä voisit opettaa pari temppua mulle. :xmas:
p.s. keltainen teksti ei oikein nävy..
mä en :ashamed:Oon hyvä kokki
ok mut sulla on varmaan jotain muita avujamä en :ashamed:
Niin näkyy.. =)Juu, vihree. Mut mä olin sillo nuori ja notkee Kävin parhaimmillaan 5pv/vkossa harkoissa
Keltanen näkkyy, jos sen kopioi
No prkl kyllä mä tuon tiiän mutta miten se nyt liittyy metästykseen tai johonkin? ei taida nyt ihan aueta tänä iltana mikään...pehmeä jänis
saattaa olla että joku sääti Metiksen viestiä tuhmemmaks lisäämällä pehmeän jäniksen peliin mutta sotki metästyksen myöhemmin harhautusmielessäNo prkl kyllä mä tuon tiiän mutta miten se nyt liittyy metästykseen tai johonkin? ei taida nyt ihan aueta tänä iltana mikään...